Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Har da vært våken siden 10.Har tilogmed vært ute et par ærend, et i banken og så har jeg sett på siss' sin nye leilighet. Den har bra potensiale ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, stakkar. :(

Virkar som at det berre er speling eg tenkjer på her, men dei i guildet lurte på om du ville bli med til UBRS i morgon :)

Uansett må du ha god betring!

Natta! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hodet er litt bedre nå, men det er vel bare for øyeblikket tenker jeg ;)

Mamma er på sykehuset. Hun har et brudd i håndleddet og det har ikke grodd slik de ville så nå er det full narkose og operasjon i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke svare på om jeg blir med i UBRS nå, men når er det planlagt starttid da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge til vi skal dra, venninnen min kommer hit i kveld og i morgen tidlig så er vi på vei. Har ikke begynt å pakke enda, men jeg har jo ikke så mye tøy å velge mellom som passer lenger så det skulle gå greit å pakke ;)

Nå skal jeg komme meg ut av morgenkåpen (kommer fra dusjen) og inn i vanlige klær, så skal jeg vaske opp mens mannen støvsuger! Akkurat nå står mannen med nesa inne i seksjonen og prøver å vaske vekk en flekk, fiskeoljen til pus har veltet og den var tydligvis ikke helt tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Skal dere ha noe i taxfree'en søndagsengel eller iss?

Svarte deg på sms, jeg! :)

Håper dere får en kjempefin tur! Jeg vil også til London!!!

Gleder meg til å se magen din igjen, forresten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har dere reist, men ønsker dere en god tur til London allikevel jeg.... Håper dere koser dere og du får shoppa det du vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte selfølgelig å ønske deg god tur :sur::klaske::murvegg: Hadde det i tankene på trodag, men så må det ha blitt borte på veien. Virker nesten som at jeg er gravid så surrete og glemsk som jeg er :sjarmor:

Håper dere får en knall tur, og at du finner masse fint mammatøy som vi kan være missunelige på :) Håper hodepinen holder seg vekk, jeg skal hysje den vekk resten av helga.

:klem: Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...