liv Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #1361 Del Skrevet 26. juni 2006 i morgen skal jeg til Kiropraktoren igjen. Ryggen var grei den, helt til jeg måtte sove i den sykehussenga. Så jeg tror nok det bare er litt strukne muskler som plager meg mest. Merker jo også bekkenlåsningen da men ikke så ille ettersom jeg har vært flink med øvelser og tatt det med ro. Onsdag, torsdag og fredag skal jeg jobbe da. Sjefen sa at jeg bare måtte ta det så med ro som jeg trenger for å holde ut de tre dagene. Vel si det til ungene du Men det skal nok gå greit med tre dager. Har en del praktisk arbeid å gjøre i forbindelse med at det snart er ferie og jeg snart er ferdig i jobben. Det barnehageåret har gått fort da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. juni 2006 #1362 Del Skrevet 27. juni 2006 ...jeg snart er ferdig i jobben. Det barnehageåret har gått fort da. ← Ja, det er helt utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. juni 2006 #1363 Del Skrevet 27. juni 2006 enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. juni 2006 #1364 Del Skrevet 27. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #1365 Del Skrevet 27. juni 2006 Da skal jeg gå til kiropraktoren igjen. Tror snart jeg kommer til å avslutte behandlingene der. Det blir jo dyrt i lengden det og. 250 kr*2 i uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 27. juni 2006 #1366 Del Skrevet 27. juni 2006 Så kjedelig å lese om sykehusinnleggelse igjen Liv. Håper du holder deg hjemme frem til fødsel jeg. Ja, sånne behandlinger koster en god del i lengden. Jeg ble anbefalt å prøve naprapat, da jordmor mente at det var det eneste som muligens kunne hjelpe for min type bekkenløsning. Ringte for å bestille time og det koster 600 per behandling, og det holder selvfølgelig ikke med en for å se om det er noe effekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 27. juni 2006 #1367 Del Skrevet 27. juni 2006 Passet den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #1368 Del Skrevet 27. juni 2006 Ahh, jeg har ikke prøvd enda siss. Men den ser passende ut Ja IdaC, nå foreslo kiropraktoren selv da at vi skal vente 14 dager til neste gang vi skal knekke litt, ettersom det har blitt bedre. Så da sa jeg meg enig i det! (Nå er det det nemlig ikke bekkenlåsningen som er det vondeste, men heller at det har blitt en løsning igjen!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #1369 Del Skrevet 27. juni 2006 Helt utrolig hvor fort et barnehageår går - syns ikke det er lenge siden oppstart jeg. Nå har jo jeg vært hjemme det siste halve året da, men likevel...jeg har jo fulgt med de med jevne mellomrom. Håper du ikke sliter deg ut på jobben denne uka da - det er som du sier ikke så lett for barna å skjønne at man er redusert - det er full guffe fra morgen til kveld likevel for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #1370 Del Skrevet 27. juni 2006 ja der er det full guffe! Ser ut til at vi får ordnet en Selbutur fra lørdag til onsdag! Jej Da blir det en liten ferie på oss alikevel! Nå prøver vi bare å få noen til å hent oss for det går ikke buss fra værnes til Selbu etter kl 15 på lørdag. Får noen assosiasjoner til barndommen på bygda ja. Litt andeledes her i byen med buss hvert 5 minutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 27. juni 2006 #1371 Del Skrevet 27. juni 2006 ja der er det full guffe! Ser ut til at vi får ordnet en Selbutur fra lørdag til onsdag! Jej Da blir det en liten ferie på oss alikevel! Nå prøver vi bare å få noen til å hent oss for det går ikke buss fra værnes til Selbu etter kl 15 på lørdag. Får noen assosiasjoner til barndommen på bygda ja. Litt andeledes her i byen med buss hvert 5 minutt! ← Fra lørdag? Da kan jo dere mate kattene her, også kan vi mate hos dere. Vi kommer jo hjem på søndag rundt klokken 14. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #1372 Del Skrevet 27. juni 2006 jepp. Om vi får noen til å hente oss på Værnes så reiser vi på lørdag førstkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #1373 Del Skrevet 27. juni 2006 og skattepengene kom inn på feil konto! Ja da, selv om jeg byttet konto på selvangivelsen. Har til og med egen post om det på altinn.no. Jaja, jeg fikk nå ringt banken der og de skulle sette over til rett konto for meg. Bra det ordner seg for snille piker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. juni 2006 #1374 Del Skrevet 27. juni 2006 Så gøy med ferie, og bra at det ordnar seg med skattepengane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #1375 Del Skrevet 27. juni 2006 I dag har jeg vært på trygdekontoret og hentet blanket for krav om Fødselspenger. Og i morgen skal jeg ringe lønningskontoret og høre om jeg kan få et ark med oversikt over inntekt før skatt de siste 10 måneder. Så regner jeg med å få sendt avgårde dette her skjema i slutten av uka. Effektivitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #1376 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Etter hva jeg kan regne ut så har jeg perm fra 30.8.06 til og med 19.06.07. (38 uker + 4 uker ferie). Da tar mannen over i 6 uker fra 20.6 til og med 31.7.07. Så skal han ha et par uker ferie etter det da. Så satser vi på barnehageplass selv om småen bare er 11 mnd da. Mannen tar også et par uker ferie inne i min permisjon. Sater på å reise bort da... Endret 27. juni 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 28. juni 2006 #1377 Del Skrevet 28. juni 2006 Mannen tar også et par uker ferie inne i min permisjon. Sater på å reise bort da... ← Ikke bli borte så lenge da Jo, sambo fant ny-pris på den, som var 7000, så han tenkte 3500. Den er jo nesten ikke brukt, og en veldig bra modell. Så om dere ikke syns det var for dyrt, kan dere sikkert få den ned fra loftet i kveld. Planer for dagen da-? Tilbake på jobb'? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. juni 2006 #1378 Del Skrevet 28. juni 2006 Det høres ut som en fin permisjonsplan! Har mannen sjekka om han har rett til permisjon med lønn de to første ukene etter fødsel? Mannen min fikk beskjed om at jobben hans ikke hadde en sånn ordning, så han jobbet hele den andre uka og noen timer nesten hver dag den første uka. Først nå for et par måneder siden fikk han vite at han egentlig skulle fått fri med lønn likevel. DUSTESJEFER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 28. juni 2006 #1379 Del Skrevet 28. juni 2006 Først nå for et par måneder siden fikk han vite at han egentlig skulle fått fri med lønn likevel. DUSTESJEFER!!! ← Så kjedelig da! Men da veit dere det til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. juni 2006 #1380 Del Skrevet 28. juni 2006 Så kjedelig da! Men da veit dere det til neste gang ← Ja! Selv om det er fare for at mannen har bytta jobb innen den tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg