liv Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1921 Del Skrevet 7. august 2006 Nå spiller FFK mot HamKam og det ser ut til at FFK har dominert så og si hele kampen (i følge vg-live) men stillingen er 2-2 og det er bare 5 minutter igjen av kampen så det her blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1922 Del Skrevet 7. august 2006 jaja, to-to... Vi har muligheter for vedfyring her. Men hva er billig ved? og hva er bra ved? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 8. august 2006 #1923 Del Skrevet 8. august 2006 Bjørk er bra, men dyrere enn blandingsved. Hvertfall lurt å finne en "lokal" forhandler eller noe, ikke kjøpe småsekker på bensinstasjon!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 8. august 2006 #1924 Del Skrevet 8. august 2006 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. august 2006 #1925 Del Skrevet 8. august 2006 For to-tre år siden betalte vi 900 kr favnen av en vi kjenner. Men de siste årene har prisene blitt skrudd opp til rundt 1 200 kr favnen. Mener det er det vi betalte ifjor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. august 2006 Forfatter #1926 Del Skrevet 8. august 2006 Har funnet en pris på nett, 3000 liter (3m3, en favn er 2,4m3) til 2000 kr. Synes det er litt dyrt men det er ferdig tilkjørt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. august 2006 Forfatter #1927 Del Skrevet 8. august 2006 Den 25.8 som er litt over to uker til har vi bryllupsdag, 5 år! Tenk det er 5 år siden alt! Noen som har et forslag til hva vi kan gjøre den kvelden/helgen? (er en fredag). Helst noe som ikke er alt for dyrt. Har lyst til å gjøre noe mer enn å gå ut å spise liksom men det var det med økonomien som begrenser litt, og formen selvsagt! med bare litt over 3 uker til ul termin så er det jo begrenset hva jeg klarer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. august 2006 #1928 Del Skrevet 8. august 2006 Synes det hørtes litt dyrt ut ja. Prisen jeg oppgav er også tilkjørt, men er vel annet prisnivå i oslo og her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 8. august 2006 #1929 Del Skrevet 8. august 2006 Har dere vært gift i 5 år allerede? Jeg trodde dere giftet dere i fjor jeg Du var ikke mye gammel da dere ble gift da? Syns det er utrolig vanskelig å finne på noe å gjøre på sånne dager. På bryllupsdagen vår så spiste vi lang deilig forkost, så på bilder og video fra bryllupet før vi dro ut på cafe, ruslet litt i Oslo og spiste middag på kvelden. Vi syns det var supert, fikk gjort litt annet enn "bare" å spise og mimret masse over dagen i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. august 2006 Forfatter #1930 Del Skrevet 8. august 2006 Nei var ikke så veldig gammel da, var 20 år IdaC! Vi får se hva vi finner på. Håper mannen slipper å jobbe kvelden. Fredagskvelder er vanskelig å bytte bort! Men det blir vel at vi går ut å spiser, så blir det vel en bedre frokost på lørdag. Kanskje vi finner på noe mer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. august 2006 #1931 Del Skrevet 8. august 2006 frå Malmø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. august 2006 Forfatter #1932 Del Skrevet 8. august 2006 Bra dere har kommet dere vel frem Kos dere i den fine byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. august 2006 Forfatter #1933 Del Skrevet 9. august 2006 I dag har jeg hatt nedpress flere ganger, samt mye stikkinger! Håper vondtene fører til noe modning i allefall. At det ikke bare er forgjeves! Ellers så har jeg vært på sm-treff. Veldig koselig. Vi fikk litt oppmerksomhet der vi vagget alle damene rundt på Oslo City da Var mye glaning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 10. august 2006 #1934 Del Skrevet 10. august 2006 I dag har jeg hatt nedpress flere ganger, samt mye stikkinger! Håper vondtene fører til noe modning i allefall. At det ikke bare er forgjeves! ← Bare vent til lørdag da lille venn, med å komme ut, for tante er bortreist til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. august 2006 #1935 Del Skrevet 10. august 2006 Kan no ikkje koma endo, vel... Eg må jo få sjå magen før pjokken kjem ut.. Eg har forresten både nedpress og stikkingar i massevis eg også, så eg håpar at det ikkje har nokonting med modning å gjera... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. august 2006 Forfatter #1936 Del Skrevet 10. august 2006 modning er bra! Kan foregå lenge det! Det er stikkinger fordi hodet fester seg og det er jo også bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. august 2006 Forfatter #1937 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Utstyrslisten; Klær Har; Har det meste av klær nå. Hentesettet er klart. Annet utstyr; Har; Vogn Stelleveske Voksipose Seng Dyner Sengekant Sengetøy Vippestol Bæresele Bleiebøtte Brystpumpe Sånn til å fryse melk i Stellematte Lammeskinn kluter Krem badeolje ammeinnlegg Stellebord 2 Flistepper Håndklær Smekker Mesoft fra apoteket (til å vaske vekk bæsj ) Febertermometer for baby Bleier Madrass til senga laken til vugge laken til seng 1 Ammebh Babycall overmadrass Trenger; 2 Helsetepper Hente vugge Hente Badebaljen neglklipper Gassbleier/frottebleier til gulping? 1 dynetrekk str 65*80 Må ha etterhvert; Babygym Leker Endret 15. august 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. august 2006 Forfatter #1938 Del Skrevet 10. august 2006 Ikke så mye kynnere i dag men det kan ha noe med at jeg har tatt det så ganske med ro! I morgen ettermiddag skal jeg ut og møte ei venninne, en cafetur. Blir nok ikke så lange turen men jeg har godt av å komme meg litt ut! Ellers så har jeg vært og handlet i dag, og så kom mannen og betalte og bærte et hjem igjen. Grei deal det. Han hater å gå rundt i dagligvarebutikken og plukke, men av og til så må en ha litt ekstra tørvarer da. Greit å ha et lite lager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. august 2006 Forfatter #1939 Del Skrevet 10. august 2006 Området rundt navelen er kjempe ømt.... Stramt og ømt. Og hullet jeg hadde i navelen har blitt kjempe stygt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. august 2006 #1940 Del Skrevet 10. august 2006 Hei vennen! Svarte deg i boka mi, eg. Hadde vore kjempgøy å reise med båt med dåke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg