iss Skrevet 9. juni 2006 #1201 Del Skrevet 9. juni 2006 Så fin den ble!!!!! Da bestiller jeg av deg når min tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #1202 Del Skrevet 9. juni 2006 Koselig at dere likte den jenter. Vi får se hva vi finner ut iss Har så urolige bein i kveld... skikkelig "mark" i beina.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #1203 Del Skrevet 10. juni 2006 Jaja. Da er det lørdag igjen. Denne uken gikk overraskende fort. Mye å gjøre på jobben og sånt. Han kiropraktoren ble overrasket over at jeg ikke er sykemeldt. Lurte på hvordan jeg klarte meg og sånt. Kan kiropraktorere sykemelde? Eller er det noe jeg må ta hos legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. juni 2006 #1204 Del Skrevet 10. juni 2006 :klø: Jeg tror kiropraktorer har fått mulighet til å sykemelde.. Men ikke sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #1205 Del Skrevet 10. juni 2006 Søkte på nett og de har mulighet til det i opp til 8 uker. Får se hva det blir til på tirsdag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #1206 Del Skrevet 10. juni 2006 vann i beina.. Tror jeg går å legger meg jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. juni 2006 #1207 Del Skrevet 10. juni 2006 Eg har vatn i springen... *humre* Ja, eg veit.. Dårleg humor.. På tide å finne senga her også Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. juni 2006 #1208 Del Skrevet 11. juni 2006 Så fint det ble, tipper du kommer til å sy mer utover du og! Vann i beina er grusomt, jeg sliter veldig med det om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #1209 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Vi har og vann i springen Linn3c! Liker det best der jeg! Tottelottene mine så ut sm tømmerstokker i går. Satt nok litt for mye med beina ned. Merket det i korsryggen at jeg satt mye og. Gjør faktisk vont å sitte om dagen. Vondt å sitte, vondt å ligge. Hvordan skal dette ende? Har byttet kontorstol med mannen for hans er litt bedre så får vi se om det hjelper. Finner jeg noe så blir det nok mer sying ja Grooo! Endret 11. juni 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. juni 2006 #1210 Del Skrevet 11. juni 2006 Kjempefin "sengegreie"!!! Du er flink du Det høres ikke godt ut med bekkenlåsning! Jeg slapp unna bekkenplager, men hadde forferdelig vondt i korsryggen en periode. Det var vondt både å gå, stå, sitte og ligge. Det hjalp veldig da jeg fikk lånt meg en skikkelig god stol å sitte i (sånn man kan regulere til liggestilling), og satt med beina høyt hele tiden. Kanskje ikke så dumt med sykemelding en periode? (Og da synes jeg du skal bo litt i Fredrikstad altså.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #1211 Del Skrevet 11. juni 2006 Blir nok litt i fredrikstad etterhvert! Men det blir ikke før etter st.hans i allefall! Og så regner jeg med å være hjemme hos mamma første/andre uka i august! (For da har jeg jo ikke noe jobb alikevel!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. juni 2006 #1212 Del Skrevet 11. juni 2006 Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. juni 2006 #1213 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #1214 Del Skrevet 11. juni 2006 i morgen er det 100 dager til termindagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #1215 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg kløøøøøøøøøøøøøøøør på beina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #1216 Del Skrevet 11. juni 2006 kløøøøøøøøøøøøør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. juni 2006 #1217 Del Skrevet 11. juni 2006 100 dager Tiden flyr sannelig fort, i allefall for meg som sitter her da Tror vel egentlig ikke jeg har skrevet noe i boka di jeg, er jo stadig innom å snikleser da, men har vel aldri lagt igjen noe spor Må bli flinkere jeg altså, vet jo hvem du er også da, så moro å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. juni 2006 #1218 Del Skrevet 11. juni 2006 Uff, ille med både vatn og kløe i beina og generelt i kroppen. Det må du ikkje ha veit du, vennen. Håpar det blir betre når du kjem deg i sving att i morgon. Viss ikkje får du ta ein tur til legen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #1219 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) I morgen ja.. Det blir to stressende dager nå. I morgen skal vi ha sommeravsluttning på jobben så da skal jeg jobbe to timer overtid, det vil si at jeg er hjemme rundt åtte på kvelden. Så skal jeg være på jobb kl syv dagen etter, det vil si at jeg må dra litt før seks, opp senest halv seks! Når jeg er ferdig på jobb på tirsdag så er jeg hjemme ca tre, så skal jeg til kiropraktoren kvart på fire! Stress ja. Tror jeg kommer til å spørre han om han tror det ville være bra for bekket å ta det litt med ro? For så å kanskje få en ukes sykemelding. Gjør vondt i bekkenet å sette seg ned, reise seg opp og ikke minst å sitte!!! Gjør vondt i hoftene å ligge da. Stå går egentlig greit... Men akk så kjedlig Endret 11. juni 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #1220 Del Skrevet 11. juni 2006 Og hei Lucky og Linn! Koselig at dere stikker innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg