liv Skrevet 5. august 2006 Forfatter #1901 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Hei iss! I dag har jeg vært på shoping med tante og søskenbarn, så satt vi litt på Egons og møtte onkel, mannen og et annet søskenbarn der. Derfra gikk jeg og mannen på litt shoping til oss. Fikk kjøpt inn nytt laken både til vår seng og gjestesenga, dynetrekk til dobbeltdyna, og to laken og et dynetrekk størrelse vugge til babyen. Mens jeg skrev her fikk jeg telefon fra mamma, stesøster LJ har fått en gutt. Termin var ikke før i beg. av september så det ble en måned for tidlig der. Alt bare bra med mor og barn! Vannet hadde gått i morges, full åpning litt over fire og ungen hadde vært ute litt over fem! Endret 5. august 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. august 2006 Forfatter #1902 Del Skrevet 5. august 2006 Nå fikk jeg en mms med bilde fra den stolte bestefar, av den lille gutten selvsagt. Kjempe søt! Han er veldig liten bare 46 cm lang! Så de får nok bruk for litt klær i str 50 ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. august 2006 Forfatter #1903 Del Skrevet 6. august 2006 *vondt i hodet* Hmm, har i allefall sovet nok, selv om jeg fortsatt er trøtt.. Er trøtt hele døgnet men har sovet 10 timer i natt så det burde holde en stund til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. august 2006 #1904 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg er også trøtt, småvondt i hodet og vondt i halsen idag.. Blæææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. august 2006 Forfatter #1905 Del Skrevet 6. august 2006 Ikke bra iss! Har hatt et par dager med vondt i halsen men det har heldigvis gitt seg noe. Legen tittet i halsen min da jeg var der sist og sa det ikke var betennelse så da var det vist bare å vente eventuelt gurgle litt gruglevann i ny og ne for å bli kvitt det tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. august 2006 Forfatter #1906 Del Skrevet 6. august 2006 Sykehusbaggen, den bør vel snart pakkes den? I allefall så bør jeg ha alt som skal i klart. Jeg regner med å pakke i den lille grønne kofferten jeg. Synes den er passe stor og vi skal jo ha skift både til meg, mannen og babyen! Håper siss er hjemme når det skjer så hun kan ta seg av pus! Mannen skal være med meg på barsel så i allefall en natt på hotellet! Hva skal baggen inneholde da? Et par flasker cola? Energi drikker er anbefalt men jeg liker ikke sånt. Cola fungerer sikkert og? Proviant til pappa dersom fødselen drar ut i tid, samt litt sjokolade til begge! Svangerskapspapirer Lypsyl og pastiller Drikkeflaske til vann Kamera +lader Lader til mobil Løse bukser(en joggebukse, og en kosedress?) Noen lette topper og et par gensere Undertøy (et par engangs nettingtruser fra apoteket også?) Toalettsaker; Shampo og balsam Sminke Decubal Bind (nattbind) Deo Tannbørste og tannkrem Hårbørste Brystvortekrem Ammeinnlegg Amme-bh (Hvilken størrelse? er 70d/e nå, kan bruke 75c og. Har hørt at brystene svulmer opp og blir store med en gang og så går nedover til nesten normal størrelse igjen. Så en bh i 75D kanskje?) Slipperser Morgenkåpe Far; et skift og et par ekstra t-skjorter tannbørste Til baby: 3 Bodyer i 50 og 2 i 56 (for sikkerhetskyld ja) 6 Brillebukser (tilfelle lekasjer) 3 omslagskjorter 2 Strømpebukser 2 par sokker 1 genser i 50 og 1 i 56 2 bukser i 50 og 1 i 56 Lue helseteppe Bleier(?) Hjemreisetøy (Hmmm, kommer jo litt ann på været det da. Sansynligvis holder bukse og genser, pakket inn i helseteppe? eller blir det for tynt? Vi skal jo bare rett ut i ventende bil/taxi.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. august 2006 #1907 Del Skrevet 6. august 2006 Lurt å pakke bagen nå ja! Ser ut for at du har fått med det meste! Skriver du dagbok? Da er den fin å ha med! Jeg fikk nettingtruser og bleier/bind på sykehuset men var glad jeg hadde med egne bind for man har jo alle sine egne favoritter også når det gjelder bind Husk lue til babyen! De trenger gode klær selv om det kan være varmt ute.Vi hadde body med hel strikket bomullsdress utenpå på lillegull da vi dro hjem,og det var minst 25 grader ute da...Har AC i bilen da men...De blir overraskende fort både varme og kalde...Vanskelig dette syns jeg.Men ingenting er vel lett når man gjør det for første gang!?! Lykke til! Du finner fort ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. august 2006 #1908 Del Skrevet 6. august 2006 Flott bag-liste! Mi kjem nok like etter at me har flytta inn, mannen har sagt at det blir det fyrste me gjer etter at me har komt oss inn. Slik at det er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 7. august 2006 #1909 Del Skrevet 7. august 2006 Sykehusbagen har jeg ikke begynt å tenke på engang Hvis det blir KS så pakker jeg den sikkert dagen før Vi bor så nærme sykehus at mannen og mamma kan alltids hente det jeg trenger. Veldig greit egentlig. Men du, hva er brillebukse? Gratulerer så mye som stetante. Det var en kjapp fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. august 2006 #1910 Del Skrevet 7. august 2006 Gratulerer med en liten stefetter til Markus! Må dere bruke egne klær til babyen på barselhotellet? Ellers syntes jeg nemlig det var veldig greit å bruke det vi fikk låne på sykehuset, så slapp jeg å komme hjem med masse skittentøy. Jeg syntes det var ok med nettingtrusene og nattbindene fra sykehuset også, jeg da. Men kjøp inn masse store bind til å ha hjemme! Jeg måtte sende ut mannen et par ganger, for det gikk mange av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1911 Del Skrevet 7. august 2006 ja vi skal bo på hotellet så da må vi ha med eget tøy til babyen og. Må høre litt med jordmoren hva som er tilgjengelig på hotellet i forhold til hva jeg må ha med og sånt. Neste jordmor time er 16. august, 9 dager til. Da skal jeg til jordmor på morgenen og så skal vi begge på samtalegruppe på ettermiddagen/i kveldinga. Det blir nok koselig. Tema er fødsel da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1912 Del Skrevet 7. august 2006 Brillebukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1913 Del Skrevet 7. august 2006 Jo i dag er det mandag så da blir det ny uke da! litt for uke 34! 6 uker og 2 dager til termin, og 4 dager til jeg vist kan kalles høygravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 7. august 2006 #1914 Del Skrevet 7. august 2006 litt for uke 34! 6 uker og 2 dager til termin, og 4 dager til jeg vist kan kalles høygravid! ← Kan jeg komme opp med kofferten nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1915 Del Skrevet 7. august 2006 ja kom i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 7. august 2006 #1916 Del Skrevet 7. august 2006 for 34 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1917 Del Skrevet 7. august 2006 Planer for i dag; Vaske tøy Rydde kjøkken og datarom Legge sammen tøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1918 Del Skrevet 7. august 2006 Vaskemaskin nr to står og går, tøyet er delvis lagt sammen og jeg har rydda i allefall litt påde på datarommet og kjøkkenet. Nå skal jeg gå på dyrebutikken og bruke litt penger på katteleker. Tror pusen kjeder seg litt om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1919 Del Skrevet 7. august 2006 Den turen til dyrebutikken endte med bytur Handlet lue og strømpebukse til babyen, tre gensere og to t-skjorter til mannen, en tynn genser og en kosebukse til meg, ja samt tre leker til katten en fisk til akvariet og middag. Dagens middag blir enkel, pølse i lompe. Veldig greit når mannen er ferdig sent på jobb for da kan jeg spise nå og han senere! Så nå er det påtide å lage middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1920 Del Skrevet 7. august 2006 Da var to pølser fortært, tar to til etterpå med mannen da Glemte å si at jeg fikk kjøpt en ammebh i dag og så jeg har virkelig fått brukt penger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg