Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koseleg med babyklede! :)

Eg har også litt no, men på langt nær så masse som det du har, liv. Men kanskje eg er litt nærmare ditt nivå om fem veker, når eg er like langt som det du er no? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bli tante og onkel til flere, samt at flere venner skal ha så passer det ikke vår gutt så passer det kanskje noen av deres barn? Kommer ikke til å ta av lappen på det som ikke er kjøpt på salg. For da kan jeg jo bytte også!

Men vi har ikke f.eks en eneste bukse i 50. og det synes jeg vi bør ha! Men det holder nok med to først. Så får vi heller reise ut å handle senere! Kommer til å kjøpe bukser uten bein så de passer nok.

Samme tenker jeg at ettersom vi har så mange bodyer så holder det å kjøpe tynne gensere vi kan ha over i stede for langarmede bodyer, for de kan ofte brukes litt lenger, (blir ikke så stramt i skrittet!) samt at det er mulig å gi armene en liten brett nederst om de er for lange.

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så mye klær dere har allerede da :) Stellkomoden din er vel full allerede den vel? Moro å handle litt da, siden dere vet at det blir en gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en sånn fin liste jeg skulle følge i dag og jeg men jeg tror nok ikke jeg orker rett og slett. For varmt å gjøre noe her i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De ringte fra Ikea. De har ikke, og får kanskje ikke inn heller den stellebordstoppen jeg har kjøpt! Hallo!!!! Jeg har kjøpt den, og jeg (med hjelp) har skrudd opp skapet den skal stå på. Jeg er ikke intressert i å ha skapet uten den toppen så da får de komme å hente skapet og. Og jeg skrur det ikke fra hverandre igjen. Selger de meg en vare så forventer jeg å få den varen. Damen som ble litt forfjamset over reaksjonen, sa hun skulle ringe ikea Stavanger for der stod det at de hadde en inne.

Om de ikke har så kommer jeg til å kreve å få den utstillingstoppen. Hva skal de med en utstillings-stellebordstopp på en vare som de ikke har lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ordnet kondolanse bukketter fra mamma, og fra pappa og oss. Så da bare håper jeg de kommer hjem fra jobb snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har en Diktad stellebordskommode og. Den har skuffer. Nå ser det ut til at jeg får denne toppen i posten fra Stavanger! Det blir nok bra!

Nå sitter jeg med beina i lunket grønnsåpe vann! Deilig. Skal kjøpe meg sånn ordentlig vaskefat da, så jeg får rettet ut tærne neste gang. Bøtta blir litt trang. Var så møkkete på beina og så er det varmt. Ren og avkjølet på en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er død?

Tror jeg ville hatt lekegrind ja...kjekt sted å ha ungene det om når man skal ordne litt og sånt. Har jo ikke noe erfaring med det jeg da :sjenert:

Føtter i grønnsåpe er jo bare så deilig da...mmm...fikk jeg lyst på også, men får nok vente til i morra, nå er det snart nattan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så typisk Ikea. Men bra du står på og krever ditt! Jeg og syns det er altfor varmt nå. Hadde jeg ikke vært gravid så hadde jeg nok storkosa meg i det fine været, men nå er det bare pes.

Håper du får en fin dag i denne varmen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har ikke hørt mer fra Ikea så da hadde de det vel i Stavanger og jeg får det i posten. :)

Det er bestefaren til svoger som er død Lucky117. (Bestefaren til samboeren til Baby-E)

Vi har ikke sånn super plass men jeg lurer på en lekegrind, sånn uten bunn som bare kan slåees sammen. Er vel i teorien bare flere sånne trappegelender sattsammen i bevegelige ledd.. Men dere forstår hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...