Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig er Kveruliten kommet! Ja og murmel har og fått i dag + et par fra septemberklubben på sm. Jeg vil og ha vår gullklump her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm! Der minte du meg på at jeg tok opp brownies fra fryseren i sted. De står på kjøkkenbenken enda - hvordan kunne jeg glemme det?? Brownies - here I come!! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte browniesene godt? I dag får jeg besøk. Skal møte henne i byen for jeg har et par ærend, må bl.a kjøpe gavekort til mannens fostermors forlovede. Han fyller 40 så da må vi ut å kjøpe gave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er gavekortet sendt og jeg har fått vært innom Princess. Selvsagt en nesten utsolgt på alt princess-butikk men jeg fikk de to viktigste tingene da.

Nå er alt, bortsett fra bade-balja klart! Den er hos venninna mi, som er på studietur, hun kommer hjem lørdag da. Må se å besøke henne og hente den i begynnelsen av uka ja!

Var veldig koselig med besøk iss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Just-Me*

Hei hei!!

Har endelig klart å somla meg innom dagboka di også!!! Ja nå er det like før gullklumpen deres kan komme!! spennende!!!! Jeg vil ha min ut også... :ler: må nok ha tolmodighet noen mnd til. Også fikk jeg lysst til å lage muffins!! man får jo lysst på lat når man leser om hva andre har laget osv!!

Anngående princess, var de utsolgt på det emste her også. Jeg var i butikken tidlig på dagen etter vi hadde fått reklamen i posten. Skulle ha en del babyting på tilbud.... men ALT var borte..... jaja...

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lager jeg innbakt pizza.... Har aldri laget det før så det kan bli spennende. Bruker grov deig da, så de blir litt mer sunne ;) Lov å håpe i allefall. På tide å bake ut deigen nå! Jobber med prosjekt fylle fryseren. I morgen er det kjøttkaker som står for tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hvordan har det gått hos jordmor?

Hvor i kontrakten står det at dere må bo der minimum et år da? Finner ikke noe sånt i vår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...