Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja tøfflus (katta) har burdag i dag... (Og pelsen er full av klumper!)

Tante blir med mamma og mannen hit på søndag, de reiser hjemmefra mellom tolv og ett. Middag her og kafe hos dere? Så får de sett begge leilighetene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmoren på ABC var veldig koselig. Først fikk jeg en liten omvisning og så snakket vi en del om ABC og sånt fikk jeg høre fosterlyden :hjerte:. Han sov nok for det var litt lavt, 130. Vi målte magen som er like over den røde streken, men på det grønne feltet.

Så fikk jeg en bok om amming (som jeg har lest ut allerede... To timer kolletiv reisevei ;) ). Tok blodprøve som jeg skal ringe å få svar på snart. Var for å sjekke blodprosenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Leste et sted her at du hadde bestilt vugge.

Hvordan er den?

Lyst på vugge jeg også nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er bestilt hos ei venninne som er møbelsnekker og som går ide og design-fag nå. Så hun får låne utstyr på skolen til å lage vuggen akkurat slik jeg vil ha den :)

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og etter mye frem og tilbake på telefonen med ABC så fikk jeg endelig svar på blodprosenten, som er på 11, og det er bra... Så da er det ikke blodmangel som gjør at jeg har vondt i hodet i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så fint at det gikk bra hos jordmor! :) Gleder meg til å se leiligheten deres! Den er sikkert fortsatt ren og ryddig på tirsdag ;)

Vil dere forresten "arve" noen bleiepakker vi ikke rakk å bruke før Leon ble for tung? Har brukt bleieavtalen på Kiwi, og kommet hjem med et par pakker for mye. Jeg kan bare legge dem i en pose under vogna til vi kommer hjem til deg...

Ha en fin lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvorfor ikke, men du vet at du bare kan bytte pakkene på Kiwi? Var mange som gjorde det da jeg jobbet der!

Skal i allefall prøve å holde det litt ryddig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA begynner det å se respektabelt ut her. Har fått unna så og si de fleste eskene og alt er vasket. Dvs ikke soverommet enda men der satser jeg på at de holder seg unna krokene ;) Nå gjelder det bare å få opp taklampen samt rydde av alt rotet som har samlet seg på kjøkkenbordet. Dvs. det jeg ikke aner hvor jeg skal ha!

I morgen er det å skrelle poteter! Bæsjejobb! OG å gjøre klar fisken og sette den i ovnen. Samt at jeg håper på å få vasket en maskin til i kveld så da blir det vel å legge sammen det tøyet da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg holder på å få bekkenløsning :( Har vondt mellom beina, altså ikke vont å være i ro eller øm når jeg er nær men når jeg går så kjennes det ut som jeg er veldig støl, samt at jeg har vont i korsryggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det håper virkelig jeg og. Gir det en uke til og er det fortsatt vont så kontakter jeg legen for henvisning til fysio!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar i går da du og J var innom. Husk t-skjeer når du kommer etterpå! Litt dumt å spise kake med stor skje!

(er det forresten sånn skje skrives? Jernteppe...)

Om to timer er folket her! Mannen på badet og barberer seg. Noe han hater å gjøre så det går gjerne noen dager mellom hver gang! Det er iallefall ryddig her og maten skal jeg klare å få ferdig. Snart starte å ordne fisken for den skal i ovnen ca ti på halv to! Husker aldri hva ovnen skal stå på men jeg mener det er rundt 200 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har besøket dratt. Var veldig koselig å få besøk da. Vi har kost oss med ovsbakt ørret og is til dessert. Senere var det kaffe og kake ;) Og jeg har fått bursdagsgaver :) Ikke burdag før neste søndag da, men jeg måtte jo åpne nå ;). Symaskin av mamma! og penger fra tante R. Og så hadde mamma med gave fra onkel og tante også! Skal jeg ringe og takke i dag eller vente til jeg faktisk har burdag? Tror jeg ringer nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerar med flotte presangar!

Dumt å lese at du har fått bekkenproblem. Håpar du slepp dei verste problema vidare i svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvorfor ikke, men du vet at du bare kan bytte pakkene på Kiwi? Var mange som gjorde det da jeg jobbet der!

Skal i allefall prøve å holde det litt ryddig!

Du behøver ikke å holde det ryddig for min del, altså! Ikke sånn ment ;)

Jeg får spørre om mannen kan dra og bytte bleiene. Synes det er litt flaut, jeg :sjenert: Hvis ikke han gidder, tar jeg dem med til deg.

Og du; TUSEN TAKK for dåpsgaven til Leon!! Det var kjempekoselig gjort av dere! :klem::klem:

Sees i morgen! Gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra jobb i dag. Våknet med skikkelig hodepine. Kunne sikkert tatt hodepinetabletter og karet meg opp men jeg er ikke glad i å ta de pillene, og med tanke på den lille i magen så ble jeg hjemme i dag! Hodepinen har ikke gitt seg men heller blitt noe værre da så nå vurderer jeg en paraset.

Gleder meg til i morgen jeg og!

Og det med ryddinga er vel mer for mannens del, han holdet på å gå på veggen for jeg er så rotete!

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...