Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Næmmen liv!!! en gooooood :klem: til deg!! Altså så leit med så mye styr!! Ambulanse og kaos! Men bra det ordnet seg altså!! Huff, ble skikkelig skremt jeg nå....

Nå er det nok med vondter og sånn for liv altså.. Nok er nok...

Slapp av og kos fridagene du nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det blir nok bare stille og rolig de neste dagene. Blir veldig trøtt av allergi tablettene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men oppe i det hele så kan vi :hoppe: litt for at jeg har rundet 20 uker i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom meg gjennom natta på et vis, hoster en god del enda og når jeg hoster så blir jeg tett. Men jeg ble ikke så tett i natt at jeg ikke fikk puste i allefall, våknet, hostet og tok spray, hostet litt til og sovnet. Det gjør jo at nattesøvnen ikke blir helt optimal så jeg er glad for at jeg er sykemeldt og slipper å stå opp 5:30.

Mannen jobber til 19 i dag. kjedelig det og, men han trenger jo å sove ut litt han og etter helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dette var voldsomt liv! Såg berre på nicket ditt at du var heime frå sjukehuset, så då begynte eg å lure.

Veldig bra å lese at du er på bedringens veg i alle fall.

Goooood bedring vidare!

Og så hoppar me litt :hoppe: for 20 veker. Akkurat halvvegs! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite i dag at begge mine stesøsken også venter gutter, så nå blir det tre gutter på veldig lik alder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har lyst å bruke navnet William. Jeg merker at jeg er ikke helt enig enda. Må tygge på det der. Kan være et fint mellomnavn men jeg vil ikke ha det som fornavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes William er kjempefint som fornavn, jeg :tommelsmil:

Tre gutter på en gang, ja... Da får i hvertfall den lille jenta som plutselig ikke blir eneste barnebarn lenger, beholde prinsessestatusen for seg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen foreslo William Kristoffer i sted, synes det blir litt langt men jeg tygger på det. Mamma og pappa var helt sikre på at jeg var gutt og da skulle jeg hete Kristoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig dukket beina til seksjonen opp! Kommer du og hjelper meg siss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...