Pasha Skrevet 18. august 2006 #2001 Del Skrevet 18. august 2006 Var det en greie som het Flekkfjerner? Den er veldig bra, men f.eks akrylvannmaling som har tørket er ganske umulig å få vekk flekkene på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 18. august 2006 #2002 Del Skrevet 18. august 2006 Haha, morsomt bilde av katten din! Så søøøøt! :-D Hadde ikke den leken vært der, hadde det sett ut som om han stod der i full lovsang med foldede labber.. (Jeg er ikke kristen, men det var altså assosiasjonen jeg fikk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. august 2006 Forfatter #2003 Del Skrevet 18. august 2006 Katten er herlig han ja! Husker ikke hva den flekkfjerneren het jeg men den har blå kort! Kom i tre forskjellige utgaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. august 2006 #2004 Del Skrevet 18. august 2006 Kul pusekatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. august 2006 #2005 Del Skrevet 18. august 2006 Finnes en som heter Flekkfjerner (fra biogard) den er hvit med grønn skrift. den skal i allefall være veldig effektiv. men om den fjerner maling vet jeg ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. august 2006 Forfatter #2006 Del Skrevet 18. august 2006 Ahh, burde vel pakke litt på denne berømte baggen og, men det er sånn ork å gjøre noe. Det har allerede kommet 4 babyer, samt to som har noe på gang i septemberklubben på sm, og i allefall to av de hadde termin etter meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 18. august 2006 #2007 Del Skrevet 18. august 2006 Du blir litt nervøs du også, ja? :hår: Ikke klar for fødsel enda, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. august 2006 Forfatter #2008 Del Skrevet 18. august 2006 En liten smule ja Mireya! Du har jo gjort det her før da men for meg er det første gang. Klar blir en vel aldri men kommer'n så skal vi nå klare å komme oss av gårde, med eller uten bag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #2009 Del Skrevet 18. august 2006 OJ - er septemberklubben i gang allerede??!! Og så sitter jeg her fortsatt??!! *dåne* Det ordner seg nok med den bagen om den ikke skulle være ferdigpakka til den lille melder sin ankomst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 18. august 2006 #2010 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg har gjort det før- det stemmer jo, men denne gangen bor jeg litt lenger unna sykehuset enn sist, og samboeren har nesten panikk for at jeg ikke skal rekke å fikse ferdig den bagen før jeg føder- for han er sikker på at om han må panikk-pakke, kommer han til å glemme alt som er viktig. (Tror han har rett i det, faktisk.) Det ordner seg nok, for oss begge to. Er veldig spent på hvem av oss to (og Valentine!) som popper først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. august 2006 Forfatter #2011 Del Skrevet 18. august 2006 Har heldigvis ikke lang vei til sykehuset, 2.4 km i følge gule sider! Så glemmer jeg noe så er det jo bare å sende mannen hjem igjen og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. august 2006 Forfatter #2012 Del Skrevet 18. august 2006 Har masse småstikkinger i ryggen og forran. Er vel den lille som jobber seg nedover... I og med at han ligger så høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. august 2006 Forfatter #2013 Del Skrevet 18. august 2006 Som dere ser, det er fortsatt en høy mage! Håper han synker litt snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. august 2006 Forfatter #2014 Del Skrevet 18. august 2006 Beklager detaljer men nå kjennes det ut som den lille ligger å holder rundt urinrøret mitt og innimellom drar alt han kan! Stikker skikkelig til! Ikke noe kynnere eller noe sånt bare stikking i underlivet og litt i bekkenet. Har holdt på over en time nå så nå er det vel på tide å stoppe snart så jeg får lagt meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 19. august 2006 #2015 Del Skrevet 19. august 2006 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. august 2006 Forfatter #2016 Del Skrevet 19. august 2006 Ja god morgen! Håper du har en fin dag på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. august 2006 Forfatter #2017 Del Skrevet 19. august 2006 Nå har vi vært på dyrebutikken og kjøpt "indoor" mat til pus. Han begynner å bli en smule stor Veier vel rundt 7 kg tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. august 2006 #2018 Del Skrevet 19. august 2006 Så fin magen din er, liv! Har dere en pus med god apetitt dere også? Vår veide nesten 8 kg her i vinter, men har fått slanka seg litt i sommer siden han er mye mer ute og på farta nå. GOD LØRDAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 19. august 2006 #2019 Del Skrevet 19. august 2006 oi.. det var en stor pus.. (spesielt med en jeg er vant til.. hun veier vel rundt 2,5 kg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. august 2006 Forfatter #2020 Del Skrevet 19. august 2006 Ja pus er ganske så stor Men det er veldig mye hår da! Det stikker i underlivet, håper virkelig det er Markus som jobber seg nedover for om dette er vondter som ikke fører noe med seg så kommer jeg til å være potte sur etter neste kontroll. Som forøverig er 31. aug... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg