Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Gjest baby-E
Lyst å komme å hjelpe meg litt på lørdag/søndag siss?

jobber jo nattevakter i helge, men et par timer hart jeg sikkert å avse mellom soving , spising og jobbing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må jeg dra på jobben! Selv om jeg har dårlig linje så dukker jeg nok opp her i løpet av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for invitasjonen Linn3c. Hvordan går det om dagen?

Har vært slitsomt på jobb i dag. Lurer på hva jeg skal gjøre på mandag når jeg skal til legen. Regner med å fortsatt være noen % sykemeldt. Har fortsatt vondt i hodet. Styreren sa så greit at ettersom jeg er over de tre første månedene så hadde det nok ikke noe med graviditeten og gjøre og at hun regnet med at jeg var tilbake for fullt etter mandag. Jaja tenkte jeg for meg selv og svarte at jeg ikke har hatt noe problemer med hodepine tidligere så jeg ante ikke hva det kom fra, men at jeg håpet det forsvant snart i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt sagt av styreren! Det er jo mange som er plaget gjennom hele graviditeten! Håper det snart går over så du blir i god form igjen, da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går fint her. Har veldig masse hodepine eg også. Er nok hormonar som spurtar rundt i kroppane våre, tenkjer eg. Irriterande å ikkje kunne ta noko mot det, i form av smertestillande, men eg vil ikkje risikere å skade barnet, så då får det berre vera vondt. Tar meg heller ein ekstra middagskvil i staden for. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Dumme dumme styrer!!!

:klem: Håper hodepina di forsvinner snart igjen.. sliter med masse hodepine for tiden jeg og, og det er slitsomt og vondt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHHH :frustrert::frustrert::frustrert:

Han som takket ja til rommet her i går sende melding nå om at han hadde mistet jobben i dag og måtte dessverre medgjelde at da kunne han ikke ta rommet! Så om noe vet om en eller annen som trenger sted å bo i Oslo sentrum for kort eller lenger tid så rop ut. Begynner å bli desp. nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille mann til mamma sa han kunne låne oss de siste 10500 og, om vi ikke får inn dep for dette rommet i tide. En dobbelt leie skal vi alltids klare da. Så da håper vi vi får inn noen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo men vi må jo ut med 3800 kr som vi sikkert kunne fint funnet andre ting å bruke på. Vi skal bl.a ha ny sofa og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått en telefon fra ei hyggelig jente som kommer innom for å se på rommet på mandag etter at jeg har vært hos legen. Håper hun kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å sende mannen på butikken men han er meget motvillig til å rive seg vekk fra den derre pc'n. Hmm. Må ha brød, brødet er tørt så jeg har ikke spist frokost enda. Ikke at jeg har vært våken mer enn et par timer da ;) Så det er ikke krise akkurat. Har kjøpt en mårr og lagt i frysen, nå har den vært der i 3 dager så da kan jeg ta den opp igjen og kose meg med mårr på brødet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har reist seg fra stolen og gått helt inn på badet ;)

Hva skal vi ha til middag i morgen? Må sende han en melding for ellers må jeg gå etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...