Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo det var en grei dag på jobb. Gikk greit med hodet og allergi. Var trøtt da jeg kom hjem og sov en times tid på sofaen men det kan ha sine grunner i at det ble litt lite søvn i natt.

Alle synes magen min er så liten, foreldrene ser på den og spør hvor langt jeg er på vei, jeg sier 4,5 mnd - snart fem (fem om en uke) og så sier alle at magen min er veldig liten :( Men det er kanskje greit å ikke ha giga mage når en ikke er så stor fra før...

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sikkert bedre med en liten mage dersom man er liten fra før ja..

og nå som det bare blir varmere og varmere (forhåpenttlivs) er det sikkert bedre med en liten mage enn en stor enn.,

Kommer det forresten noen magebilder snart? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
Alle synes magen min er så liten, foreldrene ser på den og spør hvor langt jeg er på vei, jeg sier 4,5 mnd - snart fem (fem om en uke) og så sier alle at magen min er veldig liten :( Men det er kanskje greit å ikke ha giga mage når en ikke er så stor fra før...

Jeg syns magen din er stor jeg! Og de tre siste ukene har den jo vokst i rekordfart. Tror ikke du skal være lei deg. Er jo tross alt bedre å ha en søt mage enn å legge på seg 20kg...

Også som IdaH sier, så kommer snsart varmen, og da må det jo være deilig å ha en søt mage slik som du...

Men liten er den ikke'!

Ha en fin dag søs!

Glad i deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også du skal være glad for at magen ikke er superstor! Min var jo det, og det henger i enda, for å si det sånn :roll:

Dessuten kan det hende den skyter skikkelig fart på slutten, som på Teddy Toria!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det e vel fordeler ved å ha liten mage også. Er bare så lei kommentarene som kommer. Ikke at de er stygge altså men hva er vitsen med å si at "venninna mi er en måned kortere og har dobbelt så stor mage som deg"? SOOOO? alle er forskjellige!

Kunne ønske jeg klarte å ligge på magen for det hadde vært deilig å legge seg ut å lese nå i varmen. Men øynene renner til tusen!!! og det å ligge på magen er jo uaktuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket litt med mannen i går om innkjøp til den lille gutten vår og han synes fortsatt at det er tidlig å begynne å handle inn. Jeg derimot tankter at det er bedre å ta litt etterhvert så vi får fordelt det ut over flere måneder!

Lurer på om jeg skal hjem i helgen eller ei. Skal jeg hjem så skal jeg i allefall på loftet hos pappa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig når mannen jobber seint. Nå er heldigvis seint ikke lenger enn 19 da.

Men kjedlig å vente så lenge med middag og sånt. Har spist noen nuddler i sta' da. Må jo ha noe mat mens jeg venter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjon i dagboka min :)

Jeg kommer nok til å følge med her inne. Så morsomt med mange gravide samlet på en plass :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Kjempefint med liten mage! :-D

Jeg er redd min skal bli giga siden den allerede viser så godt nå.. :sjenert:

Å, jeg klarer nesten ikke vente med å handle inn! :hoppe:

Aldri for tidlig! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere som titter innom. Veldig koselig at dere legger igjen spor hos meg :)

I dag kom bæreselen jeg har kjøpt! Jej :) Kjøpt brukt babybjørn via snartmamma.no Den er ikke brukt ut i det hele tatt og jeg er veldig fornøyd!

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morgen skal jeg overnatte i barnehagen. Det blir jo spennende!

Reiser til Fredrikstad på fredag så jenter; har dere noen planer for helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen planer foreløpig nei!! Svoger skal komme for å skru bil og hente spisestua da, men det er jo ikke store greine...

Men er ikke søndagsengel i Bergen enda da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer det ja, hun kommer vel hjem fredagskvelden? Vil sikkert slappe av litt hjemme med sine kjære hun da! Vil du være med meg til pappa og titte på babyting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig har jeg ingen planer!! Men jeg må ta ett forbehold på fredagen, for det er dagen da jeg må hente sambo på jobben, og jeg vet ALDRI når jeg må det....

Men jeg tror jeg blir meg!! Hvis ikke jeg har glemt noe annet jeg skal da :klø: Men tror ikke det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva passer best for deg da? Fredag ettermiddag/kveld eller lørdag formiddag?

Regner med å ta 15:30 om jeg får gå en halvtime eller et kvarter tidligere fra jobben.. Ellers blir det 16:30. Bussen tar vel en time og 20 min eller noe sånt. Så da er jeg hos pappa kl 17 regner jeg med...

Nå skal jeg ned på butikken å handle inn grillmat! Skal grille i morgen med ungene og vi voksne har med egen mat. Så blir det å pakke både til Fredrikstad turen og overnattingen i barnehagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snakke litt med sambo først! Kan hende han har lagt planer jeg ikke vet om, og vi har nesten ikke snakka sammen denne uka ;)

I'll let you know!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med sambo du! og send meg en melding om det blir etter leggetid i kveld. Har jo ikke netttilgang i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...