Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hei!

Syns det høres ut som du trenger enda noen dager borte fra jobben jeg - høres ut som en god ide å ta noen dager hos ho mor! ;)

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk greit hos legen, fikk en gel til nakken for han synes den var litt stiv.

Sykemeldt i 14 nye dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg hjemme igjen fra mamma. Har hatt en hyggelig tur. Fikk hilst på Leon, Søndagsengels lille prins og ;) Nydelig liten gutt :)

Det strekker veldig i magen i dag.... Ikke så veldig behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesa er potte-tett som vanlig men ellers er formen grei.

Det strekker så veldig veldig i magen. Spesielt like under og rundt navlen.. Men det er vel normalt?

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går! :klem: Håper du får sove selv om det strekker i magen! Det høres veldig normalt ut :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vr redd det var normalt ja ;) Håper det ikke er like ille hver kveld ;) Magen må vel bli stor nok snart? Ja jeg vet det er lenge igjen!

Ellers så har jeg utrolig mye luft :flau: i magen i dag. Sitter og småfjerter. Luktfrie men irriterende. Sikkert fordi jeg hadde kål til maten i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På tide å legge seg tror jeg. Må innom jobben i morgen. Skulle ha mitt signaturtrekk på noen papierer. Sist jeg kjørte t-bane merket jeg at hodepinen ble mye verre av det. Rart. Får testet det ut i morgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg synes det er evigheter siden ;)

Skulle dratt opp på jobben i dag men orker ikke, bankende hode. Får satse på i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 15 uker! :)

Er hodepine en "bivirkning" som kan komme av graviditet?

Har nemlig hatt skikkelig hodepine i en uke snart... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er dessverre en ganske irriterende bivirkning. Hadde jeg jobbet rolig på et kontor så kunne jeg nok jobbet men inne på en bråkete store-barnsavdeling blir det for mye for det stakkars hodet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vi som har jobba et år søke gjennom samordna opptak, eller gjennom lokalt opptak?

:klø: Jeg trodde det holdt med det skjemaet jeg fikk da jeg bestillte katalog, men søndagsengel mente at for å søke gjennom lokalt opptak må man ha studert forrige studieår. Hva tror du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...