Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist jeg så på klokka var det 4 over 6..... Men jeg tror jeg sovnet ganske raskt etter det.. Eneste grunn til at jeg er ute av senga er akupunktur kl 11.

Nå er frokost fortært og jeg skal gå på badet og pusse tenner ;)

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg så på klokka var det 4 over 6..... Men jeg tror jeg sovnet ganske raskt etter det..  Eneste grunn til at jeg er ute av senga er akupunktur kl 11.

Nå er frokost fortært og jeg skal gå på badet og pusse tenner ;)

:Gjesp:

Har du brød?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja og deilig var det :)

Sitter og ser på magen min, den går opp og ned sånn uten at jeg merker det. Jordmoren min forklarte at det er når den lille øver seg på å puste :)

Jeg er så spent på når noe kommer til å skje, og hvordan. Blir det at vannet går eller blir det riene som kommer først? Blir det snart eller kommer jeg til å gå langt over tiden? Hvordan ser den lille ut? Kommer han til å ha masse hår eller være nesten hårløs? Kommer han til å ta puppen med en gang eller kommer det til å bli et slit? Mye jeg lurer på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er vel spent du og Kverris ;)

I morgen reiser jeg hjem til mamma, blir til søndag så nå har den lille husarrest frem til da ;) Vil jo at mannen skal få være med på alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh, ikke lenge igjen nå, spennende!

Lille M har blitt to måneder alt, utrolig hvor fort tiden går, men samtidig føles det som om hun har vært hos oss bestandig. Vi koser oss sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det begynner å nærme seg fort nå Groo!

Om halvannen time setter jeg kursen hjemover til ho mor, kommer tilbake på søndag! Håper på å få sett den lille som ble født 5 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en tur fra pappa! I dag er det vår 5 års bryllupsdag og jeg er i Fredrikstad, mens mannen er i Oslo! Jaja, vi får ta det igjen senere!

Smågutta er på karate og pappa styrer med noe greier ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...