liv Skrevet 30. april 2006 Forfatter #881 Del Skrevet 30. april 2006 takk. Begynner nesten å bli levlig her også! Dagens middag; mexikansk tomatsuppe og egg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. april 2006 Forfatter #882 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har krøpet til korset og kjøpt slimløsende hostesaft og nesespray. Har så aktive slimhinner at jeg ikke får puste for det blir så mye slim i halsen. Tror jeg egentlig er litt forskjølet også. Jeg har ikke noe vondt i halsen da. Bare masse masse masse tykt slim. Så da får vi se om det hjelper med slimløsende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. april 2006 #883 Del Skrevet 30. april 2006 Gratulerar med ny bopel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. april 2006 Forfatter #884 Del Skrevet 30. april 2006 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. april 2006 Forfatter #885 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg er ordentlig tung i pusten om dagen. Har egentlig legetime 15 mai, men om det ikke blir bedre så tror jeg at jeg må ringe han eller ta en tur på legevakten for å få de til å lytte litt på meg. Det er så tungt at jeg blir sliten av å puste og i natt vekte mannen meg fordi jeg var helt tett og lagde pipelyder når jeg pustet. Synes ikke ventoline hjelper mer, kanskje jeg bør prøve noe annet? Merker at nestesprayen har hjulpet litt på den tette nesen da, men har fortsatt stor snørrproduksjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. april 2006 #886 Del Skrevet 30. april 2006 Ja synes en lege kan lytte på deg jeg!! Høres ikke bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. april 2006 #887 Del Skrevet 30. april 2006 Huff, det hørtes skummelt ut det der! Kom deg til lege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. april 2006 Forfatter #888 Del Skrevet 30. april 2006 Tror jeg tar meg en tur på legevakten i morgen om det ikke blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. april 2006 Forfatter #889 Del Skrevet 30. april 2006 kom over denne; http://lommelegen.no/art/art2927.asp Jeg har ikke blitt henvist til spesialist så da skal jeg be om å bli det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. april 2006 Forfatter #890 Del Skrevet 30. april 2006 Var bedre i sta'. når jeg var ute og gikk. Hmm, tror det er fordi det er veldig fuktig luft ute. Får sove med vinduet på vid gap i natt! Kanskje det går bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. april 2006 #891 Del Skrevet 30. april 2006 Koss vart det når du kom innatt då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. april 2006 Forfatter #892 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) fort like tungt å puste.. Endret 30. april 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 1. mai 2006 #893 Del Skrevet 1. mai 2006 Liv ble lagt inn på sykehuset i natt. Fikk ikke puste overhode. De mener det kommer av pollen, og at hun ikke har fått tatt allergimedisin. Hun har tatt masse blodprøver og venter nå på legevisitten. De skal prøve å finne en medisin hun kan ta med den lille i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. mai 2006 #894 Del Skrevet 1. mai 2006 Liv ble lagt inn på sykehuset i natt. Fikk ikke puste overhode. De mener det kommer av pollen, og at hun ikke har fått tatt allergimedisin. Hun har tatt masse blodprøver og venter nå på legevisitten. De skal prøve å finne en medisin hun kan ta med den lille i magen. ← Uff, så ekkelt liv!! Godt du blir ordentlig sjekket nå! Håper du får en medisin som virker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mai 2006 #895 Del Skrevet 1. mai 2006 Håper de finner ut av det liv!!! Ikke noe morro å ligge på sykehus!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 1. mai 2006 #896 Del Skrevet 1. mai 2006 Hun venter fortsatt på legevistitten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 1. mai 2006 #897 Del Skrevet 1. mai 2006 Fått påvist luftveisinfeksjon. Får antibiotika og tabletter hun kan ta, selv med den lille i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 1. mai 2006 #898 Del Skrevet 1. mai 2006 God bedring, liv! Godt de har funnet en medisin du kan ta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mai 2006 #899 Del Skrevet 1. mai 2006 Håper det ordner seg fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #900 Del Skrevet 1. mai 2006 Ja da er jeg hjemme igjen. Ble hentet i abulanse i natt etter at mannen måtte ringe 113 fordi jeg ikke fikk puste i det hele tatt. Fikk no strek ventoline av ambulansepersonalet så jeg satt å ristet i to timer. (bivikning) Ble først sendt på legevakten og var der i en time så sendt videre til Lovisenberg Diakonale Sykehus, hvor jeg ble plassert på overvåkningen i tre-fire timer så ble jeg sent til intensiven hvor jeg var resten a oppholdet. Har fått antibiotika for luftveisinfeksjonen, poleramin for pollen og ventoline for asma. Og alt kan taes med en lille i magen for den er vist blitt så stor at det skulle gå bra nå. Ble 100% sykemeldt ut uken, slik at allergi tablettene skal få begynne å virke før jeg skal på jobb igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg