Linn3c Skrevet 5. september 2006 #2261 Del Skrevet 5. september 2006 Svisker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. september 2006 Forfatter #2262 Del Skrevet 5. september 2006 Æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. september 2006 #2263 Del Skrevet 5. september 2006 Lakris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. september 2006 Forfatter #2264 Del Skrevet 5. september 2006 liker ikke det heller jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 5. september 2006 #2265 Del Skrevet 5. september 2006 Spis to-tre kiwi på rappen, og drikk et stoooort glass biola naturell.... Hjelper her i gården, i alle fall. (Ikke en dag uten avføring!...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. september 2006 Forfatter #2266 Del Skrevet 5. september 2006 Men jeg liker ikke kiwi eller biola heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 5. september 2006 #2267 Del Skrevet 5. september 2006 Unnskyld, men jammen ikke rart du ikke er stor og tjukk til vanlig... Hva spiser du, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. september 2006 #2268 Del Skrevet 5. september 2006 Svært så kresen du var da Kjempespennende med slimproppen og fødepuls!!! Håper jeg får en oppdatering på sms (hvis du rekker) når noe skjer! Det er så mye som skal gjøres om dagen, at jeg ikke er like mye innom her som før. Og jeg vil ikke risikere å lese i dagboka di at du fødte for to dager siden, liksom... Hvem sladrer? Baby-E? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. september 2006 Forfatter #2269 Del Skrevet 5. september 2006 Skal sende melding til både deg, iss og baby-E jeg.. Så får dere sloss om å være først ute med nyheten! Kjempe kresen Mireya! Du skulle bare vist Spiser en haug med usunne ting da. Som nå, har akkuratt gaflet i meg restene av en potetgull pose fra i går. Magen min er forresten steinhard (utvendig), men jeg merker jo ikke noe vondter da. Litt murring i korsryggen fortsatt men det er jo ikke noe nytt. Nå skal jeg ordne litt og se Home and Away. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. september 2006 #2270 Del Skrevet 5. september 2006 Morro at jeg får være en av sladrissene! Liker ikke mange av forslaga her jeg heller.. Verken biola eller kiwi Har hørt at jeg er kresen ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. september 2006 Forfatter #2271 Del Skrevet 5. september 2006 Trøtt jeg. Ingen grunn til å være det da jeg har sovet 14 av de siste 24 timene! Men jeg tror faktisk jeg skal legge meg snart! Sliter med å holde meg våken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. september 2006 #2272 Del Skrevet 5. september 2006 Da synes jeg du skal sove litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. september 2006 Forfatter #2273 Del Skrevet 5. september 2006 jo men jeg vil se CSI da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. september 2006 #2274 Del Skrevet 5. september 2006 Har proppen gått? :... spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. september 2006 #2275 Del Skrevet 5. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. september 2006 #2276 Del Skrevet 5. september 2006 Natta då! Håpar du ikkje får problem med å sova når du har sove så masse det siste døgnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. september 2006 #2277 Del Skrevet 5. september 2006 Hva med tørkete aprikoser? Jeg spiste mange sånne, og det var visst en effekt ved å spise for mange, merket jeg. Følger med om det skjer noe med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. september 2006 Forfatter #2278 Del Skrevet 6. september 2006 Liker ikke aprikoser heller *flau*. Men det har ordnet seg med avføring nå.. Og i morges kom det mer slim, denne gangen med blodstriper (sorry for detaljer her men dere får lukke øynene ) så jeg antar at det var resten av den omtalte slimproppen eller no sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. september 2006 #2279 Del Skrevet 6. september 2006 Og i morges kom det mer slim, denne gangen med blodstriper (sorry for detaljer her men dere får lukke øynene ) så jeg antar at det var resten av den omtalte slimproppen eller no sånt! ← Ojojoj.... Du skal se du føder lenge før meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. september 2006 #2280 Del Skrevet 6. september 2006 Så innmari spennende da!!!!! (Jeg fortalte det til mannen i går, at slimproppen din hadde gått, og han syntes "slimproppen" måtte være noe forferdelig ekkelt noe!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg