Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe:

Og 7 kilo er ingenting.. Naboens katt veide 17 kilo en periode.. Den har alltid vært overvektig, lucky husker den tykke hvite katten fra hun var liten :ler: Men tror han veier 12-13 kilo nå da.. Er så feit at han ikke klarer å vaske seg i rompa, eller noe som helst annet sted :forvirret: Når han sitter på rompa stikker begge bakbeina opp i været for det er så mye flesk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: ja den hvite katten er rett og slett så feit at den er vemmelig synes nå jeg da :sjenert:

Så fin mage du har fått da, begynner å bli rimelig stor den nå :overrasket: Men nå er det jo ikke så veldig lenge igjen heller da.

7kg katt :overrasket: jeg har fått beskjed om å slanke min som veier 4,9 da :ler:

Fredrikstad vant ja :hoppe::hoppe:

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er på tide å slanke han litt ;) Så vihåper han liker den indoor maten. Mindre kalorier og proteiner i den... Skal vist gjøre så det lukte rmindre av avføringen hans og men den merker vi lite til. Har dohus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er livmoren målt fra det beinet forran og opp mot puppene. (min livmors-topp er ca 10 cm lavere enn midt mellom puppene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

hvilket lag vil du ha da?

Satser på at Follo når langt jeg nå da..

ikke for at jeg har noe forhold til dem..

men alltid moro at et underdog lag gjør det bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...