Pepita Skrevet 4. september 2006 #2241 Del Skrevet 4. september 2006 Da må vi jo sove vi og Får jo ikke sove... Jo så forsvant nettopp slimproppen ← Her blir det spennende framover! Og fødepuls og allting da! for 38 uker også! Nå er du snart ferdig og få se deres lille vidunder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. september 2006 #2242 Del Skrevet 4. september 2006 Her går det unna ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. september 2006 Forfatter #2243 Del Skrevet 4. september 2006 Vært hard i magen i helga, begynte med jerntabletter på torsdag så det er nok derfor. Mannen skulle kjøpe med yoghurt på vei hjem så da håper jeg det hjelper litt. Ikke lyst til å ta avføringsmiddel heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. september 2006 #2244 Del Skrevet 4. september 2006 Ja, det gjer nok susen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. september 2006 #2245 Del Skrevet 4. september 2006 :klø: Hva er fødepuls??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. september 2006 Forfatter #2246 Del Skrevet 4. september 2006 :klø: Hva er fødepuls??? ← Aner ikke.. Men lurer på om det er at den er sterkere enn vanlig, mener å ha lest at den øker i styrke når fødselen nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. september 2006 #2247 Del Skrevet 4. september 2006 Oki! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. september 2006 Forfatter #2248 Del Skrevet 4. september 2006 Er tett i nesa og småtung i pusten om dagen - type i ferd med å bli forkjølet! Håper det gir seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #2249 Del Skrevet 4. september 2006 Oooiiiii, så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. september 2006 Forfatter #2250 Del Skrevet 4. september 2006 murringer i ryggen.. Men jeg understreker at det IKKE betyr fødsel siss! Ikke ta av nå Har bare småvondt i ryggen... Og sånt har kommet og gått de siste tre - fire ukene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 4. september 2006 #2251 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Får du også mange "ja, nå er det vel ikke lenge igjen?"-kommentarer for tiden? (IRL altså) Endret 4. september 2006 av Mireya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #2252 Del Skrevet 4. september 2006 Det hadde vært så morro om du fødte i løpet av de nærmeste dagene for i natt drømte jeg at jeg gikk i fødsel, og siden den muligheten er usannsynlig liten ,mistenker jeg at det er en fødsel rundt hjørnet med en eller annen. Og siden jeg ikke har en eneste høygravid venninne i real life for tiden satt jeg en knapp på deg og Mireya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 4. september 2006 #2253 Del Skrevet 4. september 2006 satt jeg en knapp på deg og Mireya ← *svelg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #2254 Del Skrevet 4. september 2006 *svelg* ← Det var da ikke noen flere å velge mellom lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 4. september 2006 #2255 Del Skrevet 4. september 2006 Joda, Valentine! (Men hun har ikke vært pålogget på evigheter, så kanskje hun allerede er mamma? :klø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. september 2006 Forfatter #2256 Del Skrevet 4. september 2006 Det var da ikke noen flere å velge mellom lissom ← Det er da flere gravide her enn oss Har fått min første " har det skjedd noe? " melding? Kom fra ei jeg gikk på skolen sammen med. Ellers så er det lite kommentarer fra RL.. Har en skikkelig HALSBRANN! Skal snart ta gaviscon men er tørst så jeg må drikke litt først. Drikke etterpå er bortkasta tabletter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. september 2006 #2257 Del Skrevet 5. september 2006 Hatt en fin natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. september 2006 Forfatter #2258 Del Skrevet 5. september 2006 ja da, om en ser bort fra halsbrannen! Bare oppe en time i løpet av natten + et par doturer. La meg i ti tiden og opp rundt ni.. Våkner på natten og får ikke sove igjen så da kan jeg like gjerne stå opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. september 2006 #2259 Del Skrevet 5. september 2006 Innom for å sjekka ståa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. september 2006 Forfatter #2260 Del Skrevet 5. september 2006 la meg og sov en time til jeg Deilig å sove! Nå skal jeg gå en tur på apoteket og kjøpe enda mer Gavicon! Og så burde jeg ha noe for magen. Den er hard, dvs så og si ikke avføring siden torsdag. Har spist en giga yoghurt men det hjalp vist ikke. Ulempen med disse avøringsmiddelgreine er at de kan sette igang fødsel. Og jeg har ikke tid til det før etter helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg