Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes han var kjempe flink jeg, ble et par klør her og der når det lugga litt. Ikke verdens sterkeste barbermaskin! Han har fortsatt noen klumper igjen da men får gi han noen dager pause nå, to dager med barbering holder på en liten stund! Fortsetter jeg så blir han sikkert redd oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovnet rundt halv fire, har vært våken noen ganger men fått sove igjen... Helt til nå :) Så nå er det frokost som står på tapetet.

I dag må jeg legge sammen tøy. Har så mye tøy som må legges sammen og bort. Har liksom oversett at haugen har vokst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, lagt sammen og bort tøy! Hengt opp nytt tøy har jeg og gjort! Flinke meg :) Ikke at det er store jobben men det er så utrolig kjedlig! Nå skal jeg gå å rydde litt på soverommet. Mannen er hjemme om litt over en time. Orker ikke gå ut og handle så han handler på vei hjem. Lurer på hva middag blir da ;) Har sagt jeg kan lage den men orker ikke handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

*lei alt i dag*

Lei magen, lei av å være tung, lei av å ha vondt i ryggen, lei av å være hjemme, lei av å ha vondt i hodet... Og sånn kan jeg sikkert fortsette i evigheter. Kjeder meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som du begynner å bli litt utålmodig, jeg? ;) I morgen får du vel besøk av M, så da skjer det i hvertfall litt :)

Hva ble middagen i dag da? *bare nysgjerrig* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utålmodig ja... OG så har det ikke skjedd noe i dag da!

middagen ble maxboller og spagetti, faktisk ganske godt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...