Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beklager at det har tatt tid. Jeg dro rett på kveldvakt.

Skal vi se...

Når jeg endelig finner riktig barsel, får jeg ikke lov til å gå inn. Jeg ber damen jeg møter om å si til liv at jeg har kommet. Så må jeg gå ut og sette meg ved heisen.

Etter en liten stund kommer det en barnepleier, trillende med en liten prins, som spør om jeg er baby-E, jo svarer jeg, så løfter hun Markus over til meg. Han begynner å gråte litt, så jeg titter opp på henne. Dette klarer du fint vettu, nå er du jo tante sier hun, også går hun tilbake på avdelingen.

Der sitter jeg, med verdens vakreste skapning. Han er så søt :hjerter_rundt: Må si jeg felte noen tårer der jeg satt med nurket på fanget. Og tenkte at DEG har jeg ventet på lenge :legrine:

Etter en stund kommer liv.Hun er temmelig gul, etter blodtapet, og hun er sliten. Hun spiser middag, mens jeg koser meg med knerten. Vi skravler litt, men jeg ser at hun er så sliten, så jeg ber henne ta med seg gullet og gå for å legge seg. Det gjør hun.

Mamma og stefaren vår var der i går kveld. Da hadde hun fått sovet litt tror jeg. Håper hun har hatt en god natt i natt. Verdens beste og tøffeste søster :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liv HB-nivå er så lavt at hun ikke lenger får ligge på hotellet..Den er nede på 6- ettellerannet.. De har snakket om å gi henne blodoverføring...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint at ho blir flytta då, sånn at ho kan bli tatt godt vare på! :)

tror ikke hun har vært innom hotellet i det hele tatt jeg. Var snakk om at hun skulle få flytte dit i dag, men det går jo ikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, då så...

Men uansett er det like greit at ho får den omsorga og hjelpa ho treng no i dei fyrste hektiske og slitne dagane etter fødselen. Må jo vera opplagt når ho skal heimatt til T med vesle Markus. :)

Må helse masse til henne! Eg sendte ho ei sms i går der eg gratulerte, men forstår veldig godt at ho ikkje orkar å svara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Må helse masse til henne! Eg sendte ho ei sms i går der eg gratulerte, men forstår veldig godt at ho ikkje orkar å svara.

Det skal jeg gjøre. Skal en tur dit etterpå. Mamma kommer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hils masse og si at søndagsengel og jeg tenkte masse på henne da vi var på sopptur ;)

Det skal jeg gjøre.

Nå venter liv på blod. Tenker hun blir bedre så fort hun har fått opp hb`n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...