Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Lurer på hva jeg skal kjøpe til lille gutten til M og Ø jeg.. Og så må jeg jo ikke glemme lille søte jenta deres da! Ho er bare kjempe søt! Bare en liten leke tenker jeg, skal jo sendes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hva jeg skal kjøpe til lille gutten til M og Ø jeg.. Og så må jeg jo ikke glemme lille søte jenta deres da! Ho er bare kjempe søt! Bare en liten leke tenker jeg, skal jo sendes!

M og Ø :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M fra folkehøgskolen, trønder med lyst hår. Veldig søt jente, giftet seg på st.hansaften for 5 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M fra folkehøgskolen, trønder med lyst hår. Veldig søt jente, giftet seg på st.hansaften for 5 år siden.

oki. Begynte å lure på om det var noe jeg hadde gått glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo trappa er tung nok den ja.

Jeg har ikke fått passord til Studentweb så jeg får ikke meldt meg opp som emnestudent :( Dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra matportalen.no;

Gravide kan spise alle typer fisk og skalldyr, bortsett fra:

* Blåkveite over 3 kilo.

* Ferskvannsfisk av typen: all gjedde, abbor over 25 cm, ørret over én kilo, røye over én kilo.

* Fiskelever. Gravide bør heller ikke spise påleggene Svolværpostei og Lofotpostei, som inneholder 25 prosent fiskelever.

* Krabbeinnmat fra skallet (hvitt krabbekjøtt i klør og skallhus kan trygt spises).

* Eksotisk fisk: hai, sverdfisk, skater, fersk tunfisk (tunfisk på boks er derimot helt trygt).

Det vil si at jeg kan spise blåskjell? :hoppe: Gjett hvem som skal ha blåskjell i morgen.. Og kanskje noen krabbeklør og. Fiskebutikken skal få besøk i morgen formiddag ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra matportalen.no;

Gravide kan spise alle typer fisk og skalldyr, bortsett fra:

* Blåkveite over 3 kilo.

* Ferskvannsfisk av typen: all gjedde, abbor over 25 cm, ørret over én kilo, røye over én kilo.

* Fiskelever. Gravide bør heller ikke spise påleggene Svolværpostei og Lofotpostei, som inneholder 25 prosent fiskelever.

* Krabbeinnmat fra skallet (hvitt krabbekjøtt i klør og skallhus kan trygt spises).

* Eksotisk fisk: hai, sverdfisk, skater, fersk tunfisk (tunfisk på boks er derimot helt trygt).

Det vil si at jeg kan spise blåskjell? :hoppe: Gjett hvem som skal ha blåskjell i morgen.. Og kanskje noen krabbeklør og. Fiskebutikken skal få besøk i morgen formiddag ja!

Se i boken min. Jeg har sett feil på timeplanen :sur:

Jeg begynner ikke før 10:30 også er jeg ikke ferdig før 14:15.

Endret av baby-E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i hodet mitt. Ikke gøy :( Sov dårlig i natt så det kan være derfor. Legger meg nedpå litt nå i allefall så håper vi det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den lille duppen jeg hadde tenkt til å ta varte vist i to timer. Glemte å stille klokka jeg! Sovna dog som en stein!

Mannen kommenterte her om dagen at vi trenger leker til den lille så i dag har jeg tatt han på ordet og kjøpt leker ;) en sånn gripe/rangle sak og et sånt leketeppe med bøyle! Må oppdattere lista mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstyrslisten;

Klær

Har;

Har det meste av klær nå.

Hentesettet er klart.

Annet utstyr;

Har;

Vogn

Stelleveske

Voksipose

Seng

Dyner

Sengekant

Sengetøy

Vippestol

Bæresele

Bleiebøtte

Brystpumpe

Sånn til å fryse melk i

Stellematte

Lammeskinn

kluter

Krem

badeolje

ammeinnlegg

Stellebord

2 Flistepper

Håndklær

Smekker

Mesoft fra apoteket (til å vaske vekk bæsj ;) )

Febertermometer for baby

Bleier

Madrass til senga

1 Ammebh

Babycall

overmadrass

Helseteppe

Babygym

Leker

Vugge

Trenger;

Hente Badebaljen

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da er det ikke mye igjen på trenger delen i allefall! Må få hentet voggen vi skal låne av Søndagsengel? og så må jeg få hentet baljen hos ei anna venninne, men det er her i byen så det er ingen stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...