Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Hei ja, mannen kom seg i butikken. Nettet hjemme har kræsja helt nå så nå er jeg på netcafe en tur på vei hjem fra jobb. Slitsomt på jobb. Har hodepine som vanlig. Skal til legen etterpå.

Ny uke i dag :hoppe: for 19 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

JEG HAR INTERNETT IGJEN!

Det kom en mann fra telenor og ordnet oss på nett! Så nå er vi oppe med full hastighet igjen! Åhh så deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos legen i dag og er 50% sykemeldt pga denne hodepinen. Han vil ikke at jeg skal ta allergimedisin i det hele tatt, selv om det står i denne felleskatalogen at den jeg bruker er trygg og ikke har noen kjente bivikninger for foster. Har til og med hørt at den er foreskrevet for gravide som sliter med veldig kvalme. Men jeg fikk mer asmamedisin og beskjed om å ta så ofte jeg trengte (lokal virkende) samt øyedråper. Så da er det bare å holde ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det går fint. Nå har siss og jeg pakket ned hele kjøkkenet! Ja bortsett fra et par kjeler så er alt så og si pakket. Satser på å bruke engangs frem til og med lørdag. Håper virkelig lønninen kommer inn den 27. denne måneden. Vi har lønningsdag 28 men somregel så er den inne den 26/27. Skal møte han huseieren i banken på tordag og ordne med dep. Har akkuratt til dep på konto. Men skulle egentlig betalt husleien før, for da hadde jeg fått nøkkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her er sønnen din :hjerte:post-4953-1145988652_thumb.jpg

:hjerter:

Og til og med jeg klarte å tyde bildet! Jeg som normalt ikke skjønner ultralydbilder!! Flinke prinsen som gjør seg forståelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...