liv Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #621 Del Skrevet 28. mars 2006 ja det er kjempe gøy å spille Civ4 men det er så vanskelig. Spiller på det enkleste men det er sjelden jeg klarer å få noe særlig høy militær rank. (leder jo over de andre nasjonene da ) Skriver inn noen steder der det er mulig å handle brukt barneting på nett så jeg ikke mister de. http://www.barnasbruktmarked.no/ http://www.treff.no/ http://www.baby.no/markedsplassen/ http://barnemix.no/skravlemix/forumdisplay.php?f=175 Og så er det jo finn.no og zett.no Det er ikke så mye vi har tenkt å kjøpe brukt men kanskje vi kan finne stellebord/kommode, voksipose (om ikke pappa eller svigermor har) og bæresele.. Vi satser på å leie boxette (eller hva det heter), de første månedene, for vi lurer på om vi kanskje klarer oss uten bil frem til etter jul. Så får vi spart litt mer og kan kjøpe en bedre bil... Vi satser i allefall på å prøve og så får vi se. HAr ikke tenkt å bo så veldig usentralt alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. mars 2006 #622 Del Skrevet 28. mars 2006 Så gøy at dere er i gang med å planlegge innkjøp! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #623 Del Skrevet 29. mars 2006 Oi det var vist langt over leggetid Spilling er farlig.. Må jo bare lage ferdig romskipet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. mars 2006 #624 Del Skrevet 29. mars 2006 Håper du kom deg i seng tilslutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 29. mars 2006 #625 Del Skrevet 29. mars 2006 Ojj, her var det lenge siden jeg har vært Og jeg som syns jeg har vært så flink og besøkt alle på rundene mine. Hvordan kunne jeg glemme Liv? Jeg skal sette meg i skammekroken, og håpe på at jeg blir tilgitt? Det var godt at sykemeldingen din ble forlenget, det høres ut som at du trenger det med den hodepinen. Håper den bedrer seg snart Dere har begynt å planlegge innkjøp dere også. Nå syns jeg at "alle" bortsett fra oss har begynt med det. Kanskje det er på tide at jeg begynner å kikke litt rundt? Men vi er veldig hldige for vi får låne masse av min søster og foreldre og søsken kommer til å kjøpe de fleste store ting,og det er utrolig deilig. Kjeder du deg altfor mye nå som du er sykemeldt eller syns du det går greit? fra en skamfull Idac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 29. mars 2006 #626 Del Skrevet 29. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #627 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Ja jeg kom meg i seng, til slutt... Vi har ikke planlagt så mye enda vi heller Idac. Jeg har en lillebror på snart 5 så det blir til at vi tar en tyr på loftet der før vi handler. Kunne få vognen etter han og men den er ikke akkurat noe jeg vil trille med. Blå med små hvite prikker! Men seng og en del klær, og kanskje tripptrapp stolen kunne vi i allefall få. Hei MissS! Endret 29. mars 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #628 Del Skrevet 29. mars 2006 Nå har vi vært hos siss og spist pizza Pappa skulle også vært der men han måtte dra for minste broren vår har havnet på overvåkningen på sykehuset. Noe med nakken, blodansamling tror jeg. Han fikk i allefall en hard pute i nakken når de lekte i barnehagen og når ikke avkjøling hjalp så kjørte de han til legen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. mars 2006 #629 Del Skrevet 29. mars 2006 Huff! Hørtes ikke bra ut for lillebror! Håper det gikk bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #630 Del Skrevet 29. mars 2006 Ja vi håper den blodansamlingen går tilbake fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. mars 2006 #631 Del Skrevet 29. mars 2006 Håper alt er bra med han, ja! Det må da ha vært en hard pute?! Ikke noe å ha i barnehagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #632 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Det var en byggepute, en slik de lager hytter og slott med. fikk medling av pappa i stad. Nå greier guttungen å sitte og og snu på hode så da satser vi på at alt går bra. Endret 29. mars 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. mars 2006 #633 Del Skrevet 29. mars 2006 Sov godt snuppa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. mars 2006 #634 Del Skrevet 29. mars 2006 Bra at alt går bra med veslebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 29. mars 2006 #635 Del Skrevet 29. mars 2006 Alt bra med den der inne? Så bilder av Grooo sin mage, den begynner å bli stooor! Ble ikke dere gravide ca. samtidig? Håper alt er vel med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #636 Del Skrevet 30. mars 2006 Grooo er nok et par mnd før meg tror jeg. jeg er i uke 15 i allefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #637 Del Skrevet 30. mars 2006 Nå skal jeg opp på jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #638 Del Skrevet 30. mars 2006 Og da var jeg hjemme igjen. Var greit å dra innom jobben. Snakket litt med de andre og hilste på noen av ungene. Merket godt at hodet satt på. Håper det blir bedre i løpet av de neste 7 dagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mars 2006 #639 Del Skrevet 30. mars 2006 Steel Rain var kul musikk, kjenner du han Håper du har en fin kveld! Må være deilig å være i 15. uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #640 Del Skrevet 30. mars 2006 Det er en viss fare for at jeg er gift med en av de gutta ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg