Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Mannen har ringt legen i dag og ordnet med henvisning til fysioterapaut, så håper jeg det blir løsningen for bekkenløsningen som jeg har fått. Skal opp å hente henvisningen før jobb i morgen. Går greit å jobbe egentlig, jeg går sakte og tar små skritt så gjør det ikke så vondt. I dag har vi vært på folkemuseet og gått i flere timer. Det merker jeg godt, spesielt i og med at jeg gikk en del i går og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempebra ta du har fått henvisning! Jeg så det i går, at du hadde vondt når du gikk :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi får se hva som står på den henvisningen og så ringe det senteret borte i gata her og høre om de har offentlig støtte så jeg kan gå der uten å bli helt blakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo jeg har gjort det, og burde vært i seng for lenge siden! Jaja, jeg får krype til køys. Må ikke opp før 8:30 i morgen. Litt deilig det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

God morgen!

Så bra at du har fått ordnet henvisning da!

Sambo skal ta med støvsuger til dere fra jobben i dag, men det hadde vært fint om du sendte han en påminnelse litt seinere i dag, slik at ha nikke glemmer den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liv! Håper bekkenet bedrer seg snart, det er ikke mye godt å ha sånne vondter. Jeg klarte nesten ikke å gå på mandag, og det så så ille ut at veninnene mine ikke klarte å la være å le litt av meg, men det var fordi jeg var så sta og nektet å sette meg :ler:

Håper du får god hjelp hos fysio :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme igjen fra jobb og faktisk fysio alt. Fikk time samme dag! Det er vel ikke dårlig? Diagnosen jeg har foreløpig er lett bekkenløsning og en del stive muskelfester i sete/bekken regionen.

Skal prøve å tøye i hofteregionen og ellers ta små skritt og gå sakte. Unngå ting som å vaske gulv og støvsuge så langt det er mulig. Skal tilbake på onsdag kl 8:00.

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BabyE- huket han støvsuger selv om jeg ikke rakk å sende melding? Kaos på jobb i dag. Møter og møter og møter...

Hei!

Står til?

Er du på jobb for tida, eller er du sjukemeld?

Jeg er i full jobb foreløpig. Satser på å klare det i allefall ut juni. Store foråpninger!

Hei Liv! Håper bekkenet bedrer seg snart, det er ikke mye godt å ha sånne vondter. Jeg klarte nesten ikke å gå på mandag, og det så så ille ut at veninnene mine ikke klarte å la være å le litt av meg, men det var fordi jeg var så sta og nektet å sette meg  :ler:

Håper du får god hjelp hos fysio  :klem:

Det er ikke bare bare med disse vontene! Du må høre litt på kroppen!! Ta det med ro og ikke stress ;) Lettere sagt enn gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Au, kjipt med bekkenproblemer.

Har heldigvis "bare" vondt i ryggen jeg, har tro på at det går over så fort babyen er ute og massevis av kg forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekk ut den der ja!

Vi har ikke tittet på slike ennå, men nå se det jo ut til at vi ikke trenger lete lenger, vi ønsker oss en sånn vi og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den er toveis så en kan berolige barnet ved å snakke igjennom foreldreenheten og så kan en spille av vuggesanger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...