Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jaja jeg får skrive på nytt da. I morgen blir det en lenger dag enn jeg hadde tenkt. Har fått tak i en tolk så da må jeg ta en foreldresamtale og har fått flyttet timen hos kiropraktoren til kvar på seks. Reiser hjemmefra rundt fem/ti på seks på morgenen. Skal jobbe fra 7-14, så skal jeg sitte på jobben og lime inn bilder i min ubunde arbeidstid i 1,5 timer, så skal jeg ha foreldresamtale og så er det en time med offentligtransport hjem igjen før jeg skal rett til kiro'n. Ligger 300 meter nede i gata da, på vei hjem fra banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du får en laaaang dag ja, håper ikke det blir for mange slike utover så du sliter deg ut i varmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiropraktoren anbefalte at jeg kontaktet legen og fikk meg en sykemelding. Først noen dager 100% og så gradert om det går etterhvert for muskelaturen rundt bekkenet er helt stivt og det ville ikke hjelpe å gå til han om ikke jeg fikk roet ned betraktelig... Så da får jeg ringe legevikaren min i morgen, (Legekontoret er stengt denne uken). Liker best å ha sykemelding selv om jeg kan bruke egenmeldinger da. Vise at jeg ikke skulker unna liksom ;) Så da ringer jeg han og hører om jeg kan få en sykemelding, eventuelt om han kan si til han andre legen at jeg har ringt så de kan tilbakedattere sykemeldingen helt til onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han sa jeg måtte ta kontakt med legen. Tror ikke han har sånn avtale med trygdekontoret/staten. Kanskje de må ha det for å kunne krive sykemeldinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått time hos vikarlegekontoret 13:40. Ligger rett oppe i gata her det og så jeg bruker vel max et kvarter dit (å gå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dager sykemelding.

*dårlig samvittighet*

Skal opp på jobben på fredag, regner med at jeg blir et par timer og limer inn bilder i albumene til de som skal slutte. Sånt jeg har utsatt men skulle gjort i ped.tiden! Sånn går det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

Nå så jeg de som bor i leiligheten under meg komme hjem med en helt ny baby.

Blått teppe, så jeg regner med at det er en gutt.

En lekekamerat til prinsen kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det blir bra med småfolk i bygget! Skulle gjerne hatt beliggenheten på leiligheten deres da. Så vi slapp å drasse opp tre trapper men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var det kiropraktoren sa og iss. Truet med krykker! ;)

Men om jeg reiser opp og setter inn bilder så må jo det gå fint. Tror forresten at det bør gjøres i morgen i stede.. For jeg skal jo på fysio på fredag kl 13. Så da reiser jeg opp og bruker et par timer på jobben i morgen med bilder og sånt. Håper pappen vi bestilte har kommet! Må opp etter helgen og men det kan jeg utsette til tirsdag-onsdag, for da har forhåpentligvis de andre fremkallingene jeg har bestilt også kommet.

Etter det regner jeg med å reise hjem, altså på neste onsdag og bli kanskje over helgen. Blir dere med på en strandtur jenter?

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint at du ble sykemeldt, du trenger det helt sikkert! Så jo at du hadde vondt for å gå da vi besøkte deg, og det er noe sånt som to uker siden!

Koselig med baby i samme bygg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jobbing må jo gå først! Selvsagt! En trenger penger for å leve! (og jeg er blakk....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det regner jeg med å reise hjem, altså på neste onsdag og bli kanskje over helgen. Blir dere med på en strandtur jenter?

:hoppe: Så ikke denne i sted. Leon og jeg blir med, hvis været holder seg. Har planer om å kjøpe strandtelt til ham i morgen, så da får vi testa det :tommelsmil: Regner med å være borte på båttur i St.Hanshelgen, men på ukedagene kan vi i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...