Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Driver å utsetter den turen ned trappa i det lengste.. For da kan jeg ta med posten opp igjen! Greit å slippe alt for mange turer! Tenkte å starte å legge sammen tøy snart men det kan jeg i teorien ta mens det er noe å se på tv så tøyhaugen er plassert forran tv'n så lenge.

Kan du hjelpe meg å klippe pus når jeg finner den blå saksa siss? Han er helt full av klumper nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du hjelpe meg å klippe pus når jeg finner den blå saksa siss? Han er helt full av klumper nå.

veit ikke om jeg tørr. Han blir jo så sint. Vi får dope han ned først da :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt dyptgående aromaterapimasasje til mannen :) Han vil egentlig ikke ha da :sur: men han klager sånn over vonde skuldre og rygg at han ikke har noe valg! Her skal han draes med! Orker ikke høre på klaging og klaging når han ikke gidder å gjøre noe med det. Hjelper det ikke etter et par behandlinger, ja da skal han få lov til å klage videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt dyptgående aromaterapimasasje til mannen :) Han vil egentlig ikke ha da  :sur: men han klager sånn over vonde skuldre og rygg at han ikke har noe valg! Her skal han draes med! Orker ikke høre på klaging og klaging når han ikke gidder å gjøre noe med det. Hjelper det ikke etter et par behandlinger, ja da skal han få lov til å klage videre!

Så bra! Du får dra han med deg. Det er sant det, at han ikke kan få klage så lenge han ikke gjør noe med det.

Har du lokalisert saksen?

Å jeg hadde en skikkelig skarp saks jeg har fått på jobben, men den var det en pårørende som lånte i går, også gikk hun uten å gi den tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frokost

Rydde kjøkkenet

- gå ut med papp og søppel

- settepå oppvaskmaskin

Rydde gangen

- Sette vekk sko

- henge vekk jakker

- vaske speilet

Rydde badet

- tømme søppel

- sortere tøy

- sette på vask

- tømme all kattesanden i kattekassa og vaske den

Rydde vekk tøyet i jyngestolen

Legge sammen og legge vekk tøyet på datarommet

Støvsuge bad/gang/kjøkken

Lage middag (Rester fra i går)

Bare en liten oppdattering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå varmer jeg meg middagsrester fra i går. Hadde vært lettere med micro men den kommer vel tilslutt.. Skal ikke si noe jeg som ikke er ferdig med bursdagsgaven til siss fra i fjor enda! Men jeg lover å bli ferdig med å male snart. Har malt på to tallerkner her. Du kan jo komme med de du ville ha fikset litt på så så kan vi gjøre det og lakke de med den lakken jeg kjøpte og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de som ikke har fått det med seg så ble jeg fortalt at jeg skulle få en micro i burdagsgave av siss og hennes samboer, jeg hadde burdag i beg. av juni ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke har fått det med seg så ble jeg fortalt at jeg skulle få en micro i burdagsgave av siss og hennes samboer, jeg hadde burdag i beg. av juni ;)

Da må jeg bare si at jeg skulle få servise av søss til min 21års bursdag. Jeg ble 22 i mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på å ta en halv time på puta... Men risikerer å bli liggende som i natt, dvs å ikke få sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakka heller litt i den trillekofferten jeg skal ha med på sykehuset jeg! Nå skal jeg snart varme restemat til mannen. Kylling, ris og soppsaus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murringer i ryggen og løs i magen. Kjedlig :( Går forhåpentligvis fort over. Har forresten ikke hatt en eneste stikking nedover i dag! Ny rekord!

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...