liv Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #1261 Del Skrevet 16. juni 2006 Det meste er jo egentlig ikke på plass, det står hos mamma.. Som sikkert må kjøre flere turer for å å få med seg alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 16. juni 2006 #1262 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg ser at du har rimelig god kontroll på utstyret som trengs Jeg blir rent stresset jeg. Jeg har en halv vogn (mangler hardbagen som blir ettersendt) og to bodyer. Og et uoppusset barnerom dersom det teller for noe.. :klø: Du er også heldig som har en mamma som tar litt av, selv om det kanskje kan bli for mye. Min mamma er stikk motsatt. Hun vil ikke kjøpe noe før babyen er vel ute. Jeg kan jo skjønne den tanken, men samtidig blir jeg litt misunnelig på dere som har mødre som handler og styrer og ordner. Da vi kjøpte vogn sa mamma at hun vel kunne spandere vogn, men at hun ikke ville støtte noe før etter fødselen "Man vet jo aldri". Da ble jeg irritert, for vogn må man jo uansett ha klar. Jeg forklarte henne at man jo må ha med babyen hjem i noe og dessuten tar det tid å kjøpe en vogn, så det må nesten være klart på forhånd. Dagen etter satte hun inn penger på kontoen min Vel, hun tar det nok igjen senere, men du får nyte at din mamma engasjerer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 16. juni 2006 #1263 Del Skrevet 16. juni 2006 skal vi stte oss ut så fort sole er på krakken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #1264 Del Skrevet 16. juni 2006 jeg må en rask tur i dusjen og så tror jeg det er på tide med en brødskive.. Så krakken. Tar max 20 min tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #1265 Del Skrevet 16. juni 2006 Da har jeg vært en time ute i solen med siss, samt vært hos kiropraktoren og på butikken. Handlet minimalt da. I og med at jeg ikke skal bære. Mannen går innom på vei hjem fra jobben men det er greit å ha satt på potetene før han kommer! For ellers blir det så lenge å vente på middagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. juni 2006 #1266 Del Skrevet 16. juni 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #1267 Del Skrevet 16. juni 2006 Takk Epica, og god helg til deg og. Nå har jeg solgt kamera mitt, dvs det gamle. Skal kjøpe nytt da. Blir dette; http://www.xd.no/aspx/loginVnet.aspx?Retur...9585&plid=59585 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #1268 Del Skrevet 16. juni 2006 Nå tasler vi ned på rådhusplassen en tur, kanskje vi får med oss Kurt og Ali synge Halleluja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. juni 2006 #1269 Del Skrevet 16. juni 2006 Pappa har det kamera og han er veldig fornøyd! Jeg har canon ixus 40 og er også fornøyd.. Tror ixus serien er bra!! Jeg har kjøpt cden til "de nye gitarkameratene" idag! Super bra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #1270 Del Skrevet 16. juni 2006 Vi gikk hjem før gitarkammeratene så de ble hørt på tv. De spilte selvsagt sist og bekkenet mitt orker ikke stå fra 21 til 00! Var der vel rundt en time, greit å komme seg litt ut. Mye folk og halvdårlig musikk. (aylar og sånt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 17. juni 2006 #1271 Del Skrevet 17. juni 2006 Så mye som du har fått ordnet til babyen. Blir litt småstressa når jeg ser hvor mye dere alle har ordnet, og det eneste jeg har kjøpr er kluter, noen bodyer og noen sparkebukser Håper vi har det meste i boks når vi har vært en tur i sverige. Mammaen din høres litt ut som min hun. Hun vil helst kjøpe alt til den lille. I går da vi var i butikken så så hun en fin body med noen blonder på. Så sier hun at hun kan kjøpe den som en del av hentesett. Og jeg har allerede sagt 5 ganger at jeg har lyst å kjøpe hentesett Men for å være litt snill mot henne så sa jeg at hun kan kjøpe akkurat det hun vil, så kan vi etterhvert finne ut når det skal brukes. Da ble hun fornøyd Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. juni 2006 #1272 Del Skrevet 17. juni 2006 Hm.. Skulle blitt kvitt mitt Ixus V og kjøpt et nyere jeg og, det begynner å bli litt vel gammelt og stort synes jeg. Men så har vi nettopp kjøpt videokamera, og det er vist en del annet å bruke penger på nå også. Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #1273 Del Skrevet 17. juni 2006 Hei IdaC og Grooo.. Ja det er mye å ordne og bruke penger på. Sku hatt en bankkonto på størrelse med Røkke eller en av de gutta Regner med en tur hjem til uka og håper da jeg rekker en tur til Sverige. Ja og innom den nye babyshopen! Trenger jo stellebord av noe slag. Har ikke lyst på sånn med badekar i, vil stelle rett frem og ikke fra siden! Men det er jo praktisk med skuffer til tingene da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #1274 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Formen er sånn passe grei, litt vondt i hodet men det ordner seg nok etterhvert. I dag skal det være sommerfest med jobben og bussen min går halv to. Jeg må pakke litt klær og på butikken å kjøpe litt godis. Godis må en ha med på fest. Champangebrus og godis! Endret 17. juni 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #1275 Del Skrevet 17. juni 2006 Sitter å tygger på den gaven til lillebror som fyller 5 år snart. Aner ikke hva vi skal kjøpe. Noen form for vannleker kanskje? Pappa hadde ingen ideer. Kanskje et telt eller en sovepose? Eller en ordentlig ryggsekk? Har du noen forslag siss? Skal vi spleise så det blir en ordentlig ting eller skal vi kjøpe hver vår gave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. juni 2006 #1276 Del Skrevet 17. juni 2006 Når åpner den nye babyshoppen da?? Jeg var en tur på simo for å kjøpe bøyle til tripptrappstol, men så var det stengt Tror det stod at de åpnet noe med 20, altså 2 tallet først Jeg var irritert fordi de var stengt så så ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #1277 Del Skrevet 17. juni 2006 Tordag 22 trodde jeg, men det er mulig det var 20. Husker ikke helt hva damen sa på telefonen akkuratt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. juni 2006 #1278 Del Skrevet 17. juni 2006 Det jeg mente at det kunne være alt fra 20 - 29!!! Så hvis du har snakka med noen så har du sikkert rett!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #1279 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Sliten i hodet, tror jeg skal legge meg jeg. Jeg har forresten badet i dag, 20 grader i vannet nå dere! Og da jeg kom hjem ble pus gal og slikket meg opp og ned på leggene! Sikkert noe med saltvannet Endret 17. juni 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #1280 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Nå gir jeg opp å vekke mannen, ja han sover enda! Vet ikke når han kom å la seg i natt men det var sikkert rundt tre, pleier å være på den tiden! Endret 18. juni 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg