liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2061 Del Skrevet 21. august 2006 Driver å utsetter den turen ned trappa i det lengste.. For da kan jeg ta med posten opp igjen! Greit å slippe alt for mange turer! Tenkte å starte å legge sammen tøy snart men det kan jeg i teorien ta mens det er noe å se på tv så tøyhaugen er plassert forran tv'n så lenge. Kan du hjelpe meg å klippe pus når jeg finner den blå saksa siss? Han er helt full av klumper nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. august 2006 #2062 Del Skrevet 21. august 2006 Kan du hjelpe meg å klippe pus når jeg finner den blå saksa siss? Han er helt full av klumper nå. ← veit ikke om jeg tørr. Han blir jo så sint. Vi får dope han ned først da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. august 2006 #2063 Del Skrevet 21. august 2006 Neida. Skal en tur på posten så kan jeg komme opp. skal bare spise opp den vonde kyllingsalat jeg kjøpte på rema først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2064 Del Skrevet 21. august 2006 Har ikke lokalisert den blå saksa enda da.. Den er litt skarpere og større enn neglesaksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2065 Del Skrevet 21. august 2006 Nå har jeg bestilt dyptgående aromaterapimasasje til mannen Han vil egentlig ikke ha da men han klager sånn over vonde skuldre og rygg at han ikke har noe valg! Her skal han draes med! Orker ikke høre på klaging og klaging når han ikke gidder å gjøre noe med det. Hjelper det ikke etter et par behandlinger, ja da skal han få lov til å klage videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. august 2006 #2066 Del Skrevet 21. august 2006 Nå har jeg bestilt dyptgående aromaterapimasasje til mannen Han vil egentlig ikke ha da men han klager sånn over vonde skuldre og rygg at han ikke har noe valg! Her skal han draes med! Orker ikke høre på klaging og klaging når han ikke gidder å gjøre noe med det. Hjelper det ikke etter et par behandlinger, ja da skal han få lov til å klage videre! ← Så bra! Du får dra han med deg. Det er sant det, at han ikke kan få klage så lenge han ikke gjør noe med det. Har du lokalisert saksen? Å jeg hadde en skikkelig skarp saks jeg har fått på jobben, men den var det en pårørende som lånte i går, også gikk hun uten å gi den tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2067 Del Skrevet 21. august 2006 Har ikke funnet den nei.. og nå er han superleken så det er bare å utsette det en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. august 2006 #2068 Del Skrevet 21. august 2006 Har ikke funnet den nei.. og nå er han superleken så det er bare å utsette det en stund! ← Den er grei. Gi meg en lyd da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2069 Del Skrevet 21. august 2006 Han har roet seg noe nå om du vil være med å prøve med liten saks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2070 Del Skrevet 21. august 2006 Frokost Rydde kjøkkenet - gå ut med papp og søppel - settepå oppvaskmaskin Rydde gangen - Sette vekk sko - henge vekk jakker - vaske speilet Rydde badet - tømme søppel - sortere tøy - sette på vask - tømme all kattesanden i kattekassa og vaske den Rydde vekk tøyet i jyngestolen Legge sammen og legge vekk tøyet på datarommet Støvsuge bad/gang/kjøkken Lage middag (Rester fra i går) ← Bare en liten oppdattering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2071 Del Skrevet 21. august 2006 Nå varmer jeg meg middagsrester fra i går. Hadde vært lettere med micro men den kommer vel tilslutt.. Skal ikke si noe jeg som ikke er ferdig med bursdagsgaven til siss fra i fjor enda! Men jeg lover å bli ferdig med å male snart. Har malt på to tallerkner her. Du kan jo komme med de du ville ha fikset litt på så så kan vi gjøre det og lakke de med den lakken jeg kjøpte og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. august 2006 #2072 Del Skrevet 21. august 2006 Nå varmer jeg meg middagsrester fra i går. Hadde vært lettere med micro men den kommer vel tilslutt. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2073 Del Skrevet 21. august 2006 Måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2074 Del Skrevet 21. august 2006 For de som ikke har fått det med seg så ble jeg fortalt at jeg skulle få en micro i burdagsgave av siss og hennes samboer, jeg hadde burdag i beg. av juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. august 2006 #2075 Del Skrevet 21. august 2006 For de som ikke har fått det med seg så ble jeg fortalt at jeg skulle få en micro i burdagsgave av siss og hennes samboer, jeg hadde burdag i beg. av juni ← Da må jeg bare si at jeg skulle få servise av søss til min 21års bursdag. Jeg ble 22 i mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. august 2006 #2076 Del Skrevet 21. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2077 Del Skrevet 21. august 2006 Jo servise står her det, er ferdig med to av 6 tallerkner da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2078 Del Skrevet 21. august 2006 Lurer på å ta en halv time på puta... Men risikerer å bli liggende som i natt, dvs å ikke få sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2079 Del Skrevet 21. august 2006 Pakka heller litt i den trillekofferten jeg skal ha med på sykehuset jeg! Nå skal jeg snart varme restemat til mannen. Kylling, ris og soppsaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2080 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Murringer i ryggen og løs i magen. Kjedlig Går forhåpentligvis fort over. Har forresten ikke hatt en eneste stikking nedover i dag! Ny rekord! Endret 21. august 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg