Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

William er jo kjempefint det :)

Kristoffer også.

(Om eg har fortstått rett er det er vanleg å bruke mellomnamn som "daglegnamn" i Sverige.)

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hostet litt mindre i natt! Og det er jo positivt!

I ettermiddag kommer siss og samboeren opp på taco så jeg får vel se å rydde ut av et par esker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på shopping i dag ;) Ble en bukse og to singletter på meg og en snekkerbukse, joggedress og en annen bukse til den lille tassen. Det er salg på h&m ;)

Etterpå hadde vi siss og hennes kjære her på taco. Nammis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare kjøpt en genser, og noen bodyer fra før. Ja og så det jeg handlet i dag da.

Nå skal jeg se på tv2 hjelper deg. De skulle ha en test med babycall's så da er det verdt å få med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med pusten nå Liv? Håper virkelig at det blir bedre for det må være forferdelig følelse å ikke kunne puste.

Jeg glemte å se på tv2 i går :sur: Hvilken av dem ble best i test? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bedre nå ja. Puster greit og hoster mindre.

Ang testen så husker jeg ikke men resultatet kommer somregel på www.tv2.no/hjelperdeg etterhvert. Og det er også trykket i foreldre og barn bladet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det går bedre med pusten Liv. Håper det fortsetter som også. Ha en strålende helg i dette strålende været :briller2::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke hatt så veldig vont i hodet i det siste. Men det kan ha noe med at jeg har gått hjemme. Men holder det seg neste uke så regner jeg med å begynne fullt på jobb igjen etter legebesøket den 15.

Edit; trykkleif

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på posten å hentet klatrestativet til pusen og han er helt spinnvill! :)

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kampen endte 2-1

:klappe: for flinke FFK spillere som rundspilte VIF!

Og en liten :klem: til samboeren til siss :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom akkuratt på at jeg skal overnatte i barnehagen en dag denne uken sammen med 5/6åringene! Det kan jo bli spennende å se hvordan hodet takler det. Håper jeg kan få lagt inn noen foreldresamtaler den ettermiddagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: og :hoppe: for både enga og lsk jeg!

Det var deilig det!

og spesielt deilig var det å se på tavla på åråsen at det var 2-1 til fredrikstad..da både sambo og broren hans som var med på kampen og de heier egentlig på enga,,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var deilig å slå enga! :)

Oppe alt for tidlig i dag for å prøve meg på jobb så nå må jeg gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...