Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

og jo da, det er madonna, omvendt madonna og tvillingstilling.. Det er de jeg kan navnet på, og vet hvordan gjøres i allefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Veldig koselig det nye bildet av Markus med bestefar og tante! :legrine: Også ser jeg at han tar smokken - det har vi ikke fått til her i huset!

Fint du fikk hjelp til en ny ammestilling på sykehuset! Sikkert ikke så lett å amme hvis den andre puppen er i veien :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smokken er nå bare til nødstilfelle enda..(som når han holder oss våken hele natta!) han suger litt og så når han sovner så detter den ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har i allefall fått sovet litt. Litt mindre enn natt til i går men håper han får sovet noe ordentlig på dagen i dag. Han tar bare sånne kvarters dupper hele tiden og da er det vanskelig for ho mor å få gjort noe vettugt! Nå skal jeg legge han på stellematta på baderoms gulvet og selv prøve å få en dusj!

Ellers så kommer mannens fostermor og søster på besøk i skolens høstferie! Det gleder vi oss veldig til!

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

problemet er at han småsover hele tiden, i 5-10 minutter. så han rekker jo ikke bli ordentlig trøtt... og det e umulig å holde han våken.. med mindre jeg vil la han ligge å hyle da, og det vil jeg jo ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niesa mi har hatt litt av den samme greia. Fra dag 1 nekta hu å sove så lenge noen ikke holdt henne. Litt slitsomt kan man si. Søstra mi fikk ikke gjort noe som helst fordi :babysmokk: bælja som besatt hver gang hu kom i kontakt med senga eller sofaen :roll:

Tok over 2 mnd før hu lærte seg å ligge alene. Og nå er hun riktig så flink :-D

Håper du ikke blir helt utslitt :kose:

Beundrer alle småbarnsmødre!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liv! Gratulerer så mye med lille Markus! Tenk at vi ble mammaer samme dag :legrine:

Vet hvor slitsomt det er å ha dem våkne om nettene, har hatt noen sånne netter selv, og det er ikke moro nei. Men vi fant ut at vår var sulten, han klarte rett og slett ikke å få sugd ut nok før han ble sliten og sovnet, så han lå på puppen om nettene.

Håper dere finner ut av det før dere blir helt utslitte :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...