Gjest baby-E Skrevet 19. april 2006 #781 Del Skrevet 19. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. april 2006 Forfatter #782 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg er hjemme fra jobb i dag, sov veldig dårlig i natt og har en skrekkelig hodepine. Har prøvd å hvile litt men det har ikke hjulpet. Skal prøve å få i meg litt mat og så prøve å sove litt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 19. april 2006 #783 Del Skrevet 19. april 2006 Gratulerer med gutt i magen!! Så morro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. april 2006 #784 Del Skrevet 19. april 2006 Huff, skal den hodepinen aldri gi seg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. april 2006 Forfatter #785 Del Skrevet 19. april 2006 Ja den hodepinen er irriterende. I stad da jeg forsøkte å sovne hørtes det ut som om noen masjerte inne i hodet mitt. I takt til pulsen. Ordentlig kraftige tramp. Ellers så har jeg fått tak i husverten, han kunne fortelle at skapene blir stående. Det samme blir komfyr og kjøleskap. (husker du hvordan komfyren så ut siss?) Er det ikke bra så har vi jo eget stående hos mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2006 #786 Del Skrevet 19. april 2006 Gratulerer så mye med gutte i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. april 2006 Forfatter #787 Del Skrevet 19. april 2006 Takk til alle som har vært innom Guttenavn er vanskelig... Jentenavn er lett Men nå er det nå en gutt så da får vi vel finne et guttenavn. Den ene puppen. (venstre for de spesielt intresserte) lekker veldig om dage. Det har den gjort en ukes tid eller no sånt. Spesielt når jeg ikke har på bh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. april 2006 #788 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg er spesielt intr i alt jeg!! Må skifte innlegg stadig vekk du da! Så tidlig a gett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. april 2006 Forfatter #789 Del Skrevet 19. april 2006 Har foreløpig bare et par ullinnlegg og det holder greit for det er når jeg ikke har op bh at det pipler ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. april 2006 #790 Del Skrevet 20. april 2006 Du nevnte et guttenavn for meg en gang (dobbeltnavn), som dere kanskje ville bruke. Oppkalling etter noen i familien deres. Er det ikke på banen lenger, siden du synes det er vanskelig å finne navn? Det var veldig fint altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 20. april 2006 #791 Del Skrevet 20. april 2006 Du nevnte et guttenavn for meg en gang (dobbeltnavn), som dere kanskje ville bruke. Oppkalling etter noen i familien deres. Er det ikke på banen lenger, siden du synes det er vanskelig å finne navn? Det var veldig fint altså! ← hmm.. :klø: hva var det da, liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. april 2006 Forfatter #792 Del Skrevet 20. april 2006 Det er det bio far til mannen heter, men problemet er at min mors nye mann heter så og si det samme så det blir litt rart. Og så er mannen litt "redd" for hva hans bio mor vil si. De hadde verdens verste forhold og så var det mellomnavnet til far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 20. april 2006 #793 Del Skrevet 20. april 2006 oki. Enig at det blir litt rart med tanke mammas mann. Men fars navn går jo ann å bruke...Bare du ikke tar bestefars navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. april 2006 Forfatter #794 Del Skrevet 20. april 2006 hans far het Vilhem og vår morfar heter jo William til mellomnavn. Vi kunne tenke oss å bruke en av de som mellomnavn og så finne et passende fornavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. april 2006 Forfatter #795 Del Skrevet 20. april 2006 Da har vi fått leid ut rommet! og vi kunne få dep når vi trenger det, dvs et par dager før han flytter inn så vi får ordnet med ny dep hos ny huseier! Deilig. Har også lagt ut tromsø loftsengen til salgs så vi håper den forsvinner fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. april 2006 #796 Del Skrevet 20. april 2006 Eier dere rommet dere leier ut?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 20. april 2006 #797 Del Skrevet 20. april 2006 Eier dere rommet dere leier ut?? :klø: ← nope.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. april 2006 #798 Del Skrevet 20. april 2006 Åja! skjønte den nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. april 2006 Forfatter #799 Del Skrevet 20. april 2006 Da har jeg pakket ned mesteparten av hobbytingene mine og ryddet i et par hauger med papirer. Blir nok mer papirer å rydde i etterhvert Det er mye som skal kastes når en skal flytte. Lyst å komme å hjelpe meg litt på lørdag/søndag siss? Nå begynner Spesialavsnittet så da dukker jeg nok ikke mer opp her i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. april 2006 #800 Del Skrevet 20. april 2006 God natt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg