Linn3c Skrevet 19. juni 2006 #1301 Del Skrevet 19. juni 2006 for 27 veker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2006 #1302 Del Skrevet 19. juni 2006 litt jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #1303 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) i vei jenter Men er det noen av dere som har noe tanker om jakker og bekledning i slutten av september? Endret 19. juni 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #1304 Del Skrevet 19. juni 2006 VOndt å sitte i dag... Vondt i hoftene og rundt halebeinet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2006 #1305 Del Skrevet 19. juni 2006 Da får jeg bruke den siste piffen jeg har for dagen til å litt for 27 uker jeg også. God natt Liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #1306 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg ha vært en tur på lookfantastic.com Håper ikke den blir stoppet i tollen! Ble nemlig 19 pund med frakt... hei Alwa Nå skal jeg gå å ta meg en is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #1307 Del Skrevet 19. juni 2006 Leggetid I morgen skal jeg til kiro og så på elkjøp å hente bilder som jeg skal levere på jobben. Blir vel til at jeg blir en stund også.. Setter bildene inn i albumene til 6 åringene i allefall. De slutter jo snart! Må se ann hvor vondt det er å sitte og formen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. juni 2006 #1308 Del Skrevet 20. juni 2006 Bekledning i slutten av sep ja... Hmm. Jeg har tenkt litt på det, og funnet ut at jeg ikke kommer til å handle så mye nå mens sommerklærene er i hyllene ennå, så håper jeg at de får noe praktisk til høsten. De pleier å ha sånne fleeceheldresser som er kjekke til de helt små når det ikke er altfor kaldt. Vi får se Det går nok bra med lookfantastic, de pleier å sette ned verdien. Sist så bestilte jeg til nesten 700 kr og det gikk bra (jeg er en ivrig nett/kosmetikk shopper skjønner du ) Håper bekkenet ikke er altfor vondt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. juni 2006 #1309 Del Skrevet 20. juni 2006 Eg trur også at fleece vil funke på den tida. Både varmt og pustande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #1310 Del Skrevet 20. juni 2006 Ja jeg tror jeg får vente med å handle litt tøy Se ann været litt og sånt. OG så strikker ho mor for harde livet! Tre gutter å strikke til vettu! I morgen reiser jeg til Fredrikstad. Håper på å få låne bilen og kjøre over grensa for å handle litt. Trenger jo stellebord! (og pappa har stasjonsvogn så da får en plass til mye ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. juni 2006 #1311 Del Skrevet 20. juni 2006 :klø: Trodde jeg hadde fortalt deg at læreren vår var død?? Fikk vite det rundt da jeg fikk vite at N i klassen var gravid tror jeg... Pussig... Leste i Embla eller fontene at noen hadde skrevet minneord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #1312 Del Skrevet 20. juni 2006 Nope, det har du glemt å si Men dere fredrikstadjenter. Onsdag til søndag! Finne en passende dag og gjøre noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #1313 Del Skrevet 20. juni 2006 I dag er det forresten nøyaktig 3 mnd til termin, eventuelt 92 dager om du vil regne i dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 20. juni 2006 #1314 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg ha vært en tur på lookfantastic.com Håper ikke den blir stoppet i tollen! Ble nemlig 19 pund med frakt... ← Jeg bestilte for 360 NOK i dag, så håper de skriver ned min også... Hva bestilte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #1315 Del Skrevet 20. juni 2006 L'OREAL PROFESSIONNEL SERIE EXPERT INTENSE REPAIR SHAMPOO og L'OREAL PROFESSIONNEL SERIE EXPERT ABSOLUT REPAIR CONDITIONER. Skal bli deilig for håret mitt det! Det er ganske tørt om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 20. juni 2006 #1316 Del Skrevet 20. juni 2006 hei.grattis 3 mnd igjen det går unna,godt å være ferdig,men savner de herlige sparkene....... godt å pleie seg litt ekstra nå som magen blir stor..... det er jo snart sommer og jeg misunner ikke deg som må igjennom en kansje varm sommer med magen, kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #1317 Del Skrevet 20. juni 2006 http://www.froskihagen.no/product/4689/468..._white_dot.html Sånn skal jeg lage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. juni 2006 #1318 Del Skrevet 20. juni 2006 Så kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #1319 Del Skrevet 20. juni 2006 Ja da er det sengetid og så er det opp i halv-ti tiden, pakke og litt kg før jeg drar! Kan nåes på mobil frem til jeg er hjemme igjen på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 21. juni 2006 #1320 Del Skrevet 21. juni 2006 Tre mnd går jo superraskt! Helt utrolig at vi har kommet sååå langt. Syns ikke det er lenge siden vi gledet oss for å komme til uke 12. Kjekt med en tur til sverige. Jeg har ennå ikke kikket på barneutstyr der, men de som har handlet der sier jo at det er en del penger å spare, så kan vi handle masse snop i tillegg når vi først er der Jeg også har fått veldig tørt og livløst hår nå i svangerskapet. Håper det går over når den lille kommer seg ut Håper du får noen fine dager hos foreldrene dine, kose deg masse masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg