Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På jobb i hele dag, faktisk så ble det både avspassering og overtid også ;)Vi har vært på bondegård!

Nå lager mannen middag, dvs varmer en grandi. Jeg er sulten og har ikke tid til å vente på annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært litt flink, selv om det er sent ;) Jeg har vasket vinduskarmene fra topp til bunn! (har veldig store vinduer (ca 2,5 meter tror jeg) Bor ved en veldig trafikkert vei i sentrum og det blir fort svart her. Vannet ser ikke ut ;) Og siden vi skal flytte så er det greit med det som er tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E
Nå har jeg vært litt flink, selv om det er sent ;) Jeg har vasket vinduskarmene fra topp til bunn! (har veldig store vinduer (ca 2,5 meter tror jeg) Bor ved en veldig trafikkert vei i sentrum og det blir fort svart her. Vannet ser ikke ut ;) Og siden vi skal flytte så er det greit med det som er tatt!

du må nevne at du har en flink søster som har vasket vinduene da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag regner vi med å flytte møblene så da sover vi der og.

Lønnen har kommet inn så da er husleie betalt. Skal møte i banken om 25 min. (tar et min å gå til banken) for å ordne med dep. Så får vi nøklene og vi skal ta gjennomgang av leiligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har siss og jeg vært på ikea, og vasket dusjen og kjøleskapet i nye leiligheten. Samt handlet inn litt nytt fra butikken. Kluter, såpe og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ordnet en henger! Fra Hydro Texaco Indekshuset i Drammensveien 40. Det bør vi vel klare å finne?

Nå skal mannen og jeg gå å se på leiligheten. Han har ikke sett den enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen synes leiligheten var veldig fin og nå gleder vi oss til å få flytta alt. Neste lønn går til oppvaskmaskin eller sofa. Vi får se. Micro må vi og ha men det er jo ikke så dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det blir deilig å bo aleine litt igjen. Men det blir jo dyrt da! Må regne ca 10000 kr i mnd til husleie og strøm!

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men med den fete lønna di er vel det bare for lommerusk å regne!? :sjarmor:

Hvor stor er leiligheten? Håper vi får komme på besøk etter hvert!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
Hvor stor er leiligheten? Håper vi får komme på besøk etter hvert!!! :hoppe:

:hoppe: ja! Så kan jeg hilse på lille Leon! Som sikkert føles kjempe stor når liv`s prins blir født :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...