liv Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #1741 Del Skrevet 26. juli 2006 Nå har jeg defryst den ene fryseren og vasket den. Vi trenger jo ikke to halvfulle frysere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #1742 Del Skrevet 26. juli 2006 Åh, der minna du meg på noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #1743 Del Skrevet 26. juli 2006 *pust og pes, pust og pes* Vært nede med søppelet. bor i tredjeetasje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #1744 Del Skrevet 26. juli 2006 Nå ble jeg invitert på lunsj med min kjære, om jeg klarer å komme meg til aker brygge på 30 minutter da.. Han bruker 17-18 min på å gå sier han.. Så da bør nok jeg sette igang nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. juli 2006 #1745 Del Skrevet 26. juli 2006 kos deg med lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. juli 2006 #1746 Del Skrevet 26. juli 2006 Så koseleg med lunsj med kjære! Så flink du er som tinar av frysen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #1747 Del Skrevet 26. juli 2006 Ahh, stress.. De ville ikke godta at mannen betalte med mastercard på posten så det måtte gjøres som uttak. Og ettersom det var mitt kort så måtte det være jeg som tar uttaket! Stress værre! For posten stengte 17. 16:47 ringte mannen meg og da var jeg i byen med gutta. Slengte gutta inn i en ledig taxi og reiste opp. Vi rakk akkurat å komme til de stengte. Fikk tatt ut pengene og betalt den hersens postoppkravet. Da vi kom hjem og satt oss ned, satt inn komponentene som skulle beholdes fra gamle pc'n så finner mannen ut at kabelen som sitter fast i skjermen ikke passer inn i det nye skjermkortet! Jej! Enda mer stress. Så nå er mannen på vei ned til datakjeden for å se om det fins en eller annen overgang. Gutta er ute og leker med siss! Fikk ikke handlet så mye til babyen som vi skulle gjort da. Så det får vi ta siden. Fikk kjøpt en bukse og et sett, bukse og genser/jakkesak, samt to bodyer alt i 50. Så da er jeg i allefall ferdig med str. 50! Så da gjelder det å finne litt til i 56 og så holder det av klær. Må ha en del andre småting som ikke er klær da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. juli 2006 #1748 Del Skrevet 26. juli 2006 Uff.. Må prøva å slappa av litt no då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. juli 2006 #1749 Del Skrevet 26. juli 2006 Fikk ikke handlet så mye til babyen som vi skulle gjort da. Så det får vi ta siden. Fikk kjøpt en bukse og et sett, bukse og genser/jakkesak, samt to bodyer alt i 50. Så da er jeg i allefall ferdig med str. 50! Så da gjelder det å finne litt til i 56 og så holder det av klær. Må ha en del andre småting som ikke er klær da! ← DEt er jo ikke det verste man kan gjøre, da... Handle til babyen altså. Jeg har noen få bodyer, en sparkebukse og en jakke og bukse i str 50. Håper bare det passer den første uken. Resten jeg har handlet har vært i str 56 og mest i 62 og 68. Jumbobaby, here I come Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #1750 Del Skrevet 26. juli 2006 Da er gutta i seng.. Synes de er vant til å legge seg så seint! Ti - halv elve nå på sommeren er seint for en på fem synes jeg... Mannen har nå fått pc'n "up and running" nå så han er veldig fornøyd! Handle til babyen ja Murmelmy, det er ikke det værste en kan gjøre! Først i morgen skal vi opp til jobben min og levere nøkkel og hente tingene mine. Så hjem med de tingene og spiser lunsj. Kontrakten min går ut på mandag men ettersom jeg bl.a har legetime da så er det greit å få gjort det. Etter det skal vi på Frognerbadet! Håper virkelig jeg finner noe skygge! Regner med at vi er der i et-to tiden. Vi stresser ikke akkurat! Har god tid! Etter minnestund/bisettelsen av bestefaren til samboeren kommer siss og joiner oss. Da er vel klokka rundt halv fem og det er middagstid! Hun skal ha med engangsgrill og pølser så det blir nok bra! Gutta elsker pølser. Kl 18 så skal siss og gutta dra på kino, drar nok rett fra badet de da tenker jeg. Spørs om de skal se Astrix kl 18 på Eldorado eller Pusur kl 18 på Colosseum, eventuelt Pusur på Saga kl 19 om de ikke rekker de før. Jeg derimot er nok så sliten at jeg reiser rett hjem etter badet ja! Har nok blitt nok sol på meg da! Gutta skal sove hos siss i morgen kveld så etter kinoen kommer de hit opp for å hente tingene sine. Fredag aner jeg ikke hva som skjer enda. Må ringe pappa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #1751 Del Skrevet 26. juli 2006 Det tordner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. juli 2006 #1752 Del Skrevet 26. juli 2006 Gjer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #1753 Del Skrevet 26. juli 2006 Er langt unna, kan telle langt, (dvs over ti i allefall) så da tar vi sjansen på å sitte på nett. Må se å komme meg i seng for disse gutta her våkner vel i 7 tiden de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #1754 Del Skrevet 27. juli 2006 halv ni var begge gutta våkne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. juli 2006 #1755 Del Skrevet 27. juli 2006 tidlig for deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. juli 2006 #1756 Del Skrevet 27. juli 2006 Ikkje før halv ni? Men du sa jo at dei la seg veldig seint då, gjorde du ikkje? Då blir vel heile dagen forskjøvet då på ein måte.. Ha ein fin dag og kos deg saman med gutane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #1757 Del Skrevet 27. juli 2006 Var ikek for tidlig iss, heller overraskende sent! Har koset oss veldig i dag. Minste prøver å lære å svømme for harde livet, tar et tak eller to og så svømmer han videre under vann og så er det opp for å puste.. Veldig gøy å se på da! Nå er Pusur 2 ferdig og jeg sitter hjemme og venter på at siss og gutta skal komme hjem igjen. Har alle sakene sine hos meg så de dukker nok opp. Mannen er veldig fornøyd med pc'n. Han kan kjøre Wow i to utgaver uten lag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. juli 2006 #1758 Del Skrevet 27. juli 2006 Skjønte det etterhvert, men deilig at de sover så godt da! Snill og god søster du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. juli 2006 #1759 Del Skrevet 27. juli 2006 N har endelig født sin Mathias, 4140 og 52 lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #1760 Del Skrevet 27. juli 2006 Du må gratulere så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg