Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JA vi er kjempe heldige som får vogn! Den skal ligge sammenklappet hos mamma frem til bebisen kommer til verden da. Mamma er litt overtroisk så det skal vist ikke noe vogn inn i denne leiligheten ;)

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tasser en trøtt person i seng ;) Blir en lang dag i morgen og, enda en foreldresamtale etter arbeidstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiin vogn!! Gratulerer! :grine2: Det minte meg på en drøm jeg hadde for et par uker siden, om at dere hadde kjøpt barnevogn! Den var i fargene mørk rød og gull, og jeg syntes den var veldig fin og litt "kongelig". Den så først helt vanlig ut, men etter hvert tror jeg drømmen gjorde den om til en litt større vogn, for den hadde et rom inni hvor mannen din hadde satt opp skrivepult med mange playmo-figurer på... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiin vogn!! Gratulerer!  :grine2: Det minte meg på en drøm jeg hadde for et par uker siden, om at dere hadde kjøpt barnevogn! Den var i fargene mørk rød og gull, og jeg syntes den var veldig fin og  litt "kongelig". Den så først helt vanlig ut, men etter hvert tror jeg drømmen gjorde den om til en litt større vogn, for den hadde et rom inni hvor mannen din hadde satt opp skrivepult med mange playmo-figurer på... :ler:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, Søndagsengel?, jeg kan berolige deg med at mannen ikke har en eneste playmo figur ;)

Og mamma er snill ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å merke hodepinen igjen. Liker det ikke :( Men det kommer vel av stressende dager på jobb, med ekstra lange dager pga foreldresamtalene og alt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt at du har så mye vondt i hodet! Det er jo så slitsomt!! Og du må jo liksom fungere når du er på jobb... Du får slappe skikkelig av i helgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg hadde håpet at hodepinen ville forsvinne helt etterhvert jeg. Får prøve å holde ut en måned eller to til i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det mindre enn 4 måneder til termin.. (var 4 mnd i går, lørdag 20.) 4 måneder er jo ikke lenge da! Men jeg må innrømme at jeg sikkert kommer til å bli lei på slutte så alt fra om 3 mnd er greit ;)

Vi har forresten fått plass på svangerskapskurs på ABC, om fødsel og smertelinding 8 august.

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 måneder!! Det er jo ikke lenge! :grine2: Får du noe ekstra oppfølging fordi det er vanlig å føde for tidlig i familien din? Eller gjaldt det bare jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det få gutter i familien, dvs få jenter som har fått gutter, så vidt jeg vet så fikk oldemor to gutter(og noen jenter), og de ble født ca på tiden, og mormor fikk en gutt født til termin. Så da blir det vel å gå ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...