Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Så dumt at jeg ikke fikk blitt med :tristbla:

Men fikk jo sms fra deg om de togbillettene, og det høres veldig bra ut :tommelsmil:

Hvordan var det forresten å sove i barnehagen? Og fant du noe fint på loftet til faren din?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg hjemme igjen!

Overnattingen i barnehagen gikk fint, alle ungene sov da klokka var ti! Var to unger som ikke hadde sovnet ti over halv ti men et kvarter senere var de og i drømmeland. Ble ganske sliten men jeg fikk ikke vont i hodet så det er jo positivt!

Fredrikstadturen gikk greit frem og oppholdet var og bra! Fikk shoppet en del med iss på lørdag så nå har jeg noen topper og et par gensere som går helt neden for magen ;) Synes ikke sånn halvbar mage er noe fint!

Hjem i dag ble litt værre. Var på besøk hos ei venninne og hun kjørte meg til Råde så jeg kunne ta bussen derfra. Var der 19:15 og bussen skulle gå 19:20 fra stoppet før. (ingen tid på stoppet jeg var ved). Ventet og ventet, ventet og ventet, klokka ble både halv og hel, og halv igjen men fortsatt ingen buss. Stod og ventet i halvannen time, men ingen buss kom. Til slutt kom det en annen buss som kjører gamleveien til moss og ut på e6 derfra så da tok jeg den selv om den tar litt lenger tid. Sur på Nor Way bussekspress i dag ja! Ringte kundeservice der mens jeg satt og ventet, de viste ikke at den bussen var forsinket og mente den snart var i Oslo. (Ringte vel etter 50 minutter). Men jeg kom meg da frem til slutt. 1 time og 35 minutter senere enn jeg ellers ville vært hjemme...

Fant en del hos pappa ja. La oss si det slik at vi trenger nok ikke en eneste body til før i størrelse 68! Pappa mente det skulle være en eske til med tøy så jeg fikk beskjed om å ikke kjøpe noe enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer straks siss!

Ja det var kjempe kjedelig, og ikke minst kaldt å vente på den bussen som aldri kom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da! For en ventetid på bussen! Bra du fikk ringt og kjefta litt! For sånn går jo ikke an :sinna:

Takk for hyggelig shopping, var rett så koselig! Er fornøyd med at vi fikk oss litt begge to :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er flere med små mager Liv :sjenert: Jeg også får masse komentarer på det, men jeg har lært med å overhøre dem eller si at den kommer nok tidsnok og at det er massevis av tid igjen. Min er så liten at jeg faktisk klarer å ligge på magen ennå.

Er du fortsatt sykemeldt eller? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos legen i dag og er friskemeldt fra og med i morgen!

Magen min har vokst veldig (synes jeg) de siste to ukene så nå synes det godt at jeg er gravid. Bare det at alle andre tror jeg er mye mindre på vei en det jeg egentlig er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg støvsuget! Deilig å bli ferdig. Skal gå å belønne meg med en lollipop! Og så skal jeg få å levere tilbake støvsugeren til siss.

Middag i dag ble to pølser med brød og potetstappe. Mannen jobber til 19, så det er greit med mat som kan lages hver for seg. Blir vel et par pølser på meg når han skal spise og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg skal skrive inn avspassering i boka med en gang jeg kommer på jobb i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
ja jeg skal skrive inn avspassering i boka med en gang jeg kommer på jobb i morgen ;)

skal dere hjem til deg da?

For da kan jeg se LEON :hoppe:

om han skal være med da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E

Kjære verdens beste søster, som jeg er så utrolig glad i!

Jeg trenger en liiiten tjenste...

Nå er det snart 17. mai og jeg har funnet ut at jeg skal ha på bunaden min. Men så er det den :frustrert::frustrert::frustrert: skjorta...

Om du (eller gjerne mannen) kan stryke den for meg, lover jeg dere et klippekort på 1000 klipp på barnepass :tunge1:

Sa jeg hvor utrolig pent gravid du er? Og at magen din er nydelig?.. Og ja og at du er verdens beste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg kan ikke å stryke men du kan få komme opp å bruke strykebrettet. Blir lettere da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja og så blir det jo en myk start med en arbeidsdag, så fridag rett etter, neste uke er det jo også en fri dag og det er snart pinse også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal dere hjem til deg da?

For da kan jeg se LEON :hoppe:

om han skal være med da :sjenert:

Fare for det ja siss ;) Du får høre med Søndagsengel!

Leon blir så klart med på oslotur :tommelsmil: Han vil jo så gjerne hilse på baby-E!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det ny dag og nye muligheter. 16 mai. I dag skal vi feire litt i barnehagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

God morgen sis!

hatt en fin natt?

Leon blir så klart med på oslotur :tommelsmil: Han vil jo så gjerne hilse på baby-E!!! :ler:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...