liv Skrevet 2. september 2006 Forfatter #2201 Del Skrevet 2. september 2006 Søvn, hva er det? Hodepine derimot vet jeg godt hva er! Eller jeg skal ikke klage da, fikk sove fra halv et til halv fire... og så våknet jeg og måtte tisse... så merket jeg hodepinen og fikk ikke sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. september 2006 Forfatter #2202 Del Skrevet 2. september 2006 kapitulerer og tar en hodepinetablett før jeg kryper tilbake i sengen. Håper på å få sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. september 2006 #2203 Del Skrevet 2. september 2006 Fekk du sova? Eg sit oppe med katten som har heilt noia i det nye huset. Ho berre fyk rundt og mjauar og mjauar heile natta. Om dagen forsvinn ho heilt - finn seg ein plass og ligg der heilt stille heile dagen. Stakkar, det er ikkje lett å vera liten pus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 2. september 2006 #2204 Del Skrevet 2. september 2006 Fikk du sove til slutt? Har dere vært plaget av veps i natt? Jeg har nå drept 24stk, fordelt på kjøkken og stue... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 2. september 2006 #2205 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har nå drept 24stk, fordelt på kjøkken og stue... ← Og der tok jeg to til i stuen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 2. september 2006 #2206 Del Skrevet 2. september 2006 Fikk du sove til slutt? Har dere vært plaget av veps i natt? Jeg har nå drept 24stk, fordelt på kjøkken og stue... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. september 2006 Forfatter #2207 Del Skrevet 2. september 2006 Vi har på lyset på kjøkkenet så flyr de inn i den lampa og kommer ikke ut igjen! Bare kom å se på den fine lampa vår! Jeg lå vel å vred meg litt, kanskje en halv time eller så og så sovna jeg igjen og sov til nærmere 11 Så da kan jeg ikke klage så ille.. Har småmurringer i ryggen i dag, sikkert fordi jeg gikk så mye i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2006 #2208 Del Skrevet 2. september 2006 Når er termin? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. september 2006 Forfatter #2209 Del Skrevet 2. september 2006 ultralydtermin er 20, som er om 18 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 2. september 2006 #2210 Del Skrevet 2. september 2006 Ojsann, er det så kort tid igjen her og!?!? Bilder i dagboka mi nå av den nye stelledingsen jeg sydde i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. september 2006 Forfatter #2211 Del Skrevet 2. september 2006 Ja tiden går Grooo! Mandag kl 9 er det tid for akupunktur igjen. Blir ofte nå men det er forhåpentligvis verd det! Håper hun kan sette noen ekstra nåler nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. september 2006 Forfatter #2212 Del Skrevet 2. september 2006 Nå har ei på sm med termin dagen etter oss født Det betyr at det kan være vår tur hvert øyeblikk det! Ikke det at jeg tror det skjer noe på min kant, hodet ligger fortsatt langt opp! Kan faktisk kjenne toppen på hodet om jeg ligger flatt. Han vil vist ikke ned i bekkenet han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. september 2006 #2213 Del Skrevet 2. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. september 2006 Forfatter #2214 Del Skrevet 3. september 2006 Som de popper på sm nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #2215 Del Skrevet 3. september 2006 Å sitte slik å vite at man kanskje kan være mamma dagen etter må være utrolig rart. Jeg klarer ikke helt å forestille meg det en gang Det begynner jo å bli skikkelig spennende nå da. Snart bare 2 uker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. september 2006 Forfatter #2216 Del Skrevet 3. september 2006 Lei i dag, vil ha han ut før han blir enda større! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. september 2006 #2217 Del Skrevet 3. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. september 2006 Forfatter #2218 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg har vært en tur ute i regnet nå, greit å lee litt på seg og, og for å få kjøpt fleksikort til akupunkturen i morgen. Orker ikke gå for det er så tidlig på morgenen! Må dog ut døren 5 min tidligere om jeg skal ta trikken enn om jeg skal gå men da kan jeg i allefall sitte å daffa på trikken! (Som kjører en stor omvei!) Nå skal jeg legge sammen tøy, så legge bort det og så rydde og støvsuge på soverommet. Håper på at om jeg starter så blir mannen med å fortsetter! Lov å håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. september 2006 #2219 Del Skrevet 3. september 2006 *håper med deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. september 2006 Forfatter #2220 Del Skrevet 3. september 2006 Men om jeg skal få med meg mannen så bør vel jeg og starte da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg