Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

HiØ i Halden regner jeg med.

Jeg er sykemeldt frem til og med tordag 23 mars. Legen mente Londonturen burde gå bra alikevel,(ettersom jeg har tatt meg fri uten lønn fra jobben så er det bra jeg får dra!) bare ta det med ro og slappe mye av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Anbefales! ;)

Godt at Londonturen går i orden da! Og så var det godt at du fikk sykmelding syns jeg - da får du muligheten til å komme deg ordentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du bare tar ett fag liv!!

Jeg lurer på å ta to jeg da, og eventuelt utsette det ene faget til året etter dersom det blir for mye. Venter på oppklaring fra lånekassa om hva som vil skje med lån og stipend dersom jeg gjør det.. Vil jo gjerne ha utbetalt mest mulig... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men jeg liker ikke å være sykemeldt. Mannen kommer til å gå meg på nervene.. Han er nemlig også hjemme om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke din gått deg på nervene om dagen besto i å sove til 11, så sette seg på dataen, spise frokost ved dataen, spille til middag, så handle og lage middag, så spille til et par timer etter midnatt?

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjo!!! Hadde ikke takla det!! Hadde ikke tatt ansvar for hva som kunne skje da!!

:sjenert: Ikke meningen å være teit, men synes litt synd på deg hvis han er sånn altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært sånn siden han ble sykemeldt ja. Og jeg holder på å gå på veggen av og til. Han har jo perioder der han spiller mindre i løpet av uken men det er nogen lunde sånn en dag ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trur sikkert mannen min sin dag hadde sett sånn ut også, viss det var mulig. ;)

(Min òg, i alle fall ei stund.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, det gjør vondt i nedre del av magen, rundt overgang mage/hofter/lår når jeg snyter meg.. Sikkert noe med at magemuskelene jobber med å bli større.. Men det er faktisk veldig vont!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest baby-E

I dag er det nydelig vær, så om formen din tillater det, syns jeg du skal dra med deg mannen og gå dere en laaang tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det nydelig vær, så om formen din tillater det, syns jeg du skal dra med deg mannen og gå dere en laaang tur!

:Nikke:

Jeg kjøpte avisa i går, men det var ikke mange leiligheter som sto der. En på Lisleby, en på Sellebak og en annen som også er på Østsiden.

(Hvis dere plutselig skulle få lyst til å bo litt landlig likevel, så er det en splitter ny leilighet ledig i underetasjen vår fra sommeren av :tommelsmil:;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...