Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for oss vennen! :klem:

Det var kjempekjekt å få treffa dåke og å få komme på besøk. :)

Husk at det alltid er eit rom til dåke hos oss i Bergen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei dere som stikker innom :) Må se om vi ikke får tatt en Bergenstur en gang, men det blir nok ikke i år ;)

I dag er formen relativt laber, skikkelig hodepine og vondt i korsryggen. Håper det gir seg snart! Lå og døset i sengen til over tolv men det hjalp ikke på hodepinen i det hele tatt. Gleder meg til mannen kommer hjem halv seks så skal han få gni meg på ryggen litt! Snille mannen :) Hadde tenkt å støvsuge og rydde i dag men det får bli til helgen. I morgen skal jeg på tidligere jobben en tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Jeg visste heller ikke at de sov i nesten et døgn etter det første måltidet! Leon gjorde i hvertfall ikke det, for jeg husker at han var våken da vi fikk besøk på kvelden (han ble født på morgenen) :)

Det blir ikke fredrikstad-tur i helgen da? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bestemt meg helt enda, har lyst men har bedre tid neste helg... Men da er det 5 års bryllupsdag igjen da! Og så har samboeren til mamma omgangsyken. Lite lyst til å bli smittet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa at store barn ofte våknet etter et halvt døgn mens mindre (i kg) ofte sov i nesten et døgn før de våknet igjen etter første måltidet. Men det finnes sikkert unntak der og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på sm som har samme SF mål som jeg har nå(har termin nesten 3 uker før meg)! Og hun hadde blitt sendt på sånn vekstestimering av barnet for de andre barna hennes var født store, hun har to uker igjen, jeg har nesten fem! Men det jeg skulle frem til var at ungen er estimert til 3700 nå.. Tenk om den lille i magen min veier det nå da!!! AUUU! Hjelp! *Angst* de legger i snitt på seg 200g i uka di siste 4-5 ukene.. Det betyr en unge på nesten 5 kg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du fikk vel høre at den lille ligger langt oppe enda, og ikke har festet seg.

Da blir jo SF-målet fort større, enn når babyen synker ned.

Dersom SF-målet er "skyhyt" om to uker, så kan det jo hende du også blir sendt til estimering...

Du kan jo snakke med JM om det nestengang om du er bekymret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp får håpe det er grunnen banandamen ;)

Nå skal jeg en tur opp i barnehagen jeg jobbet i tidligere. Har kjøpt gave til barna og de voksne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var koselig å komme opp på jobben! Fikk blomster og masse unger rundt beina! De er jo så nydelige! Gleder meg sånn :)

Klarte å få maling på toppen og buksa mi så nå er de i maskinen med et eller annet flekkmiddel fra malebutikken som skulle fjerne det. I allefall i følge det som sto på plakaten ved siden av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da... Malingsflekker er vanskelig.. Åssen farge er det på plagget da? Kan du klore sammen med vanish, det var helt utrolig effektivt på de vanskelige flekkene jeg har brukt det på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en hvit bomullstopp og en beige lin bukse. Har kjøpt inn whitesprit og, så det blir neste på buksen. Går det å klore lin? Det gjør meg ingen ting om buksen blir lys, bare jeg får vekk malingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...