liv Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #1021 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Vi har vært på Foreldre-barn festivalen og handlet litt. Det ble kjøpt inn vippestol, bleiebøtte og stellebag. Sparte 500 kr totalt (og så kan en jo trekke fra inngang, 240, parkering 50, bensin, bom osv... ) Endret 21. mai 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mai 2006 #1022 Del Skrevet 21. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. mai 2006 #1023 Del Skrevet 21. mai 2006 Gratulerer med innkjøp Sangenic bleiebøtte eller? Og vippestol fra Fisher Price? Så at de hadde mange fine! Hvilken stelleveske ble det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #1024 Del Skrevet 21. mai 2006 Gratulerer med innkjøp Sangenic bleiebøtte eller? Og vippestol fra Fisher Price? Så at de hadde mange fine! Hvilken stelleveske ble det da? ← Kjøpte stelelveske på Rudo-standen. Står Fisher på merket om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 21. mai 2006 #1025 Del Skrevet 21. mai 2006 Vet du hvor stort antall det var i de refillgreiene til bøtta? Sto nemlig ikke noe sted... Vurderer å kjøpe en selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #1026 Del Skrevet 21. mai 2006 Stort antall? Hmm, vi bruker de i barnehagen og de varer ganske lenge. Da bare deler vi av og lager en knute på den når dagen er over. Er en lang tynn plastremse der det ikke er noen bunn før en knyter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #1027 Del Skrevet 21. mai 2006 Fredrikstdguttane tapte i dag Ser ut til at de spiller annen hver kamp bra og dårlig. Eller, etter hva jeg kan lese ut fra kampreferatet på dagbladet netutgave så var det heller uflaks idag. Det hadde vist vært en gjevn kamp der FFK har dominert store deler men ikke fått mål. De trenger flere spisser! Jeg skal ha medarbeider samtale i morgen. Har fått beskjed om å sette av to timer til samtalen så det kan jo bli spennende! Har aldri styrt en medarbeidersamtale før men har fått litt skriftlig samt vært på en times info-møte om hvordan det skal gjøres. Er likevel litt skummelt da! Men det er vel sånn en må gjennom når en skal lede en avdeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mai 2006 #1028 Del Skrevet 21. mai 2006 Ja det lissom sånne skumle voksne ting som det er absurd at vi ska styre Men det takler du vettu!! Går nok så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #1029 Del Skrevet 21. mai 2006 jo men TO TIMER da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mai 2006 #1030 Del Skrevet 21. mai 2006 Ja det hørtes voldsomt ut... Håper den andre personen er snakkesalig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #1031 Del Skrevet 21. mai 2006 Han er vel en av de minst snakkesalige jeg vet om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 22. mai 2006 #1032 Del Skrevet 22. mai 2006 Så fin vogn dere har fått dere. Min søs har sånn bare i andre farger, den er veldig bra, men litt for stor og tung for oss desverre. Vi bor i 4.etg uten heis Håper det går bra med samtalen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. mai 2006 #1033 Del Skrevet 22. mai 2006 Lykke til med medarbeidersamtale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 22. mai 2006 #1034 Del Skrevet 22. mai 2006 Var det du som hadde en sånn fin ettersleng på linken som gjorde at man kommer direkte til sist leste innlegg..? :klø: Så det i en dagbok, men husker ikke hvilken, men lurer på om det ikke var du som hadde skrevet det? Lyst på sånn link nemlig, men aner ikke hva det skulle stå! Hjelp!! Håper ellers at alt er vel med livet i Livs mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. mai 2006 #1035 Del Skrevet 22. mai 2006 Hvordan gikk medarbeidersamtalen i dag? Du får jammen meg mye erfaring!! Jeg har såvidt sittet på "den andre siden" i en sånn samtale, mens du faktisk leder dem Du er en tøffing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #1036 Del Skrevet 22. mai 2006 Jo den samtalen ja, gikk helt sånn passe. Vi klarte å drøye den helt ut til 1t og 15 min. Og vi fikk skrevet mange fine mål for fremtidig arbeid. Så nå er det bare opp til den nye ped.lederen å følge oppå arbeidsmålene Har skrevet det ned og vi har signert begge to. Får skrive det på erfaringskontoen ja! Greit å ha fått med seg det å holde en sånn samtale også. Skal ha en til med den andre assistenten senere. Husker ikke helt når det var. Vi bor i 3 etasje men tror det skal gå greit å ta den med opp uten heis Ellers så får vi bare ta opp ungen i skinnposen i vinter. Event. Legge en babycall i vogna og hente han når han våkner. Det er fint mulig å sove både inne og ute nede. Har stor fin bakgård som en må ha nøkkel for å komme inni. Med grøntområder og lekeapperater, sandkasse og masse unger JEg har begynt å få halsbrann. Så og si hele tiden.. Ikke sånn skrekkelig men litt.. Ellers så MÅ jeg ha is om dagen. Samme hvor kaldt det er! I morges så spiste jeg kronesis i regnværet. Og det ble en kronesis til på vei hjem fra jobb... OG da jeg kom til byen var det innom butikken for å kjøpe en eske med lollipop! Min favoritt! Epona; Prøv denne linken: Eponas graviditetsdagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 22. mai 2006 #1037 Del Skrevet 22. mai 2006 Gidder du å komme ned og hente posten din?Jeg fikk den i min postkasse i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 22. mai 2006 #1038 Del Skrevet 22. mai 2006 Epona; Prøv denne linken: Eponas graviditetsdagbok ← Tusen hjertelig! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #1039 Del Skrevet 22. mai 2006 Ja jeg kan ta en tur ned å hente den. Hvorfor kom den i din da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #1040 Del Skrevet 22. mai 2006 for 23+0 i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg