liv Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #1221 Del Skrevet 12. juni 2006 Men hvor ble det av innlegget jeg akkuratt skrev? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #1222 Del Skrevet 12. juni 2006 jaja jeg får skrive på nytt da. I morgen blir det en lenger dag enn jeg hadde tenkt. Har fått tak i en tolk så da må jeg ta en foreldresamtale og har fått flyttet timen hos kiropraktoren til kvar på seks. Reiser hjemmefra rundt fem/ti på seks på morgenen. Skal jobbe fra 7-14, så skal jeg sitte på jobben og lime inn bilder i min ubunde arbeidstid i 1,5 timer, så skal jeg ha foreldresamtale og så er det en time med offentligtransport hjem igjen før jeg skal rett til kiro'n. Ligger 300 meter nede i gata da, på vei hjem fra banen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. juni 2006 #1223 Del Skrevet 12. juni 2006 Uff, for ein lang dag.. No må du ikkje presse deg sjølv for hardt då, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. juni 2006 #1224 Del Skrevet 13. juni 2006 Høres ut som om du får en laaaang dag ja, håper ikke det blir for mange slike utover så du sliter deg ut i varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #1225 Del Skrevet 13. juni 2006 Da er jeg hjemme.. Puhh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #1226 Del Skrevet 13. juni 2006 Kiropraktoren anbefalte at jeg kontaktet legen og fikk meg en sykemelding. Først noen dager 100% og så gradert om det går etterhvert for muskelaturen rundt bekkenet er helt stivt og det ville ikke hjelpe å gå til han om ikke jeg fikk roet ned betraktelig... Så da får jeg ringe legevikaren min i morgen, (Legekontoret er stengt denne uken). Liker best å ha sykemelding selv om jeg kan bruke egenmeldinger da. Vise at jeg ikke skulker unna liksom Så da ringer jeg han og hører om jeg kan få en sykemelding, eventuelt om han kan si til han andre legen at jeg har ringt så de kan tilbakedattere sykemeldingen helt til onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. juni 2006 #1227 Del Skrevet 13. juni 2006 Fornuftig av kiropraktoren. Men kan ikkje han skrive sjukemelding då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #1228 Del Skrevet 13. juni 2006 han sa jeg måtte ta kontakt med legen. Tror ikke han har sånn avtale med trygdekontoret/staten. Kanskje de må ha det for å kunne krive sykemeldinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juni 2006 #1229 Del Skrevet 14. juni 2006 Ja, det er vel noko også. Så du skal til legen i dag då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #1230 Del Skrevet 14. juni 2006 Har fått time hos vikarlegekontoret 13:40. Ligger rett oppe i gata her det og så jeg bruker vel max et kvarter dit (å gå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juni 2006 #1231 Del Skrevet 14. juni 2006 Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #1232 Del Skrevet 14. juni 2006 14 dager sykemelding. *dårlig samvittighet* Skal opp på jobben på fredag, regner med at jeg blir et par timer og limer inn bilder i albumene til de som skal slutte. Sånt jeg har utsatt men skulle gjort i ped.tiden! Sånn går det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 14. juni 2006 #1233 Del Skrevet 14. juni 2006 Nå så jeg de som bor i leiligheten under meg komme hjem med en helt ny baby. Blått teppe, så jeg regner med at det er en gutt. En lekekamerat til prinsen kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #1234 Del Skrevet 14. juni 2006 ja det blir bra med småfolk i bygget! Skulle gjerne hatt beliggenheten på leiligheten deres da. Så vi slapp å drasse opp tre trapper men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. juni 2006 #1235 Del Skrevet 14. juni 2006 Skjønner at samvittigheten ikke er på topp, men så må man ta plagene på alvor også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #1236 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) ja det var det kiropraktoren sa og iss. Truet med krykker! Men om jeg reiser opp og setter inn bilder så må jo det gå fint. Tror forresten at det bør gjøres i morgen i stede.. For jeg skal jo på fysio på fredag kl 13. Så da reiser jeg opp og bruker et par timer på jobben i morgen med bilder og sånt. Håper pappen vi bestilte har kommet! Må opp etter helgen og men det kan jeg utsette til tirsdag-onsdag, for da har forhåpentligvis de andre fremkallingene jeg har bestilt også kommet. Etter det regner jeg med å reise hjem, altså på neste onsdag og bli kanskje over helgen. Blir dere med på en strandtur jenter? Endret 14. juni 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. juni 2006 #1237 Del Skrevet 14. juni 2006 Fint at du ble sykemeldt, du trenger det helt sikkert! Så jo at du hadde vondt for å gå da vi besøkte deg, og det er noe sånt som to uker siden! Koselig med baby i samme bygg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. juni 2006 #1238 Del Skrevet 14. juni 2006 Er med på det meste jeg! Men kan ikke love noe enda iht jobbing og andre ting da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #1239 Del Skrevet 14. juni 2006 Nei jobbing må jo gå først! Selvsagt! En trenger penger for å leve! (og jeg er blakk....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. juni 2006 #1240 Del Skrevet 14. juni 2006 Etter det regner jeg med å reise hjem, altså på neste onsdag og bli kanskje over helgen. Blir dere med på en strandtur jenter? ← Så ikke denne i sted. Leon og jeg blir med, hvis været holder seg. Har planer om å kjøpe strandtelt til ham i morgen, så da får vi testa det Regner med å være borte på båttur i St.Hanshelgen, men på ukedagene kan vi i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg