søndagsengel? Skrevet 31. juli 2006 #1801 Del Skrevet 31. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #1802 Del Skrevet 31. juli 2006 I natt har det kommet en liten skytteprins! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. juli 2006 #1803 Del Skrevet 31. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. juli 2006 #1804 Del Skrevet 31. juli 2006 er det snakk om barnehageopptaget i mars/april for neste august? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. juli 2006 #1805 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei liv! Kva sa du til legen din når du vart sjukemeldt ut svangerskapet? Eller var det han/ho som foreslo det? Eg føler at eg må til kryssforhør kvar gong eg ber om forlenging av sjukemeldinga mi, så eg skulle gjerne fått litt lengre forlenging denne gongen. Syns det er dumt å måtte grue seg for å gå til legen og be om sjukemelding. Det er jo berre noko legen skal gjera for deg, er det ikkje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #1806 Del Skrevet 31. juli 2006 er det snakk om barnehageopptaget i mars/april for neste august? ← Jepp! Så du får håpe den lille popper før 1.september du og om du skal ha barnehageplass i Oslo Kommune! Linn3c, jeg ringte for å få sykemelding og da jeg var til kontroll så sa legen bare "ja jeg ser du jobber i barnehage, kan ikke gjøre sånt med bekkenløsning, da blir det bare værre etter fødselen, så vi setter at du må ha sykemelding frem til permisjonsdatoen din vi." Var ikke snakk om noe annet mente han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #1807 Del Skrevet 31. juli 2006 Nå har jeg forresten vært innom og ordnet med sykemelding resten av tiden og levert den på trygdekontoret. Så har jeg vært på elkjøp og kjøpt barbermaskin til mannen for han klaget så ille over at hans lugget. Nå er det på tide med lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. juli 2006 #1808 Del Skrevet 31. juli 2006 Linn3c, jeg ringte for å få sykemelding og da jeg var til kontroll så sa legen bare "ja jeg ser du jobber i barnehage, kan ikke gjøre sånt med bekkenløsning, da blir det bare værre etter fødselen, så vi setter at du må ha sykemelding frem til permisjonsdatoen din vi." Var ikke snakk om noe annet mente han. ← Heldig du då! Sånn lege vil eg også ha... Håpar mi nye legedame er like grei. Sjølv om det er enklare å vera lærar ennå jobba i barnehage når ein har bekkenløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #1809 Del Skrevet 31. juli 2006 jeg har sovet en liten stund, dvs ca halvannen time eller sånn.. Men jeg er fortsatt kjempe trøtt.. Kan ikke sove mer for da får jeg jo ikke sove til natten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #1810 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg er ikke så veldig fornøyd med legen min, men en ting skal han ha, og det er at han har forståelse for at man har plager som gravid og kanskje ikke fungerer sånn man pleier - og når jeg nå har gått svimmel siden slutten av januar, så har det ikke vært noen diskusjon om jeg skulle være på jobb eller ikke. Er man svimmel skal man ikke være i en sånn jobb mente han. Og det har han jo rett i...for da jeg insisterte på å prøve meg litt igjen, så gikk det jo sånn som han sa...ikke bra... Syns det skjer mye med deg for tida jeg, liv - du har vel ikke tenkt til å snike i køen, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #1811 Del Skrevet 31. juli 2006 Skjer mye? Snike i køen Tviler! Får heller litt for 33 uker! Det var i denne uka jeg selv ble født, nesten 2,5 kg tung og 49 cm lang. (som er 10 cm mer enn vanlig!) Jeg ble lagt i kuvøse i to døgn så et døgn i lyskasse (gulsot), så var jeg på sykehus i to eller tre netter til før mamma og pappa fikk ta meg med hjem! Det er ganske raskt hjem! Var bare en natt lenger enn det som var vanlig for barn født til fullgodt termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. juli 2006 #1812 Del Skrevet 31. juli 2006 for 33 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 31. juli 2006 #1813 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan du klarte å bli så stor med 33 uker Er moren din sikker på at terminen var rett? For hadde du blitt født til terminen så hadde du vært superlang og veid en del og. Flere som er trøtte ja, akkurat hatt den andre luren min i dag, men jeg våknet riktignok kl 4 av halsbrann og fikk ikke sove mer i dag tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #1814 Del Skrevet 31. juli 2006 I følge mamma så var ultralyd termin ca en uke feil, men alikevel ja.. Jeg ville blitt enorm!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #1815 Del Skrevet 31. juli 2006 Om noen vil se så ligger det en film til nedlasting; http://steelrainmusic.com/magefilm/film1.avi Det er magefilm fra uke 32+0. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. juli 2006 #1816 Del Skrevet 31. juli 2006 så stillig! magen rører på seg jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 31. juli 2006 #1817 Del Skrevet 31. juli 2006 må le hver gang jeg ser den filmen. Det er lille prinsen det se, som øver seg på å bli fotballspiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #1818 Del Skrevet 31. juli 2006 Var heldig og fikk med en liten snuing ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #1819 Del Skrevet 31. juli 2006 Fotballspiller *pft* TROMMIS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. juli 2006 #1820 Del Skrevet 31. juli 2006 Så sprøtt å se Skikkelig herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg