liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2081 Del Skrevet 21. august 2006 Lurer på hva jeg skal kjøpe til lille gutten til M og Ø jeg.. Og så må jeg jo ikke glemme lille søte jenta deres da! Ho er bare kjempe søt! Bare en liten leke tenker jeg, skal jo sendes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. august 2006 #2082 Del Skrevet 21. august 2006 Lurer på hva jeg skal kjøpe til lille gutten til M og Ø jeg.. Og så må jeg jo ikke glemme lille søte jenta deres da! Ho er bare kjempe søt! Bare en liten leke tenker jeg, skal jo sendes! ← M og Ø :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2083 Del Skrevet 21. august 2006 M fra folkehøgskolen, trønder med lyst hår. Veldig søt jente, giftet seg på st.hansaften for 5 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. august 2006 #2084 Del Skrevet 21. august 2006 M fra folkehøgskolen, trønder med lyst hår. Veldig søt jente, giftet seg på st.hansaften for 5 år siden. ← oki. Begynte å lure på om det var noe jeg hadde gått glipp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. august 2006 #2085 Del Skrevet 21. august 2006 Skjønar godt at du utsetter trappe-turen, ja. Det begynnar vel å bli tungt å gå heile den lange trappa etterkvart no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2086 Del Skrevet 21. august 2006 jo trappa er tung nok den ja. Jeg har ikke fått passord til Studentweb så jeg får ikke meldt meg opp som emnestudent Dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2087 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg har så lyst på blåskjell om dagen. Men det er vel fyfy mat for gravide det? Må undersøke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2088 Del Skrevet 21. august 2006 Fra matportalen.no; Gravide kan spise alle typer fisk og skalldyr, bortsett fra: * Blåkveite over 3 kilo. * Ferskvannsfisk av typen: all gjedde, abbor over 25 cm, ørret over én kilo, røye over én kilo. * Fiskelever. Gravide bør heller ikke spise påleggene Svolværpostei og Lofotpostei, som inneholder 25 prosent fiskelever. * Krabbeinnmat fra skallet (hvitt krabbekjøtt i klør og skallhus kan trygt spises). * Eksotisk fisk: hai, sverdfisk, skater, fersk tunfisk (tunfisk på boks er derimot helt trygt). Det vil si at jeg kan spise blåskjell? Gjett hvem som skal ha blåskjell i morgen.. Og kanskje noen krabbeklør og. Fiskebutikken skal få besøk i morgen formiddag ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. august 2006 #2089 Del Skrevet 21. august 2006 Eg har kjempelyst på krabbe for tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 22. august 2006 #2090 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Fra matportalen.no; Gravide kan spise alle typer fisk og skalldyr, bortsett fra: * Blåkveite over 3 kilo. * Ferskvannsfisk av typen: all gjedde, abbor over 25 cm, ørret over én kilo, røye over én kilo. * Fiskelever. Gravide bør heller ikke spise påleggene Svolværpostei og Lofotpostei, som inneholder 25 prosent fiskelever. * Krabbeinnmat fra skallet (hvitt krabbekjøtt i klør og skallhus kan trygt spises). * Eksotisk fisk: hai, sverdfisk, skater, fersk tunfisk (tunfisk på boks er derimot helt trygt). Det vil si at jeg kan spise blåskjell? Gjett hvem som skal ha blåskjell i morgen.. Og kanskje noen krabbeklør og. Fiskebutikken skal få besøk i morgen formiddag ja! ← Se i boken min. Jeg har sett feil på timeplanen Jeg begynner ikke før 10:30 også er jeg ikke ferdig før 14:15. Endret 22. august 2006 av baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 22. august 2006 #2091 Del Skrevet 22. august 2006 Innom for oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. august 2006 Forfatter #2092 Del Skrevet 22. august 2006 Da har jeg kost meg med krabbeklør og blåskjell! Namm! Og det er mer igjen siss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. august 2006 Forfatter #2093 Del Skrevet 22. august 2006 Vondt i hodet mitt. Ikke gøy Sov dårlig i natt så det kan være derfor. Legger meg nedpå litt nå i allefall så håper vi det hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. august 2006 Forfatter #2094 Del Skrevet 22. august 2006 Den lille duppen jeg hadde tenkt til å ta varte vist i to timer. Glemte å stille klokka jeg! Sovna dog som en stein! Mannen kommenterte her om dagen at vi trenger leker til den lille så i dag har jeg tatt han på ordet og kjøpt leker en sånn gripe/rangle sak og et sånt leketeppe med bøyle! Må oppdattere lista mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. august 2006 Forfatter #2095 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Utstyrslisten; Klær Har; Har det meste av klær nå. Hentesettet er klart. Annet utstyr; Har; Vogn Stelleveske Voksipose Seng Dyner Sengekant Sengetøy Vippestol Bæresele Bleiebøtte Brystpumpe Sånn til å fryse melk i Stellematte Lammeskinn kluter Krem badeolje ammeinnlegg Stellebord 2 Flistepper Håndklær Smekker Mesoft fra apoteket (til å vaske vekk bæsj ) Febertermometer for baby Bleier Madrass til senga 1 Ammebh Babycall overmadrass Helseteppe Babygym Leker Vugge Trenger; Hente Badebaljen Endret 28. august 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 22. august 2006 #2096 Del Skrevet 22. august 2006 Se der ja, mesteparten i boks hos dere også. Herlig å bli ferdig med ting. Snart kommer nurkene våre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. august 2006 Forfatter #2097 Del Skrevet 22. august 2006 Ja da er det ikke mye igjen på trenger delen i allefall! Må få hentet voggen vi skal låne av Søndagsengel? og så må jeg få hentet baljen hos ei anna venninne, men det er her i byen så det er ingen stress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. august 2006 #2098 Del Skrevet 22. august 2006 Ser ut som om det meste på utstyrslisten er i boks nå ja Må jo være en deilig følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. august 2006 Forfatter #2099 Del Skrevet 22. august 2006 Ja det er greit at alt er i boks nå Lucky I morgen skal jeg være nålpute igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. august 2006 Forfatter #2100 Del Skrevet 23. august 2006 Blæ jeg får ikke sove... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg