iss Skrevet 7. juni 2006 #1181 Del Skrevet 7. juni 2006 :grine2: Ringeklokke... Logisk sans har de da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #1182 Del Skrevet 7. juni 2006 ja de er nusselige de barna! Var hos fysioterapauten i morges, vondt ja. Fikk noen øvelser jeg skal gjøre i dag og i morgen. Så skal jeg tilbake på fredag. Men det blir jo dyrt i lengden å holde på med det der og. Betaler 199,- gangen for de har tilbud der nå. Uten tilbud måtte jeg betalt vanlig fullpris. Hva er da vitsen med henvisning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #1183 Del Skrevet 8. juni 2006 I dag har vi vært på tur med barna. Koselig det men tre av ungene klarte ikke å holde fred, samme hvor mye vi snakket til de. Tilslutt sa jeg at de som ikke var snille med hverandre ikke fikk is. Og det endte med at de ikke fikk. Tror ikke de trodde helt på meg for det gjorde ingenting der og da, men da de andre fikk is derimot var det tre barn som følte seg litt stakkarslige. Tror nok de trodde det var tomme trusler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. juni 2006 #1184 Del Skrevet 8. juni 2006 Flink du var som var streng.. Tror barna idag er vant med å bli snakket i hjel, og få tomme trusler hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #1185 Del Skrevet 8. juni 2006 Ja tomme trusler går ikke i barneoppdragelse! Blir litt fortvilet over min stemor når det gjelder det der. For hun er så utrolig svak for minstemann. Da vi var der og feiret burdag så var han såååå sulten at han måtte få en halv banan litt før middag. Og han skulle ha sååå mye mat men spiste nesten ingen ting. Pappa er så lei av den småspisinga hans hele tiden. Så da delte pappa maten på tallerken i to og sa at om han skulle ha sjokoladekake (beste han vet, snakket om det hele tiden) så fikk han spise den ene delen. (var ca tre små skjeer ris og en bit kylling) Guttungen gikk helt i vranglås og skulle ikke ha mat. "Greit nok det men da orker du ikke sjokoladekake eller is heller", klar beskjed fra pappa. Hans mor satt å trøstet gutten sikkert i ti min mens hun var sur på pappa fordi han var så streng mot lillegutt! (Slå den!) Imens ryddet vi av bordet og sånt. Lillegutt satt på kjøkkenet aleine med tallerken sin og plutselig kom han og viste at han hadde spist opp. Fikk kjempe ros og pappa gikk for å skylde tallerken og for å hente is og kake til oss alle. Vel det guttungen hadde gjort var å skrape av tallerken ned i søpledunken! Pappa ble ganske sur Og stemor synes ikke det gjorde noe . Guttungen begynte selvsagt å gråte igjen! Pappa sendte han ned på rommet for å høre på at han skriker for ingen ting er ikke noe pappa gidder, med beskjed om å komme opp når han kan si unskyld for at han har løyet. Vel, det blir plutselig veldig stille nede på rommet. Tror du ikke gutten har gått ut igjennom vinduet på rommet sitt da? (ikke barnesikring) Så pappa ut og drar han inn igjen.Ungen hyler værre! Blir sittene nede i gangen og hyler hyler og høyre (bare så han får med seg at vi hører at han gråter! For det er viktig!) Til slutt kommer han tassende opp da, sakte og rolig, litt av gangen mens han småhikster. Og stemor på vei ut for å finne tallerken til is og kake! Pappa stopper henne heldigvis! Regner med at han fikk kake etter at vi gikk når pappa ikke så det da. Hun klarer ikke se at guttungen bruker mor for det hun er verd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. juni 2006 #1186 Del Skrevet 8. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #1187 Del Skrevet 8. juni 2006 Ja jeg veit Dama klarer ikke se konsekvenser med minste. Hadde det vært største derimot så hadde hun ikke sagt noe særlig. (men han hadde ikk hylet og bært seg heller da, bare spist maten sin...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. juni 2006 #1188 Del Skrevet 8. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. juni 2006 #1189 Del Skrevet 8. juni 2006 Hjelpes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #1190 Del Skrevet 8. juni 2006 kan nevnes at minste gutten blir 5 år denne måneden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. juni 2006 #1191 Del Skrevet 9. juni 2006 hjelp! Hun dama der kan ikke ha skjønt helt det med barneoppdragelse nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 9. juni 2006 #1192 Del Skrevet 9. juni 2006 Det er bare helt utrolig! Irriterer meg grønn over det mange ganger når jeg er der! Det er rart hvordan A har blitt slik som han er...Kan ikke husk at han var som C? MEN de er verdens søsteste for det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. juni 2006 #1193 Del Skrevet 9. juni 2006 Høres slitsomt ut! Hvordan går det med syingen da? Er du godt i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. juni 2006 #1194 Del Skrevet 9. juni 2006 Ja, jeg vil også se det du syr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #1195 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Store-lillebror var aldri sånn han To forskjellige personligheter de gutta der! Og når Store var så gammel som lille er nå så var jo den lille der alt som hun kunne dulle med! Hun hadde nok egentlig sett for seg en stoooor ungeflokk da vettu og koser litt ekstra med lillegutt. Syinga ja, jeg er kommet til kantbåndet.. Går litt sakte da. Lover at dere skal få se bilde ja. I dag har jeg vært hos fysio'en igjen, eller dvs jeg skulle til fysio... Men da jeg kom dit så endte jeg hos kiropraktoren. Han og fysioen ble enige om at det er bedre med kiroprakor enn fysioterapi. For i følge kiropraktoren jeg har vist fullstendig bekkenlåsning på venstre og så og si helt låsning på høyre side og. (Høyre er litt bedre enn venstre). Han knakk skikkelig i hoften min og skal gjøre det noen ganger til. Og så skulle jeg få en øvelse eller tre å gjøre så det ikke låste seg igjen. Endret 9. juni 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #1196 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Da er jeg ferdig med første syprosjekt. Skal se om jeg får tatt et bilde etterpå. Ble fornøyd ja! Endret 9. juni 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. juni 2006 #1197 Del Skrevet 9. juni 2006 Så flink du er då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 9. juni 2006 #1198 Del Skrevet 9. juni 2006 For i følge kiropraktoren jeg har vist fullstendig bekkenlåsning på venstre og så og si helt låsning på høyre side og. (Høyre er litt bedre enn venstre). Han knakk skikkelig i hoften min og skal gjøre det noen ganger til. Og så skulle jeg få en øvelse eller tre å gjøre så det ikke låste seg igjen. Uff da, det høres ikke bra ut Håper plagene bedrer seg etter behandlingene! Er formen ellers bra? Flink du var som var streng.. Tror barna idag er vant med å bli snakket i hjel, og få tomme trusler hele tiden... Hør, hør! Jeg blir helt satt ut av det du skriver om stemoren din, liv Hvordan i alle dager skal disse stakkars ungene lære hva som er rett og galt når de stadig får trusler som ikke følges opp, og ellers får gjøre stort sett hva de vil Håpløst. Gratulerer med ferdig syprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #1199 Del Skrevet 9. juni 2006 Sengesaken jeg har sydd. Husk det er første saken uten om duk/gardin/putetrekk jeg har sydd på 9 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. juni 2006 #1200 Del Skrevet 9. juni 2006 Kjempefiiin! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg