Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja da er det påtide å knote seg til rette under dyna igjen. Ikke så behagelig å ligge så det tar en stund før jeg sovner.

Reiser nok opp på jobben i morgen i stede for på fredag, i og med at jeg har den kiro'en da. Greit å slippe stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du slepp å klatre opp i senga, i alle fall!

Veit akkurat kva du meinar med å "knote seg til rette under dyna".. Eg gjer det kvar kveld. Argh.. Dumme rygg/bekken-ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg, Liv! :)

Nå, hvordan syns du tida går nå? Like sakte?

Her hos meg syns jeg dagene flyr avgårde, og håper det kan smitte litt over på deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uka fa uke 25 til 26 gikk fort, men nå går det sakte igjen.. For det er så kjeldig å være sykemeldt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært en tur på jobben og limt inn resten av bildene. Greit å være ferdig før det kommer flere bilder til uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å prøve og få en form for oversikt over hva vi har, og hva vi trenger så her er lista;

Klær

Har;

Har nok bodyer

(så hører jeg ryker om at noen har kjøt babyluer? ;))

Trenger;

gensere

bukser

strømpebukser

sokker

Pysj (går vel å sove i body de første ukene tror jeg?)

Uteklær?

Annet utstyr;

Har;

Vogn

Stelleveske

Voksipose

Seng

Vugge

Dyner

Sengekant

Sengetøy

Vippestol

Bæresele

Bleiebøtte

Noen bleier

Brystpumpe

Sånn til å fryse melk i

Helsetepper

Trenger;

Stellebord (mulig vi steller på vaskemaskinen men da trenger vi hylle til å ha barnetingene i)

Badebalje (ikea ja)

Madrass til seng

Madrass til vugge

Babycall

Kremer og sånt

Febertermometer

Babygym

Leke?

KLUTER!

Ammebh

Vi har også et lammeskinn men det er mindre pent. Får se om vi kjøper nytt eller ei.

Det meste her som vi har, har ikke vi fått i hus enda men er ting som vi skal få eller har fått.

Er det noe viktig jeg har glemt som vi trenger??

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har mer på plass enn det jeg har omtrent, synes dette ser bra ut jeg *ler*

Vi har en haug med bodyer og lite klær ellers, men så venter vi baby ganske snart da og regner med at det fortsatt er veldig varmt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

På meg virker det som om dere har utstyret i orden, liv! Du har ting på den lista der som jeg ikke har tenkt på en gang - får ta det etterhvert.

Følger det med insektsnett og regntrekk til vogna forresten? Det kan være kjekt å ha! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lista mi er ikke helt bak mål da :) Ja Grooo det er nok litt kaldere i slutten av september så da trenger en vel litt mer enn bodyer!

Insektsnett og regntrekk er også på vei, dvs mamma ordner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp! Hun ordner alt til vogna :) Har ikke en gang sett vogna "live" jeg :overrasket: Men vi har valgt den ut selv altså.

Mamma er vist litt handlegal om dagen... Får stadig meldinger om at hun har shoppet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E
jepp! Hun ordner alt til vogna :) Har ikke en gang sett vogna "live" jeg :overrasket: Men vi har valgt den ut selv altså.

Mamma er vist litt handlegal om dagen... Får stadig meldinger om at hun har shoppet!

Den har jeg sett! Er kjempe fin. Jeg prøvekjørte den nede på rommet mitt hos mamma i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Mamman min er også halvtussete om dagen, og hver gang vi treffes så sier hun at hun gleder seg SÅNN til å bli bestemor! Koselig det! :)

Og så er det jo kjekt å ha ei søster som kan prøvekjøre litt da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
Og så er det jo kjekt å ha ei søster som kan prøvekjøre litt da! :ler:

Jepp! Noe må jo jeg også gjøre mens vi venter (utenom shopping altså) :ler:

Mamma er også helt tussete! Hun gleder seg noe helt sinnsykt. Til nå har hun "bare" vært liksombestemor for barnebarnet til stefaren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi legge oss ut i morgen? Fra ca halv tolv til halv et? Må opp å skylde av meg og så gå til kiro. da. Skal være der kl et men det tar ikke mer enn ti min å gå.. Egentlig ikke mer enn fem, men jeg går jo ikke noe fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
Skal vi legge oss ut i morgen? Fra ca halv tolv til halv et? Må opp å skylde av meg og så gå til kiro. da.  Skal være der kl et men det tar ikke mer enn ti min å gå.. Egentlig ikke mer enn fem, men jeg går jo ikke noe fort!

solen kommer ikke i bakgården før halv ett, men vi kan sette oss på benken nedenfor vinduet vårt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgon! :)

Så masse til babyen du har på plass allereie! :overrasket:

Men om fem veker kan det jo hende at det begynner å kome litt meir på plass her også.. Sjølv om eg ikkje har tru på at me får noko særleg på plass før me flyttar inn i det nye huset i september..

Kos dåke i sola i dag! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...