liv Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #1761 Del Skrevet 27. juli 2006 Fikk melding av bio-svigermor i går om at pakken er underveis :-D Vet det er en dyne men hva annet hun har funnet på å legge i til babyen aner jeg ikke! Hun har nå vært på shoping har hun skrevet! Blir spennende! Håper det kommer hentelapp i morgen! Ellers så brenner beina mine noe inn i granskauen. Sitter med beina i kaldt vann. (Kaldeste ut fra springen!) men likevel så brenner de noe sinnsykt. Har byttet vann flere ganger, men det hjelper ikke. Har vel hatt beina i vann i nesten to timer nå... (Og nå må jeg tørke meg for jeg må så veldig tisse.. Men det gjør så vondt i beina så jeg driver og utsetter det så lenge som mulig!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #1762 Del Skrevet 27. juli 2006 Det har vært litt stille i magen i dag, men jeg har jo vært på farten så og si i hele dag. Og jeg har kjent han flytte litt på seg hele tiden... Han pleier å være ganske aktiv på denne tiden så nå knasker jeg litt isbiter for å se om det blir noe liv... Og der våkna'n ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 27. juli 2006 #1763 Del Skrevet 27. juli 2006 Det har vært litt stille i magen i dag, men jeg har jo vært på farten så og si i hele dag. Og jeg har kjent han flytte litt på seg hele tiden... Han pleier å være ganske aktiv på denne tiden så nå knasker jeg litt isbiter for å se om det blir noe liv... Og der våkna'n ja! ← Hehe, han hviler seg vel etter en aktiv dag, den lille også *sniker meg ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #1764 Del Skrevet 27. juli 2006 ja han ble vel litt slått ut av solen han og! Og sin småstressede mor med de kommende småonkelene ute i den store Oslotrafikken! Men det bukler og ormer seg inni der nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. juli 2006 #1765 Del Skrevet 27. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. juli 2006 #1766 Del Skrevet 27. juli 2006 Har oppdatert meg, mange sider sisden jeg dro på ferie!! Stakkars deg som har vondt i beina!! Ikke noe godt! Håper du får sove godt i natt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #1767 Del Skrevet 27. juli 2006 Da tar jeg beina ut av bøtta (som nå ved siden av kaldt vann inneholder fryseelementer! Vannet blir så fort varmt i denne sommertemperaturen!) men beina er like varme når de kommer ut. Skal ta meg en tur på apoteket å kjøpe Eis-gel i morgen. Nå er det leggetid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 28. juli 2006 #1768 Del Skrevet 28. juli 2006 Du er heldig som fikk sove til halv ni! Her var vi oppe kvart over syv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. juli 2006 #1769 Del Skrevet 28. juli 2006 Oioi! Du har verkeleg varme bein! Stakkar! *blåsepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 28. juli 2006 #1770 Del Skrevet 28. juli 2006 Innom med fredags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. juli 2006 #1771 Del Skrevet 28. juli 2006 Huff...disse bena er jammen meg ikke enkle å ha med å gjøre. Håper Eis-gel funker! Du blir i allefall ikke tett i nesa av den... Ha ei god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. juli 2006 #1772 Del Skrevet 28. juli 2006 Nesten godt å lese at det er flere som har "flammebein" om dagen... Selv om jeg ikke unner noen det... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #1773 Del Skrevet 28. juli 2006 Ble vekt i morgen av pappa som lurte på om gutta kunne være hos meg til lørdag, for de var ikke ferdig med huset, (Bytter kledning og maler), og det var greit å gjøre det ferdig ettersom de skal dra rett på ferie herfra. Litt dumt om det ikke er ferdig og det blir regn! Så nå skal gutta være til i morgen. I dag har de vært på teknisk museum med siss og så vært ute og lekt frem til barnetv. Mens de var på tur med siss har jeg vært i byen og handlet til babyen så nå må jeg oppdattere utstyrslista! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #1774 Del Skrevet 28. juli 2006 Klær Har; Har nok bodyer luer gensere sokker bukser Trenger; Uteklær 2 Strømpebukser i 56 1 Pysj uten bein i 56 Annet utstyr; Har; Vogn Stelleveske Voksipose Seng Dyner Sengekant Sengetøy Vippestol Bæresele Bleiebøtte Noen bleier Brystpumpe Sånn til å fryse melk i Helsetepper Lammeskinn kluter Krem badeolje ammeinnlegg Stellebord, Hemnes fra Ikea Flisteppe Håndklær Smekker Mesoft fra apoteket (til å vaske vekk bæsj;) ) Febertermometer for baby Bleier Trenger; Badebalje (ikea ja) Madrass til senga Hente vugge Ammebh babybøste til håret Må ha etterhvert; Babygym Leker Babycall (har tenkt å bestille denne som er testvinneren i Foreldre og barn og Din baby's test av babycallere. Fant ut at vi egentlig ikke trenger en sånn super fancy en så da er jo denne grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #1775 Del Skrevet 28. juli 2006 Og så håper jeg at vi kan få tingene hit snart! For det meste er jo hos mamma... Og jeg kjenner at nå har jeg lyst å ha tingene her! Pusle litt med de og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #1776 Del Skrevet 28. juli 2006 Nesten godt å lese at det er flere som har "flammebein" om dagen... Selv om jeg ikke unner noen det... God helg! ← Har kjøpt meg en boks med eis-gel håper det gir virkning. Rapport kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. juli 2006 #1777 Del Skrevet 28. juli 2006 Oioioi! Den lista di blir jo berre meir og meir utfylt! Og mi står på stort sett det same som ho har stått på i mestedelen av svangerskapet, altså nesten ingenting. Får jo heilt stressebyger av slikt! Du er så flink atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #1778 Del Skrevet 28. juli 2006 jo jeg prøver å spre det litt utover så ikke det blir så dyrt på slutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. juli 2006 #1779 Del Skrevet 28. juli 2006 Lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 28. juli 2006 #1780 Del Skrevet 28. juli 2006 Håper beina dine er bedre i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg