Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jepp, og hadde han derre mannen min bare kunne løfte litt på rompa og ikke bare sitte forran dataen så kanskje ting hadde kommet ut av plasten og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, skrivebordet er oppe, men så gjaldt det å få opp de våte gardinene så vi slipper å stryke de, og da må han skru opp gardinopphenget.. Det er det som tar tid. Å være strenge-liv gjør han bare mer sur og tverr så det er liten vits. Han har lovet å orden det før han legger seg da.

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gardinene kom opp like før midnatt! Så det ble nå gjort. Nå har vi endelig gardiner i stuen! Og i morgen skal de to andre gardinene opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra han fikk gjort det til slutt da :) Har en i huset som er ganske treg når det gjelder sånne ting jeg og :sjenert::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I :hjerte: Ikea!

Eg berre eeeelskar å bygge møblar, så me kranglar om det mannen min og eg ;) Som oftast gjer me det saman. Kjempekoseleg!

Dessutan er det superkult å kome inn i eit rom og sjå den tinge du sjølv har bygd og tenkje at; "den har eg bygd!" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viste han ville gjøre det IdaC, han er bare så treg. Han sitter og spiller world of warcraft og da er han i en egen verden med ca 40 andre. Alt utenfor blir ikke så viktig å gjøre for han kan jo ikke stikke fra komisene i raid! Ja han er den med det beste utstyret av de, mulig best på serveren, og ja alt går dritt om han ikke blir med. (dvs de andre 39 dør) så jeg forstår jo at han gjerne vil stille opp for de når han har sagt at han skal være med. Men det er litt irriterende når det trekker ut veldig i tid. Et raid tar fort 4 timer.

Jeg og synes det er morsomt å skru sammen møbler! Men det er litt irriterende med all den pappen som kommer av det da.

Siss; kan jeg sette noe opp på loftet i dag? Si fra når du kommer hjem fra skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi;

Skru opp og sammen tingene fra Ikea

Rydde

Ta oppvasken

Henge opp resten av gardinene

Henge opp rullegardinen på kjøkkenet.

Rydde på soverommet

Gå på loftet med alt vi ikke trenger

Støvsuge (siss.....låne...)

vaske alle gulv!

Så om vi skal rekke dette så er det vel påtide å vekke mannen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv under på at livs mann er ein av dei aller aller beste på serveren. Vanskeleg å klare seg utan han når det er ein verkeleg god krigar ein treng. :)

Koss går det med ryddedagen dykkar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er bordet fra Ikea oppe. Det tok LANG tid å skru sammen! I allefall halvannen time! Var komplisert og en del feil på tegningen. Har ryddet litt på soverommet og fått sammen kurvene til skapet.

Nå tenkte jeg å ta en dusj for så å vaske badet. Mens jeg vasker badet så skal mannen vaske opp. Han skal få lov å ta en pause mens jeg er i dusjen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke begynt enda da ;) Men har lovet at han skal ta det før halv fire så da er jeg fornøyd. Nå skal jeg komme meg ut av morgenkåpen og så skal jeg gå ned en etasje og spørre pent om jeg kan få låne støvsuger! Pus har nemli dratt kattesand utover baderomsgulvet! Når jeg tenker etter så er det lurt om mannen tømmer kattekassa før jeg støvsuger. For det kan komme litt sand da og. Får begynne med å rydde og å vaske vask, dusj og do da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har igjen å rydde soverommet og å vaske alle gulvene. Har vasket badet da. Så det går fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...