Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2006 #1441 Del Skrevet 7. juli 2006 Uff ja, det er nesten håpløst å få sove i denne varmen. I natt måtte jeg bare stå opp - orka ikke å ligge lengre. Hadde vinduene oppe på fullt gap, men det hjalp ikke det grann... Sovna igjen til slutt, men har ikke hatt noen god natt og er på langt nær uthvilt kjenner jeg. Håper du fikk sove godt i natt, liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. juli 2006 #1442 Del Skrevet 7. juli 2006 Eg opna vindauget på vid vegg midt på natta, det hjelpte veldig på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #1443 Del Skrevet 7. juli 2006 Vi kan ikke åpne vinduene på vid gap for da har vi en pus gående på utsiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. juli 2006 #1444 Del Skrevet 7. juli 2006 Vår berre sit og strekker hals så lang ho er for å snusa. Men ho tør ikkje å gå ut, så me er ganske trygge på at det skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #1445 Del Skrevet 7. juli 2006 Vi har sånn lang murkant på utsiden så om vi ikke passer på så har naboen besøk av pus på null komma nix! Og vi bor i 3 etasje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #1446 Del Skrevet 7. juli 2006 I går kveld sier mannen plutselig; jeg tror ikke det blir så lenge til det skjer noe jeg. Hvordan starter en fødsel? Jeg bare hæ?????? (Jeg hadde ikke sagt noe om at jeg hadde ubehagelige kynnere akkurat da) Jo han hadde på følelsen av noe kom til å skje snart. Vi satser på at den følelsen er litt feil. Lille gull må i allefall holde seg inne til midt i august da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #1447 Del Skrevet 7. juli 2006 Nå har jeg vært på elkjøp og kjøpt to enkle vifter så nå skal jeg holde ut denne dagen også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2006 #1448 Del Skrevet 7. juli 2006 Du, når er egentlig termindatoen din igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #1449 Del Skrevet 7. juli 2006 mensdatoen er 15, og ul datoen er 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #1450 Del Skrevet 7. juli 2006 i dag er det faktisk 75 dager igjen til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. juli 2006 #1451 Del Skrevet 7. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #1452 Del Skrevet 7. juli 2006 Måtte skru av den ene vifta nå jeg, for det ble faktisk litt kaldt med to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. juli 2006 #1453 Del Skrevet 7. juli 2006 Får nå håpe at fødselen din ikke starter enda, men det er jo godt at mannen din begynner å forberede seg. Han merker nok tidsnok når fødselen er igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #1454 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Håper det drøyer litt til jeg og monja! jeg kom akkurat på at jeg tok av sengetøyet og slang det i maskin i formiddag... Betyr at det må legges på nytt det. Hater å bytte på senga.. Men når får jeg i allefall støvuget madrassen litt! Endret 7. juli 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. juli 2006 #1455 Del Skrevet 7. juli 2006 Kjedelig å bytte sengetøy ja! I hvertfall når man har glemt det helt til man skal til å legge seg... Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #1456 Del Skrevet 7. juli 2006 og da er støvsugingen gjort. Den utløste forøverig et veldig liv i magen Men et par vonde spark/slag og litt nedpress. Merker stadig mer og mer nedpress om dagen. Det er jo bare normalt det da. Jeg lurer på om jeg skal prøve å jobbe i den nye barnehagen de fire dagene til uken eller om jeg skal høre på jordmoren og sykemelde meg... Har litt dårlig samvittighet for å sykemelde meg for jeg klarer egentlig å jobbe, men det det gjør så vondt etter et par dager... Men når jeg går hjemme nå så er det ikke så ille. Kjenner bekkenet godt det gjør jeg. Men det er ikke vondt på den måten. Det kjennes liksom bare ut som jeg er litt stiv og støl nå. Men skal jeg da sykemeldes fordi jeg vet det kommer til å BLI vondt å jobbe eller skal jeg jobbe og så sykemelde meg fordi det ER vondt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. juli 2006 #1457 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Hadde sikkert vært lurt med sykemelding! Men nye barnehagen? Fått ny jobb? Endret 7. juli 2006 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #1458 Del Skrevet 7. juli 2006 nei, men barnehagen er sommerstengt og jeg er plassert i en annen barnehage (Alle andre har fri men jeg ville ikke ha fri uten lønn så sjefen har ringt rundt og ordnet meg jobb i en annen barnehage) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. juli 2006 #1459 Del Skrevet 7. juli 2006 Aha, da skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #1460 Del Skrevet 7. juli 2006 Så derfor lurer jeg da, på om jeg skal jobbe eller ei...siden sjefen fikk ekstra arbeid fordi jeg nektet å ha fri... Selv om hun prøvde flere ganger å si at det sikkert var lurt med litt fri Men så fikk hun da napp i denne andre barnehagen som jeg skal være i tilslutt... Så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Er kjedelig å gå hjemme, blir vondt etterpå om jeg jobber... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg