Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du siss; kan jeg låne laptoppen på barsel-hotellet? Internettavhengig ;) Nei da, men det er greit å ha noe å gjøre om formen er bra og det er stille og rolig.

Liker ikke at ryggen har begynt å krangle. Gjør vont oppover fra korsryggen og til bh-stroppen når jeg puster dypt. Den lille ligger sikkert på et eller annet som klemmer når jeg puster!

Leste på bim at sykehusbagen bør være pakket fra uke 30! Det er jo veldig tidlig da!

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
Du siss; kan jeg låne laptoppen på barsel-hotellet? Internettavhengig ;) Nei da, men det er greit å ha noe å gjøre om formen er bra og det er stille og rolig.

det kommer ann på om jeg holder på med noen oppgaver da. Bruker den på skolen vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er sikkert greit å være tidlig ute men det vil si at jeg bør pakke i beg av juli. Jo.. kanskje. Ble jo født i uke 34 selv og en vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å pakke i uke 30 ja. Hmm, det var tidlig :klø: Vi bor jo 5 min unna sykehuset, så jeg tror jeg satser på at mamma og mannen kan pakke den for meg, dersom hun lille bestemmer seg for å komme mye tidligere.

:hoppe: for 23+1

Ps: savner ticker hos deg... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 uker allerede! :hoppe: Skal si tiden flyr!!!!!

Utrolig plagsomt med halsbrann! Det fikk meg til å begynne å drikke melk, da! Har ikke likt det noe særlig før, men det hjalp så godt mot halsbrann at jeg ble skikkelig avhengig! Også gaviscon-tablettene fra apoteket, men de smaker forjæ****! Også hjelper det å holde seg unna kullsyre, sterk mat, hvetebakst, sjokolade og sukker generelt, men det vet du sikkert :)

Får vi se hvor dere bor når vi kommer til Oslo eller? Eller tenkte du mer å tusle rundt i byen?

Godt du er gravid på sommeren da, når du må ha is :ler: Passer meg bra, for da kan vi kjøpe is når vi kommer på besøk! :sikle:

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg nok siss! Hun må jo komme å hilse mye på oss da!

IdaC: Ja jeg og synes uke 30 hørtes tidlig ut IdaC. Har jo ikke avangerskapskurs før 2 uken i august så han må nok holde seg inne til vi har vært der!

Søndagsengel? :

Jeg tenkte vi kunne tusle litt i byen først og så reise opp hit til meg og spise litt mat etterhvert. Høres det greit ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
Jeg tenkte vi kunne tusle litt i byen først og så reise opp hit til meg og spise litt mat etterhvert. Høres det greit ut?

:hoppe: da får jeg hilst på Leon :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndagsengel? :

Jepp! :tommelsmil:

:hoppe: da får jeg hilst på Leon :hjerte:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det snart nytt magebilde eller?

Det er et lite problem... Jeg finner ikke laderen til kamera og det er HELT tomt for strøm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hei!

Endelig har jeg rotet meg inn hit også. I og med at vi har termin samme dag er det jo greit å holde et øye med hverandre ;) Og allerede nå klarte du å gjøre meg litt stresset. Ferdigpakket bag i uke 30?! I alle dager. Det har jeg virkelig ikke tenkt på, og det er jo snart føler jeg! Hmmm...må kanskje begynne å handle litt snart da.. :klø:

Du pakker vel ikke bag allerede i morgen ;) , så nyt fridagen! Det skal i alle fall jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei valentine! Koselig at du stikker innom!

Jeg tror jeg har en liten trommis i magen for han sparker takten til Audioslave-bassen ;) Mannen er meget fornøyd med takten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble med siss på ikea:) Har kjøpt ny pult, stuebord, taklampe, kurvhylle til skapet, bilde, knagger, cd-hylle og noe annet småtteri. Kom på vel 1800...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...