liv Skrevet 27. april 2006 Forfatter #861 Del Skrevet 27. april 2006 Leiligheten er 85 kvadrat og ligger i sentrum av Oslo så jeg kan vel ikke klage! Selvsagt vil jeg ha besøk Har forresten fått plass på ABC- klinikken! Så da satser jeg på å føde helt uten smertestillende. Skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. april 2006 #862 Del Skrevet 27. april 2006 dersom det er i sentrum av oslo + såpass stort er det kanskje ikke så ille med prisen likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. april 2006 Forfatter #863 Del Skrevet 27. april 2006 Nei IdaH, prisen er ikke så ille, dyrt er det jo men det er det over alt i Oslo. Siss, husker du hva skrivebordet vi så het? og hva det kostet? Ser på ikea.no men er usikker på hvilke bord det var. Nå er det påtide å klatre opp i sengen. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. april 2006 #864 Del Skrevet 27. april 2006 Natta då søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. april 2006 #865 Del Skrevet 28. april 2006 ...men med den fete lønna di er vel det bare for lommerusk å regne!? Hvor stor er leiligheten? Håper vi får komme på besøk etter hvert!!! ← Jeg og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 28. april 2006 #866 Del Skrevet 28. april 2006 Føde uten smertestillende???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 28. april 2006 #867 Del Skrevet 28. april 2006 hei hei! Tror det kosete ca 179-, men jeg finner det ikke på hjemmesiden dems :klø: Sambo kommer hjem mellom 15 og 18 engang, så etter det er det bare å begynne å lesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 28. april 2006 #868 Del Skrevet 28. april 2006 hvor er den linke til baby-boddyene? Finner den ikke igjen jeg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. april 2006 Forfatter #869 Del Skrevet 28. april 2006 det tante-body greine? Nå er mannen og siss nede i leiligheten med et lite flyttelass. Jeg skal begynne å bære litt ned til gårdsplassen så det går raskere med neste lass. Lillegutt i magen sparker hardt om dagen. Sparker hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. april 2006 Forfatter #870 Del Skrevet 28. april 2006 Nå starter lass nr tre, mellom lass to og tre ble det middag Har fått unna ganske mange esker. Håper på å få pakket resten av alt som må pakkes i kveld/natt/morgen formiddag- Skal opp i leiligheten og frigjøre noen esker nå. Har ikke flere esker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. april 2006 Forfatter #871 Del Skrevet 28. april 2006 Ja jenter, dere må gjerne komme inn å se Bare finne en dag som passer for alle tre (og Leon) det da! Mannen og siss er nede med lass nr fire. Måtte pakkes før det kunne kjøres Og jeg jobber med å pakke lass nr fem. Som jeg regner med blir det siste lasset i dag. I morgen har vi bil med henger og ikke bare en sedan så da får vi tatt resten! Håper vi! Får ikke startet med flyttingen før i tre tiden i morgen da, så vi sender ikke av gårde pc'n nå Men det blir vel til at jeg er i nye leiligheten og pakker ut meste parten av formiddagen. På jobben i dag har vi hatt planleggingsdag, men vi har jo ikke fått planlagt noe for det var egentlig bare mange forskjellige foredrag om hvordan de jobbet med barns språkkutvikling i forskjellige barnehager i bydelen. Ganske kjedlig i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. april 2006 #872 Del Skrevet 28. april 2006 Hørtes kjedelig ut ja Deilig med mange flyttelass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. april 2006 Forfatter #873 Del Skrevet 28. april 2006 Kjedlig til tusen! Nå er nesten bare møblene igjen da så det skal gå greit å få unna de på ca tre timer tenker jeg. Tar jo litt tid å bære ned her og opp der... Vi har allerede ordnet internettoppkobling i nye leiligheten så natt til søndag regner jeg med å være online igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 29. april 2006 #874 Del Skrevet 29. april 2006 Så deilig med ny leilighet som dere er fornøyde med. Det er som du sier dyrt å bo i oslo, men det er ikke langt unna det vi betaler for vår 67 km2 i drammen. Det er helt vilt egentlig. Håper resten av flyttingen går bra i dag, og at dere får en fin helg i den nye leiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. april 2006 Forfatter #875 Del Skrevet 29. april 2006 Fikk melding av mamma i går kveld om at jeg kunne låne til sofa om jeg ville det, så da drar jeg på jysk å ser på en nå Så slipper vi å flytte det vraket av en hårete sofa som står her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. april 2006 #876 Del Skrevet 29. april 2006 Snille mamman din!!! Deilig med nye soffa!!! Så deilig å få kjapt internett i den nye leiligheten! Vi koser oss som plutselig småbarnsforeldre, og foreløpig har det gått storslagent medberegnet noen raserianfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. april 2006 #877 Del Skrevet 30. april 2006 Har forresten fått plass på ABC- klinikken! Så da satser jeg på å føde helt uten smertestillende. Skummelt! ← Det går så bra så!!! Lillegutt i magen sparker hardt om dagen. Sparker hele tiden! ← Ja jenter, dere må gjerne komme inn å se Bare finne en dag som passer for alle tre (og Leon) det da! ← :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. april 2006 Forfatter #878 Del Skrevet 30. april 2006 Da er jeg på nett igjen. Aner ikke hvor sokkene mine er men ellers så begynner jeg å få litt oversikt. Skal spise frokost og så skal vi levere hengeren som vi lånte i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. april 2006 Forfatter #879 Del Skrevet 30. april 2006 Da er hengeren levert, rommet vasket og nøklene lagt igjen! Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. april 2006 #880 Del Skrevet 30. april 2006 Grattis med ny kåk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg