liv Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #1381 Del Skrevet 28. juni 2006 vel det står en dag med lønn i heftet fra vikarbyrået... Men forhåpentligvis så er han fast ansatt innen da.... Så da må vi sjekke vedtektene i nye firmaet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #1382 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg har begynt å få krampe i beina om natta. Går heldigvis fort over om jeg presser helen ned og toa oppover da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #1383 Del Skrevet 28. juni 2006 jeg har forresten fått ringt lønningskontoret i dag. Men jeg glemte å spørre når neste års feriepenger vil bli utbetalt da. Sånn så jeg får satt opp ferien i permisjonstiden når jeg har penger til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #1384 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Jo jeg jobbet i dag ja, vel er helt knust fra ryggen og ned. Men jeg skal holde ut i morgen og på fredag også! Basta... Fredag slutter nemlig 8 av englebarna mine Har en del "småkramper" i magen og kynnere om dagen. Ikke noe vondt da. Litt nedpress i ny og ne men heller ikke noe veldige greier. I morgen skal jeg jobbe fra syv til 11:45, så skal jeg til legen for å ordne helseattest til flyturen. Greit å ha det i orden tilfelle rottefelle. Og så skal jeg få den friskemeldingen til jobben og sånn bekreftelse på termin til trygdekontoret. Etter legen så skal vi til jordmor på ABC. Endret 28. juni 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. juni 2006 #1385 Del Skrevet 28. juni 2006 Skjønner at du drar på jobb, men bare du passer på deg selv da! Og tar hensyn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #1386 Del Skrevet 28. juni 2006 jo jeg tar det med ro! Men det er slitsomt alikevel! Siden jeg skal opp 05:30 i morgen så får jeg vel bare krype i seng nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. juni 2006 #1387 Del Skrevet 28. juni 2006 Oi, det var tidleg! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #1388 Del Skrevet 29. juni 2006 ja det er første vakta det. Må opp da for å rekke til jobb innen 7. Jordmorkontroll alt og knøttet er stort! Han er vist ganske stor og ligger med hodet ned! Hadde det ganske trangt så hun trodde ikke han kom til å turne så mye men heller bli liggende og feste seg tidlig. Blodtrykk og urin var bra, ingen ødemer heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. juni 2006 #1389 Del Skrevet 29. juni 2006 Så fint at han har snudd seg alt! Hvis han er stor, så er det vel sannsynlig at han blir liggende den veien? Supert at alt var bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #1390 Del Skrevet 29. juni 2006 jepp sansynlig at han blir liggende den veien, og ikke helt usansynlig at han ville feste seg i løpet av et par uker sa hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #1391 Del Skrevet 29. juni 2006 Neste jordmor time er forresten 21/7, så 16/8. Den 16 skal vi også tilbake i kveldinga for fødselsforberedende samtalegruppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. juni 2006 #1392 Del Skrevet 29. juni 2006 Så flott at gutten ligger ned og greier!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #1393 Del Skrevet 29. juni 2006 Ja iss, selv om det er litt skummelt og tidlig Og så likte jeg ikke at han var sånn stor. Kunne tenkt meg en på rundt tre.. ikke over fire som jordmoren mente at det kunne bli om jeg gikk ut. Mannen var 4200-4300g et sted og jeg som ble født i uke 33 var rundt 2500 alt da. Så jeg hadde sikkert blitt stor jeg og om jeg hadde fått vært der inne lenger Halsbrann! Dritt-møkk Jeg får vel krabbe til køys. Først jobbe så reise til Selbu i morgen. Har fortsatt ikke pakket noe. Men jeg har jo ikke så mye av klær å velge mellom at det blir så vanskelig å pakke da. Mulig jeg stopper nede i byen på vei hjem i morgen og kjøper en genser. Det trenger jeg. Men jeg kjøper sikkert bare en i en større størrelse for det finnes jo nesten ikke fine mamma-klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. juni 2006 #1394 Del Skrevet 30. juni 2006 GOD TUR I DAG! Enig i at halsbrann er noe dritt!!! Men det var omtrent den eneste plagen jeg hadde, så jeg skal ikke akkurat klage... Og helt enig at en unge på over fire kg høres stort ut. Men hvis den er lang, er den jo ikke større å få ut enn en på 3,8 da (Prøver å berolige... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. juni 2006 #1395 Del Skrevet 30. juni 2006 Kos deg på tur! Eg har funne masse fine mammaklede på Lindex, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 30. juni 2006 #1396 Del Skrevet 30. juni 2006 Flere som sliter med klær for tiden Tenkte jeg skulle prøve å finne noen nye klær i dag jeg. Enig i i at mye av mammaklær ikke er spes fint. Det eneste jeg kjøper i mamma er bukser, topper kjøper jeg vanlige, men prøver å finne noen som er lange. Godt å høre at kontrollen gikk bra. Det hender jo at de tar feil av vekta også da. Og 4 kilo blir jo ikke regnet som spes stort nå om dagen Håper dere får en fin tur, kos dere masse og ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #1397 Del Skrevet 30. juni 2006 fant meg en sånn college-jakke med litt stras og sånt som jeg satser på å brukte på utsiden gensere og sånt. Måtte opp i xl.. Men det var på bikbok da, og størrelsene der er jo rasende festlige fra før Ellers så er oppvaskmaskinen på plass. Mangler en del til pakning for avløp så den er ikke koblet til da. Jo bare velstand i dag for det nye digital kamera mitt har også kommet! Jej! Har testet med noen bilder av pus da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 3. juli 2006 #1398 Del Skrevet 3. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. juli 2006 #1399 Del Skrevet 3. juli 2006 Kos dykk på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #1400 Del Skrevet 4. juli 2006 takk takk. Nå er vi hjemme igjen. Deilig det og! Det er kost å reise bort men det er deilig å komme hjem igjen! Magen har plutselig sunket tre hakk, minst. ser hele navlen og en 3-4 cm under! Skal se om jeg får ordnet et bilde etterhvert men det blir ikke i dag! Nå skal jeg kose mer med pus og så skal jeg gå i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg